Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2021 06:45 - Вярата разкрива ни Вселени
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1856 Коментари: 8 Гласове:
20

Последна промяна: 23.03.2021 13:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вярата ни чрез духовните ни сили, 
Надежда с възнамерните очаквания,
и Любов, ако в нея сме се посветили, 
сбъдват Мъдрите ни пожелания.  

Вярата ни обещава във вселения,
сътворени ни от Слово за По-Знание,
в съответни холограмни възприятия,
в на Любов или на мерзост Мироздания.
---
Вярата разкрива ни Вселени, 
под всеки купол от невежа скверност, 
и споделени сме и вдъхновени, 
в Дом на преподобна ни божественост. 

image

Вярата, но и Страхът диктуват ни,
Избора на взетите решения,
и тъй неусетно пророкуват ни,
дълбини от бъдните вселения.  

-------
   Така ми нарича тъмносинята Светка... А тя е от мълчаливите осветители, но напоследък се е разприказвала от възмутителност и от съпричастна жал към светнатите медийно, но не от Мъже в Черно, а с парадно облекло на короновани от властолюбието особи...   
  От любопитство бе... Ззащото ми наднича в сутрешната смартфонна осведоменост, че "Доц. Кунчев: ШАНСЪТ смъртните случаи да са резултат на ваксинацията е много малък! " ( image)
   ... А с един приятел сме седнали на дистанцирана маса от едни МееДиийно просветнати старци... тя тюркски сериално а той актуа(на)лно ноВиновно..., който подслушвайки споделената ми метафора, ме прекъсва като с готов отговор от "Стани богат" (за първа сигурна сума :-)))
  — Абе язък че сте толкова образовани, а не знаете какво е думата пандемия бе...!  А аз и зад моя странен поглед спонтанно му рекам:
  — Абе ние след като училищно ни образУваха, се наложи да се доОбразоваме... А ти старче не помниш ли че на село си си беше по- естествено образован, а сега си телевизионно образУван... за да не знаеш какво е думата геноцид бе...
   Старците избягаха, а аз пак съм гузен, че не слушам моята приятелка Светла, която все ме поучава "Научи се на такт и дипломация!". Ами какво да правя като не ми е карма в това прераждане бе... :-))))

     А светлосинята ми Светка е досадно приказлива... Ама айде този път ще ви кажа какви ги плещи, защото иначе ми светка и не мога да заспя, та трябва да си слагам маската и на очите...: 
   — А после като се замислим за ШАНСА на доцент Кунчев, да е придобил микроСкопени знания за вируса с коронка, и ШАНСА някой студент да му припомни, че за мутиращ вирус, не само континентално но и квартално, е просто медицински бизнес за милиарди, продаването на ваксинации..., чието съдържание не е публично обявено, а лабораторните тестове по закон трябва да траят стократно повече време от производството им, до договорената им вече продажба! Ако почерпи ракийка някой бездомник ще му разкаже как се произвеждат платени статистики, а и епитафии с надпис covid-19, медиСтискани и като мъртви души защото са сбъркали да посетят болницата...
     И при условие че вирусът се разпространява "капково", какъв е ШАНСА, лек ветрец да лепне вируса върху слюнката ни върху маската..., и освен че е вдишваме въглеродния си двуокис и получаваме обриви, но и най-вече депресия и стрес, с огромен ШАНС да сринат имунната ни система, увредена вече от медицинска химия и силиконова храна, и програмиране медийно и 5G..., и основна причина за всички (уж "нелечими" ) хронични заболявания...     А в Гърция във всеки магазин или заведение има сапунени препарати, с които трябва да си напръскаш ръцете при досег до всеки светски предмет... Ами за да може да има по-голям Шанс вируса да ти се лепне или да го лепнеш..., особено чрез постоянната размяна на пари! 
    И освен хиляди други Шансове, се чудим какъв е шанса като разхождаме кучето, което хейтва котката в контейнера за боклук, после и децата ни да го гушнат заедно с коронката му пандемична..., или от нарочени ни за конспиративни и престъпни срещи с приятели в прахоляка на меката мебел и далеч от Слънцето което е враг на вируса, о на затворени прозорци и пуснати пердета, да не би съседи да не издаде по съвест...

