Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2018 10:36 - Здравей, Как си…?
Автор: lexparsy Категория: Забавление   
Прочетен: 1461 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 08.03.2020 09:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Няма да ти казвам целия виц, че да не ти е скучно... само началото и края...

   Таааа... Зайо Байо обичал Гората и всички в нея, ама напоследък като го заговаряли се държал Страмно… както всички забелязвали! То било защото уж си траел, но се изразявал па‘сувно нагрубително… Обиждал ги тъй да се каже….И особено като го питали „Как си Зайо?“. 
   Та накрая Лъва го извикал и го смъмрил
–  Защо така бе Зайо?... ти беше примера за Морал и Етика в гората...
–  Ами питай ме „Как съм“ и ще ти кажа ... – рекъл невинно Зайо.
-   А бе я да си говорим за други смислени неща!!! – отговорил Лъва.

   Е добре де... щом ти е интересно, ще ти го разкажа вица целия...
   -  А ти как си бе Царю? – поддържал разговора Зайо…
   -  Амиии… Благодаря и Съм и как ли пък Не… Ама като си говорим, гледам те че си добре, и разбрах че имаш повечко моркови, а аз искам да си направя витаминозна салата, че не съм добре със здравеенето напоследък…
   -  Не бе Лъве, раздадох ги вече… и… нещо не ми е Добре със Здравуването ми напоследък…
   -  Е… добре де… "Айде ще се видим като се оправиш“… - казал Лъва. Защото бил един отговорен и много зает Лъв!
   И след този Разговор не знаем к‘во казал Зайо, но така и не разбрал как се озовал в горскя пандиз… И всички избягвали да го заговарят…
 
   Ако ви е още интересно… има и следвремно продължение... (от друго народно преразказанно градосмислие).
   Да… ама Лъва остарял... и не бил вече тъй както бе бил другоПредсказано и съзВечно всемогъщ, а и смъдрУмело прикривал че не можел да ловува по-слабосмислени от него.
   Но нали е Цар, за всички и за него, издал Указ-Закон съГласуван така: 
   „Всички Поданици да ми служат като идват, по едно животно за закуска, и обед, че и свечеруване, та за вседобруването ни, да си ги изяждам !“ 
   Но Царя тъй  всеСъздивен и себе си тъй БлагоРаден, давал Право на съСтраДаване, даже разпнато кръстувано, и по подобие на кожите на предците му сродни.И благославял тъй:
   -  „Последно Желуване Вас Дарувам, но и Прошение към  щедростта на Добруването ми...“!
   И всичко вървяло добре…и съКлетно, и поМирно…
   Но, ни Вълчовци, ни Куми Лиси оцелели даже… Само неизядени баби на Меци преразказвали слугенди… Верно Ви казвам!
   И тъй скучно му било вече пак на Лъва, че сънувал как със Зайо през прозирката на съкилийното им прозорче гледат ПросветЛистието на няк‘во си дърво... и привикал него да закусят, и прочел декрета си съпристорно благонравно. А Зайо не се замислил даже:
   - Имам нещо като Въпрос-Желание Царю. Може ли да го нарекувам?
   А Лъва тъй рекъл:
   - Кажи достопочтени Зайо. Ще, и Да бъде, по своеволието ми ГоспоДарувано!
   - Амиии… Може ли да не ме ядеш?! 
   А Лъва, иззад чест и гузна съвест се издал новодекретно:
   - Може Зайо !!! И бъдувай честит в тази БогоРодна Гора, и живей свободно и си съживяй съзетворно и споделувано с другите даже!

