Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2018 20:46 - Там зад мечтите ти стаени
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 3337 Коментари: 12 Гласове:
17

Последна промяна: 24.10.2018 02:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image

П.П. Еййй, една приятелка доста трябва да превежда от този клип... Но то пък от Нас си се разбира и така. :-)








Тагове:   мечтите стаени,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Твое ли е това:
23.10.2018 21:23
" Там, зад мечтите ти стаени"?
Над прекрасното е.
цитирай
2. zax - Където има мисъл - нема чувства...
23.10.2018 21:51
Където има мисъл - нема чувства
като лакум, не - а, като силикон отскачат
и мислите отново се редят
по черно и червеното, когато в белочерното челото се оплете.

;)
цитирай
3. predatorkapredatorka - :))
23.10.2018 22:19
имаш напредък, брате..
около 4 и 1/2..
жалко, хубави идеи, но те мъчи дислексия..
и ,прозира битов банал-изъм...
но, поне си..истински..
цитирай
4. lexparsy - Благодарим за оценката Predator-ке
23.10.2018 22:52
predatorka написа:
имаш напредък, брате..
около 4 и 1/2..
жалко, хубави идеи, но те мъчи дислексия..
и ,прозира битов банал-изъм...
но, поне си..истински..
Така Лекс каза да ти кажа!
  Ами ние напредваме, защото тези състояния дето завършват на ...ексия и ...изъм и са ти познати,ги избегване напоследък.
  Тъй че ти слагаме оценката в категорията на пресмислено съкрушимите очаквания... амиии Математичко трябва да ти обясни...
Бъди си все тъй оценоЗнатна към твойте съпреНизятели сестрьонке!
  Ууупс... забравих да кажа , ОцеНитоВсичко съм... сложно ми ти ее името, нали?
цитирай
5. lexparsy - Благодаря за забелжката Закси!
23.10.2018 22:59
zax написа:
Където има мисъл - нема чувства
като лакум, не - а, като силикон отскачат
и мислите отново се редят
по черно и червеното, когато в белочерното челото се оплете.
;)

Коригирах, колкото можах като хапнах, но оформлението ми отне 3 пъти повече време от писането на туй дето не помня вече... 15 минути слагах вълк там, че да изплаши некой оценител на поезия беее :-)))
Ами защото си мислех за други - не тъй чувствени неща... Честно бе!

Поздрави на есенното варненско море и лебедите :-)
цитирай
6. lexparsy - Благодаря за споделеното разбиране Роси.
23.10.2018 23:00
rosiela написа:
" Там, зад мечтите ти стаени"?
Над прекрасното е.

Ами ние сме си цяла вселена Зад Нас Си... Подозирам!
А я караме само на Преживяване и самотни Мечти... :-)
Лекс съм!

Поесричко съм!
И аз да кажа… че и си споделяме съПоетиСрично с приятели…зад завесата на псевдо-съкрушителни оценители с естетиката на битуваното си съзнуване :-)))
Желаем ти неСтрахотна и одухоМирувана вечер! :-)

П.П. Сега видях въпроса „Твое ли е това:“. Ами не знам, честно! То аз си плагиатствам, но не стихове! Крадна позитивно и одухотворено мислене и го сънувам и се опитвам... А повторението е потвърждение на общото съмислие :-)
цитирай
7. missana - Малко съм притеснен, Браточек,
24.10.2018 01:43
че бабичка Ю. хвали стиха ти - двоен. Сигурно е играла на ези-тура, щото тя нищо не разбира от поезия /а от какво ли изобщо разбира нещо???/. Но на мен дуетът ти ми хареса. Има искреност в него, а не чучелска римушковост. Поздравление!