   ИЗВОДЪТ: Тези мерки не само не са ефективни, но пряко и косвено натоварват и психиката и здравето ни! А освен това не само ограничават но и фалират дребния и среден бизнес който изхранва хората. 
   Пред очите ни хората се отчуждиха, озлобиха един към друг, и ограничиха радващите ги и духовни споделяния! Опорочиха любовта си и изопачиха естествените си Познания за света. Докато масово и с всички социални информационни средства им се вменяват повтаряни до безкрайност очевидни лъжи чрез демагогия! 
   И ако приемем че "хората" които ни налагат тези мерки имат разум, това означава че те извършват тенденциозен геноцид не само здравен, но и икономически, даже и общо казано, духовен! 
   ТОВА Е ИСТИНСКАТА ПАНДЕМИЯ!
   Защото Вярата ни е в прегната в оковите на Страха и духовното отчуждение, което предизвестява съдбата ни, да прекъснем връзката си с Мирозданието на Твореца, от което сме холистично цяло! А това ни лишава от правото и естествената способност да се самолекуваме, чрез, и като част от естествената му Природа!


     — Айде Млъкни ма досаднице, и остави хората да си догледат сериала и телевизионното състезание, пригодно за придобитата им олигофреничност...! 
   Извинявам  се, но на Свтката кряскам... Затова не и давам да се изказва публично...
     А не Вас пожелавам усмихнат и споделен ден. Ако Светките са ви натъжили, нали си имате смартфон... :-))) 



Гласувай:
21



1. lexparsy - Светлосинята съм...
18.03.2021 14:37
   Само да Ви попипам, че съм любопитна... Заради вас от съчувствено любопитство започнах да гледам телевизия и да чета медии..., да се изкажа преди да съм се успала кат' Вас...
   Гледам че за да съобщиш колко прогнозата на Времето ще Преобладава, трябва да си артист, с неизменна Вяра към синоптиците... Ама защо всички медийни оЗаглавености, задължително са наСМучни и медиСтискащи инфорМирности, светски клюкотения, СтрахоВитални съБитувания... Ако няма и катастрофа в Занзибар ще изнамерят, само не и някоя човешка радувана радост за споделяне...
    А и в тази Фактическа Медия можеш да цитираш линкове, но само такива, цензуРитнати от Инвестора им..., А невярно си имат и платен подигравателен хейтър за нечии проСветнати мнения...
    А доЦентния доктор, каква ли медицинска съвест му диктува изчислените вече ШАНСОВЕ за човешки живот?

    Олейй..., изгасвам, че оня лудия идва, и пак ще ме насмете да си тъгувам тъмнотата Ви.
   П. Пояснявам че последното стихче аз му го дописах, но тъмносинята ме подсети. Защото в моята галактика и на малките деца е известно, без някой да ги поучава, че на всяка съзнателна живинка и се случва това в което вярва или се страхува...
... И няма да казвате че съм ви казала, ей!
... И се извинявам за грешните думи, ама още ви изучавам езика... защото в нашата галактика си съкръщаваме разбираемата изразителност на азбучните глифи, каквито и вие имахте, но сте запълнени със словесен силаж на себичното си самочувствие, даже когато цитирате Боговете си които сте си припознали за пригодни...
цитирай
2. inel379 - Чудесен си Лекси! Любов е вярата! Тя ни прави дейни и добри!
18.03.2021 16:43
"Вярата разкрива ни Вселени",
ярка светлина е в тъмнината!
Тя дава сили за дела и малки, и големи,
с които връща, пази и прославя
живителната радост на душата!
Поздрави сърдечни за теб!
цитирай
3. lexparsy - Зарадва ме, че се отби с поетична емпатия Инел
18.03.2021 17:26
Зарадва ме че се отби емпатия Инел
inel379 написа:
Чудесен си Лекси! Любов е вярата! Тя ни прави дейни и добри!
"Вярата разкрива ни Вселени",
ярка светлина е в тъмнината!
Тя дава сили за дела и малки, и големи,
с които връща, пази и прославя
живителната радост на душата!
Поздрави сърдечни за теб!

   Прекрасно допълнение към посланието на Светките е и твоето стихче.
   И всички сме Чудесни, когато творим с Вяра и Любов, чрез които са достъпни и необятните външни, и вътрешни ни вселения. А последните ни дават и правото на още поЗдравления, Каквито и аз ти пожелавам!
цитирай
4. tonsun - Здрасти, Лекс! (hi)". . . И ...
20.03.2021 11:45
Здрасти, Лекс! (hi)
"... И при условие че вирусът се разпространява "капково", какъв е ШАНСА, лек ветрец да лепне вируса върху слюнката ни върху маската..., и освен че е вдишваме въглеродния си двуокис и получаваме обриви, но и най-вече депресия и стрес, с огромен ШАНС да сринат имунната ни система, увредена вече от медицинска химия и силиконова храна, и програмиране медийно и 5G..., и основна причина за всички (уж "нелечими" ) хронични заболявания... "
Лелеееее... Светлосинята ти Светка е доста апокалиптична в изказванията си. А тъмносинята.... духовно възвеличителна.
А истината е някъде там, където за жалост все по-рядко имаме възможност да се доберем и допрем, заради потопът заливащ ни отвред с "умозренията" на попадналите в плен на алчността, егоизма, лъжата, незнанието, неразбирането... И този, който лъже с цел облагодетелстване и печалба; и този, който нищо не разбира, но разпространява фалшиви новини, и този, който насажда страх, ... еднакво са виновни и няма прошка за действията им.
По въпросите за здравето и постигането му трябва да говорят само хората, които имат знания за това.... В противен случай Светът се превръща в огромна психоклиника!