   Аааа, и чек‘ че забравих да завърша вица…
   
И Лъва му харизил, по негово желание една метрувана градинка… Там….в негово си ПолеЗрение сМирувано, и при едно самодивско самоскрило се дърво, ‘дето не само Псета, но и Човеци не минували, без на Зайо самоПозволението !
   И още си е там. И ако позволи да го съзърнете, поздрави от мен‘ да му харижете…

================================================
П.П.П.П.П.П.П.П.П.П.П.П.П. (Протест към Писаното Послание, Повод за Предумишленото ми Порицание Пред  Позитивните Последователи на Простосмъртните ми Помисли…, После кат‘ ги Прочетох)
   Лекс съм!
   Ей…, да знаете че това тук тоз‘ дет‘ така го е писал, и това дет‘ започва с  другите П-та, даже… не съм аз!!!   Не си каза името, само спомена че не му било класСивЦитирано още… и че това било само виц… но и нещо като приказка… ама уж било насмИстинско…
   Откачалка е… да знаш…И се изразява смисЛогорейно, все едно се учил да говори от Гугала на смартфона на тийнейджърите бе човеко! 
   И докат‘ го четох, започнах като него да слогувам думите…По зле от телеВзизора ми даже! Чек‘ да си го пусна че да си оправя речника…

А на Тиквата вече и казах:(Ctrl+image)
image

   От мен‘ ще ви порекувам… 
   Да си бидете простоЖеланни, както и да сте си, и от по-малкото, и още, че и по-Вече, и най-после даже …! 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Тая дружба между лъв и заек не ще да е на добре, Лекс. https://shenclinic.com/products/hua-tou-zai-zao-wan
28.10.2018 12:49
Но ме зарадва с вестта, че на заяка му се е разминало. Защото злите езици казват, че когато лъвът остарял Он (Негова светлост Заю Баю) му изклецал лъвицата. Ей така съвсем на бързо - заешката. А на нея взело, че й харесало и започнала да ходи често на разходки в гората, онази същата дето съпругът й подарил на Зайото. И накрая всичко завършило с Хуа Туо Зай Зао Ван! /линкът най-горе/

Блага неделя и сумапришедшая седмица!

П.П. Поздравление за Сътворен(ие)то.
цитирай
2. vesever - Ми, да са живи и здрави и Зайо, и Лъ...
28.10.2018 12:53
Ми, да са живи и здрави и Зайо, и Лъвчо, и другите покрай тях.
В света се налага да се възцари мир и добруване между всички живинки...инак е спукана работата...
Поздрави в този слънчев ден!
цитирай
3. lexparsy - Хехе, знаем я и тази приказка Младен :-)
28.10.2018 13:56
missana написа:
Тая дружба между лъв и заек не ще да е на добре, Лекс.
Но ме зарадва с вестта, че на заяка му се е разминало. Защото злите езици казват, че когато лъвът остарял Он (Негова светлост Заю Баю) му изклецал лъвицата. Ей така съвсем на бързо - заешката. А на нея взело, че й харесало и започнала да ходи често на разходки в гората, онази същата дето съпругът й подарил на Зайото. И накрая всичко завършило с Хуа Туо Зай Зао Ван! /линкът най-горе/

Блага неделя и сумапришедшая седмица!

П.П. Поздравление за Сътворен(ие)то.

  Но твоята приказка е от царуването на баща му на Лъва, който покрай мамка му може да е със заешко потекло, и за туй да си са се сприятеЛюбвали така :-)))
  Но истината я знае само бабата на Мецата, и я разправя саркаСтишно само настария мечок, а той пък в кръчмата си я изОпърничава съпивно с горските съПрежилци...
  Добре че се смеем Младен... Може пък и на всеСветийната Тиква да и стане стихоСмешно :-)
  Весела и приказна неделя ти желая!
цитирай
4. lexparsy - Права си Веси!
28.10.2018 13:58
vesever написа:
Ми, да са живи и здрави и Зайо, и Лъвчо, и другите покрай тях.
В света се налага да се възцари мир и добруване между всички живинки...инак е спукана работата...
Поздрави в този слънчев ден!

Те и Зайо и Лъва добре си знаят ролите на тази история, и отколешно си я изиграват… Само дето и ние им си връзваме да участваме :-)))

Усмихната пътешествена неделя ти желая с твоя фотоапарат, пак споделяш приказникрасоти и емоции :-)
цитирай
5. missana - Мерси за хубавите пожелания, Лекс!
28.10.2018 14:50
"Смехът е здраве", но здравето не е нещо смешно.

Утрешният ден решава днешният!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359619
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372