П.П. Впрочем не ми се вярва Омир да е изрекъл подобни слова. Това сигурно е някакъв бъзикилийкс!
цитирай
8. lexparsy - Малко съм притеснен, Браточек,
24.10.2018 02:28
missana написа:
Малко съм притеснен, Браточек,
че бабичка Ю. хвали стиха ти - двоен. Сигурно е играла на ези-тура, щото тя нищо не разбира от поезия /а от какво ли изобщо разбира нещо???/. Но на мен дуетът ти ми хареса. Има искреност в него, а не чучелска римушковост. Поздравление!
П.П. Впрочем не ми се вярва Омир да е изрекъл подобни слова. Това сигурно е някакъв бъзикилийкс!

  Може да разчиташ на моята породна откровеност Приятелю!
  Но не е приятно да бъдеш първоСъчувствен към интригата на Нечие, че и мое ангажиращо отношение към оСценителките на НАШЕТО съмислие…Даже обидно е… и даже не ме интересува… да знаш!!! Защото даже и с предПоследствената буква да започва, не желая Тук да ни се внушава Последствието, придобито НИ в това антиблогово споделяне…
  НАЛИ ТЕ ЗА ТОВА СА ТУК, ЗА ДА ЗАПОЧВАМЕ И ЗАВЪРШВАМЕ КОМЕНТАРИТЕ СИ С ТЯХ... И ДА СИ ПРИСВОЯВАТ ВСЕКИ ПОСТИНГ, ЧЕ ДА МАСТОРБИРАТ!!!

  А аз си мислех да си изгася цигарата и да ме питаш нещо кратко, аз да отговоря дълго или тъкмо обратното…
  Колко стихове не написахме както трябва, защото си нямаме чиста тоалетна брат???
А сега ще си сипя чаша самомислие и ще изпуша фаса на досмислие…
  Утре ще го снеса… Недомито :-) Чистичко… Усмихнато :-)

П.П. Забравих… за Омир, Ами знаем ли Ний Во Истину какво и как и кога и дали И защо го тъй цитираме Омир… дето само колкото му е оцеляло от онова синтезирано и интерпретирано. И от вдъхновеното му от Орфей поетизиране ?
Хехе, разсмях се защото ако напишем че е от Шекспир, със сигурност някъде го е казал :-)
Кой от Тях сме изчели на езика им, че и поетиката им да сЛогуваме, и да цитираме буквално ???
цитирай
9. vesever - Стиховете са много добри, нали е ...
24.10.2018 11:31
Стиховете са много добри, нали е есен, време за равносметка и търсене ...в себе си, и не само...

Пуснах си и песента със сутрешното кафе /малко се оспах пак/, приятна е, лежерна, хубаво е човек да почва деня с нещо ненатоварващо, напомнящо полет.
За превод да, сериозно начинание си е...))
Поздрави от мен за Вас ))
цитирай
10. lexparsy - Благодаря за свежия коментар Веси
24.10.2018 11:58
vesever написа:
Стиховете са много добри, нали е есен, време за равносметка и търсене ...в себе си, и не само...

Пуснах си и песента със сутрешното кафе /малко се оспах пак/, приятна е, лежерна, хубаво е човек да почва деня с нещо ненатоварващо, напомнящо полет.
За превод да, сериозно начинание си е...))
Поздрави от мен за Вас ))

   Ето размислих се позитивно... че есента е "почистващия" ума и емоциите ни сезон. За това е уж тъжен. За да си дадем равносметка, и да започнем на чисто и раздаващи си топлина за зимата, и да съхраним радост за пролетта си:-)
   Лелеее това ще се стори много Тъпо за някои "четящи" :-))))
цитирай
11. stih - Хубаво!
24.10.2018 19:51
И смисъл, и чувства си има творбата ти, Лекс.
Искрено – за любовта!
Благодаря за споделеното и за хубавия песенен поздрав!
цитирай
12. lexparsy - Радвам се че ти хареса Ели
24.10.2018 20:22
stih написа:
И смисъл, и чувства си има творбата ти, Лекс.
Искрено – за любовта!
Благодаря за споделеното и за хубавия песенен поздрав!

Като не ми се спи си позволявам да си поиграя с картинни колажи и ме радва че има ефект .
Хубава и усмихната вечер ти желая.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359509
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372