Бъди здрав! (hi)
цитирай
5. lexparsy - И ти да здРастваш Здравеещо Тонсън :-)
20.03.2021 19:52
   Благодаря ти че се опитваш да вникнеш в мнението на Светките ми (защото и аз... :-))
   Ами тъмносинята можеше да си избере по-добър поет да го светка, а светлосинята ми създава проблеми с комуникацията като се изказва... :-)))
Особено като във всички магазини ми кряскат (с нарушена дистанция) че Носът ми не бил маскиран, или че съм нарушил дистанцията, разглеждайки стоките...,  А толерантното ми Аз пита  — Ама защо сте така груб господине..., с Светките плямпат някакви метафори..., и агресията е прераства в обиди :-((()))

   Ще ти разкажа един случай от днес, който разсмя приятелите ми..
   Връщам се аз от пазар, и споделям че съм коронарно депресиран, защото в автобуса Носът ми е наречен Мерзяк, със заплаха да бъде счупен с докосната дистанция, а в магазинчето се оказвам Тъпанар!  Да, ама се оказва, че в компанията бил и кварталният полицай, които озадачен как този добър човек е нарекъл друг добър човек мерзяк и тъпанар, с непреклонен интерес отива сам до магазинчето да го пита...
    Оказва се брат, че Светката се била изказала нещо от сорта:
— Абе след време ще си мислим неоновите лампи за Слънца... - А аз съм гледал и дишал духовно през носа си нагоре, а не надолу... (и добре че не се разбрали че съм безсмъртен и ги ваксинирам духовито и безплатно :-)))
    И след като си припомням и потвърждавам, цял следобед ме бъзикат и се хилят на тази метафора на светлосинята ... С полицаят уточняваме в съгласие, че всички собственици на магазини умират от страх да не ги глобят 1000 лв. и да им затворят магазина, както се очертава за всички от малкия до средния бизнес България... И припомням, че в съседното магазинче Свтката ми прочела обява " Търсим УСМИХНАТА продавачка!"
    А откакто съм в България Светките ми станаха толкова известни сред приятели, че приемам и предавам поздравления от, и за тях... :-)))
    И кажи сега аз какво съм виновен братле...? Както и всички нормални добри хора, които все още си имат Светки и чувство за хумор, чиято загуба е първи признак за коронована пандемия... :-)))
    А аз съм сигурен Томсън, че и ти си от тях, и ти пожелаваме сърдечно да бъдеш все така вдъхновен, естествено и по човешки, и от твоите си уникални Светки!

