Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2017 03:38 - Чия е тази малка песничка?
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2214 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 10.08.2017 15:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тази малка песен, пея аз за тебе,
тя ще те намери в най-добрия час.
Тихо ще почука и ще ти разкаже
,
колко те обичам, как ти вярвам аз!

На-на-на - На-на, Тин-ди-ри - Ти-да, ….

Тази малка песен
, пея пак за тебе,
тя ще те намери и на край света.
Тихо ще почука и ще ти разкаже,
колко много вярвам в теб и любовта!

На-на-на - На-на, Тин-ди-ри - Ти-да, ….

     Днес като прочетох интересни статии и поезия, ама си и натоварих БлогоЛизко ума с... (нема да казвам), пак излязох да чуя и щурците под луната, и се сетих за една малка стара песничка. Слушал съм я като дете или юноша бледен на плоча, ама още я помня.
     Търсих в старата българска естрада и в детските песнички, но не я открих! Понякога разпитвам дали някой си я спомня…

     Моля помогнете да открием автора и!
     Изтананиках я на микрофона (кликни) … та да чуете и Гласа на някой от Блога :-)
     Може пък и вие да си я запеете :-)


     Като Закачка към съпричастни блогъри:

     Ето една реална полза от т.нар. Помпане* - повече хора има шанс да се сетят…
     А на тези които са против психическия тормоз на Капчата, или тези дето не зная цифрите на английски или недочуват че да си регистрират постинга, Предлагам да гласувате отрицателно (хейтвайте**)… че да преброим :-), пак ще е от полза!


     *  Помпане - Изкуствено завишаване броя четения на постинга
     ** Хейтвъне - Злонамерени и неаргументирани коментари и отрицателни оценки на постинга.

  image
в Блогиона се возят невинни блогъри

 

 




Гласувай:
8



1. kvg55 - Не си спомних да съм чувал мелоди...
10.08.2017 07:33
Не си спомних да съм чувал мелодията.
цитирай
2. lexparsy - Ами да уточня
10.08.2017 07:44
беше плоча, около 70-75-та година... сред първите плочи на Емил Димитров и Щурците... :-)
Бях сигурен че е на Стефан Воронов, но не я открих в творчеството му.
Запечатала ми се е като на плочата :-)
Питайте старите, ако са наблизо без да ангажирам :-)

А Закачката ми е (с обосновано) чувство за хумор!
цитирай
3. starforlife - По отношение на Captcha - по дефолт ти отново не си в час!
12.08.2017 09:06
Защо реши, че е задължително да преминеш през вербалния тест с числа? М?
Изобщо не пускаш да ти ги чете, а още в началото въвеждаш какво да е число.
Captcha го отчита като грешно и те "прехвърля" към друг вид тест (най-често този със знаците и колите - които също не се решават с взиране, а интуитивно).
Ако ли пък си нацелил числото - още по-добре!
Тогава следват 2 или 3 бяха други, които изобщо не четеш, а просто потвърждаваш и... готово!

Хайде нека изказваме мнения, а не се опитваме да налагаме императиви, м?
Captcha си е Captcha и си е нещо готино и необходимо.
Да "риташ" по нея е 'се едно да се гневиш, че офиса на някого е на 18-тия етаж, трябва да хванеш асансьора и там да натиснеш бутон.
И понеже действието на логиката е събирателно - да чакаш да спре на всички спирки (така се наричат етажите в асансьорната техника, на които той спира, защото може да има и забранени) понеже някой го е извикал от този етаж, намиращ се в посоката, в която се движи кабината.

Или греша?
цитирай
4. vesever - Я, ксква сладурска песничка! И аз не ...
23.12.2017 14:13
Я, ксква сладурска песничка! И аз не съм я чувала, много добре я пееш :)
<3
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359519
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372