Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2017 22:31 - Ще ме вземете ли с вас?
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 2403 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 23.08.2017 06:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
ХайКомайка по носталгията  за Соца, когато ходехме на море с 10 лв. в джоба и спяхме по лодките :-)
image








Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - В същност ходехме повече на автостоп :-)
21.08.2017 22:51
но си спомням как махнахме на машинистите на една малка гара и те ни качиха в багажното на локомотива... но после ни повикаха да ни покажат как се кара влак :-)))
цитирай
2. redabyss - Сигурно вашето поколение много ...
22.08.2017 06:37
Сигурно вашето поколение много здраво ви е тресла хипарията. Ужас.
цитирай
3. lexparsy - :-( :-)
22.08.2017 11:33
redabyss написа:
Сигурно вашето поколение много здраво ви е тресла хипарията. Ужас.

Как те удовлетворяват интелигентни обяснения и коментари бе redabyss !?
За Всеки се подразбира че имам предвид Свободата да пътуваме и оставаме насаме с Родната ни Природа, и да общуваме свободно и без предразсъдаци, даже и без пари и в в тези Соц времена... (за разлика от Сега)
Явно не за всеки !:-(

Ти може да докараш гадно чувство във всеки блог приятелко... Я излез малко из гората, може да те вземе някой Змей Горянин... Ууужас!
:-)))))

цитирай
4. redabyss - Много си нежнодушен щом такъв не...
22.08.2017 20:42
Много си нежнодушен щом такъв невинен коментар ти докарва гадно чувство, Лекс.

П.п: аз знам къде да получа, когато ми потрябва нещо. Не ме насочвай и не се безпокой за мен. ;)
цитирай
5. tera - Като студенти пътувахме на стоп до морето,
24.08.2017 15:49
не че нямахме пари, ами ей така, щура работа. На отиване със самолет, на връщане - на стоп.

"Приятелката" действително сее гадни чувства навред, това й е специалитетът и специалността. Две в едно. Имаш късмет, че все пак ти пише комeнтари, а не ЛС както на мен...
Тогава щеше да видиш какво е УУУЖАС-Т-Т-Т-Т!
:)))



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359732
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372