П. Потвърждавам неслучайно и пред равноделен кръст, че разказаната като пример история е истина! Ами защото все по-често "добри приятели", ме обвиняват Убедено, че съм Лъжец, само защото не съм бил казал Цялата Истина, заедно с лична информация от която навсякъде и всеки се интересува... Ами защото трябва да им се измислят противоСветни маски за очите братчед... И да им се разказва много бавно и много дълго, поне с тенденция "Едно назад две напред", и без да те прекъсват с някое назидателно поучение от смаЗМейдините... :-((()))
цитирай
6. lexparsy - https://novotopoznanie.com/v-london-mnogohilyaden-prostest-sreshtu-lazhite-za-pandemiata/
21.03.2021 17:23
   И докато отдавна цяла Европа и цял свят и интелектуалци и лекари с чиста съвест пишат и организират форуми и дебати, и хиляди хора излезли на улицата срещу интерпретираните от медията лъжи за ПланДемонията..., никоя световна медия не ги отразява с надеждата че ще се изморят или ще бъдат игнорирани или елиминирани по стандартните за олигархията процедури...
   А нестандартния ефект, който никой не забелязва е че самият зомбиран Продукт на масмедиите става агресивен и брутален контрольор на поведението на нормалните хора... А ако направиш и най-малък намек че протестираш, всички добри приятели и даже близки и роднини те считат враг на СоцОлигархията, и остави че не те питат даже как преживяваш, ами и не си вдигат телефона да пиеш едно кафе с тях за човешки лафмохабет...
   И общинските власти и всички социални регулатори и силови средства на властта могат само да си мълчат..., и да вземат категорични или силови мерки само когато някой наруши ПланДемията. Ами защото в хората е насаден страх от тях и примиреност, и с всеки  "съгрешил" за каквото си въобразят, могат да направят каквото си поискат... 
    Ами вие навярно няма да повярвате, но всеки грък на който разказах веднага повярва, защото това е реалност за тях...  моето "прегрешение" беше че се усмихвам, защото не можаха да ми намерят за какво да ме обвинят или глобят... А като ме попитаха защо, а аз дали това е престъпление, така все вбесиха че написаха фиктивен акт за колан, и буквално изтръгнаха номерата на автомобила, с давност за 80 дена... И равноделен кръст сторвам, че казвам истината!
   А не питай, как пък не успях да извършва някакво престъпление или нарушение, за разлика от деседки спрямо мене, докато бях в Гърция... Даже с риск за моята безсмъртност успях да предотвратя такива... И започнах да пресичам само на зелен светофар братле... :-)))
   Мисля си сравнително че все още може да имаме респект към българската полиция, защото гърците отдавна са се примирили с безкомпромисната бруталност на тяхната, от която и аз пострадах доста... а тях ги е страх да говорят даже помежду си за това, и българската ми адвокатка там даже не посмя да им се опълчи! А някои приятели се правеха че не ме познават, защото съм им се опълчил... Даже откровено споделиха да се радвам че не са постъпили с мене още по-брутално... А може би именно защото съм се опълчил и ги заплаших че е "светлосинята" ще ги прави "световно известни" за нормалните хора... (едни приятели много се смяха и на тази метафора :-))))
   Минавайки пак през Солун, се натъкнах на студентски протест. И като разпитах не можах да повярвам, че е срещу полицията... Защото нахлули в общежитията и извършили своеволие срещу неудобни студенти... Като попитах рецепционистката дали това е отразено в медиите, тя ми се изхили истерично... :-(((

    А от какво умират хората ли...? Ами от пандемията на вируса разбира се! Но тука е уловката..., че същността му няма начин да обясниш на хора чиято обща култура камо ли образование, адекватно на естественото Познание са сведени до възможния минимум... Всеки сам да си разбира и да си отговаря на своя отговорност...! А и как останалите с разум да си споделят, като е престъпление да се срещат и контактуват без да си кряскат през маските от дистанция...
цитирай
7. lexparsy -    Ха. . ., Сетих се за едно прест...
22.03.2021 09:49
   Ха..., Сетих се за едно престъпление което неволно извърших косвено...
   Понеже прочетох, в този блог даже, една обява за пичове които правят фалшиви книжки и дипломи... И си дават телефонния номер даже за поръчки!
   На един отворко, дето ми е длъжник, му викам, - Ами я ми направи една шофьорска книжка поне бе... И се шашнах като след две-три седмици ми е връчи! Аз разбира се не съм я показвал на никой, а я сложих в една празна консерва и я хвърлих първия контейнер...
   И се чудя как ли някой гръцки или български полицаи не взеха да звъннат не тези пичове и да си направят по една книжка че да се запознаят с тях...
Чудете се и вие!

   А скоро, като се забих в едно село да карам задължителната 10-дневна гостоприемна за България карантина, като направих грешката да споделя това с един много "светски и духовен" човек, той вместо да доизслуша и размисли моята изповед, ме обвини публично, че съм лъжец и измамник, и че дипломите ми даже е фалшиви... :-(((
    Ами защото му демонстрирах, че мога да разчертая и отрежа два метра ламарина с големия флекс и след това, че мога и да я заверя с електрожена..., че и други неща, присъщи за универсален работник със стаж, но и с малко акъл... :-)) А той категорично реши, че хора с 20 години светско образование, не би трябвало да ги могат тези неща..., а може би, би трябвало да са шефове в някоя олигархична структура или полиТичаща партия..., :-)) А освен това не би трябвало да притежава един огромен Дефект... Не подлежат на превъзпитание за контролирано послушание и примирение! :-((()))
   А една уж много добра приятелка, взе да си вменява доводи, които да потвърдят категоричното становище..., докато се страхува да пием по едно кафе за да си споделим и посмеем по-човешки, даже "конспиративно", вместо да ми кряска от дистанция. А схемата на психопатите, които категорично си вярват и не може да им противоречиш, работи безотказно...
    И продължавам да си мисля че всякаква даже нормална логика на естествените ни възприятия е изгубена фатално...
цитирай
8. panazea - На нас ни е присъщо неподчинение!
24.03.2021 11:49
Още от дедите ни Богомилите !
Ерес означава Избор !
Изборът да си свободен Човек !
Панацея
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1380306
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7382