Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2018 09:24 - ОФИЦИАЛНО ПРИЗНАНИЕ
Автор: lexparsy Категория: Забавление   
Прочетен: 4961 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 11.11.2018 15:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                     ПРИЗНАНИЕ
                                 От Лексовите Нас
                                                                                            До: Вас
   Субджект:

   По повод официалното запитване до Нас (в постинга „Препускам“) цитираме:
         11. go4eto – 10.11 17:04
              „Ти нали щеше да се махаш от блога? Защо още кибичиш?“
   --- край на цепнята ---

   Поради повод от туй щото дето беше попипано
, че Лекс бил се бил отказал, пък си кибичкал в блога му дет‘ пребивавал… на Гочко де… пък и на други изгУчени в блъгодашна среда на бЛъгоВръзумие… че чак блъгоСвестители да си са…
   Уууупс… чек че се отнесох…
   Ами аз (от Нас) ще обясня, защото нали обещах на go4eto, че и на други отгозверни възпрости да отговоря от Наше име.
   Мочето се казвам! Другите от нас са ви писали вече, ама мене не ме познавате.
   Така ми викат защото ми се моча постоянно и си посещавам най-близките Спустинги. Така ги наричам чистичките места за изява на интелигентни и вдъхновено пишещи, дето ги правя бързо на мочкарници. Че да се олекотя де…

   Признаваме си най-официално !!!
   Така решихме на съвещание, че да знаете!
   То туй т‘ва дет‘ си бихте били помислили че той го пише, туй сме Ние бееее… другите от неговото си Аз (лично си му било). Той тъй каза, че нема да Ви пише, ама ние си му сядаме на компа и четем к‘во е драскал и го пишем… 
   А Лекс ни позволява, защото правел сръх-набучен труд върху миграционните изселвания на територията на блогоРазумието. А също и върху антропоСмърфните и антропоМърфни характеристики на тез мнозинства. Били като тропоси дето се държат като смърфове, ама по законите на Мърфи… Абе това запомних само!
   А докат‘ напишем коментарите, знаш какво кряскане пада между хола и кухнята бе брат… Ами щото го издебваме като готви или мие чинии… Ша прекарам домофони за моя сметка, че прегракнах.
   А, и да не забравя… Даде ни разрушително право да ги трием тез дето се изказват извън контестиса на констатуцията му.

   Айде чао че знаш колко спустинги съм си набелязал още…
   Пък и там се срещам и с други тъй Радостни оценители на помпаното мочане, и с всички зодиакални персони на Юлианския календар … Мотото им е „Колкото и мисТурмозионно да живееш трябва да се измочаш някъде…!“.  
   „Има си хАкс“  - уупс, това беше мотото на АкъЛичко…

   П.П. Чек че пак кряска от килера (там се криел някъв гоблин) да Ви поздравя с „Танца на гоблините“ от Антонио Базини. Изпълнено от малката сладурка Leia Zhu. (не била от блога и нямало да бъде).

 






Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - !!?
11.11.2018 09:56
лексе, брат..
що се пОтиш..още, и аз се чудя..
удари една злобарка, и бегай в парка..
това твоето, са..Псалютни импотентни тъпни и полюции/изв.моя натурализъм
ее, що е това ..
да си бъбриш с анонимни тролеси-тъпеси, като мара отварачката, с 10 ника..
АЗ НЕ СЪМ АНОНИМНА, пи4..запомни го,и си го набий в канчето...
и се запитай .."Защо?"..най умният и прост въпрос на света..
кака ти, Джули, без усмивка...
цитирай
2. radostinalassa - Ако не беше ме изтривал редовно....
11.11.2018 10:01
хората щяха да ме разберат. Но не е много интересно. Аз съм го обяснила на когото трябва. Но когато блогът не работеше добре, ти излезе с над хиляда гласае. Как става това. Броячът беше забил, а твоят не.
цитирай
3. radostinalassa - Веднъж , или 3 - 4 пъти те поздравих с чалга....
11.11.2018 10:03
но първият път не беше нарочно. Такова впечатление си оставил в мене неволно. А след това беше заради епитета сатана.
цитирай
4. zax - Рядко влизам при теб и другите но ...
11.11.2018 10:17
Рядко влизам при теб и другите но сега като се за четох ми щукна къса рима:
Лекси пие лексотан
Гоче - Аман, Аман.

;)
цитирай
5. lexparsy - ПрофеПсувнално ви комплисментирам приятелки
11.11.2018 10:42
  Мочко съм.
  Хе-хе, още не съм дописал и накацахте мочкарника :-) Ама аз съм сложил подлоги вече бе брат…
  Лекс излезе на разходка, но аз го попипах отпреди това…
  Поздравления от мене Бейби, за тъй отскривените съвети. Но Лекс каза че нищо смихнесто не си слисала. А злобъркането по местата му на друг от Нас е поверил.
  А тез‘ които радостно му пипат контестиса на смислянето, ни е казал да ги трием!   Аха чек, чек… Аз съм свидетел че се беше размислил как като се цитира, но само с констатации или като се коментира с безконтекстни правокации и е сатанинска работа… Нещо такова беше… А аз да споделя само бе Радостин… Ами той ти се радва миличка на информирувания интелект, само че си имал други по-блогочестиви занимания…
  Айде чао, че прибирам подлогите и отивам да си мочам на чисто.
цитирай
6. lexparsy - Рядко влизам при теб и другите но ...
11.11.2018 10:52
zax написа:
Рядко влизам при теб и другите но сега като се за четох ми щукна къса рима:
Лекси пие лексотан
Гоче - Аман, Аман.
;)

Благодарим за класипсихацията Закси!
Много сримно си я главосблъскал, чак лексутНаивно :-)))
Логосричко съм!

цитирай
7. missana - Не им се връзвай, брат!
11.11.2018 11:33
Мястото ти е в блога. На който не му харесва това да духа супата!
цитирай
8. lexparsy - Ама никой не се в вързал бе Младен ! Напротив!
11.11.2018 12:35
missana написа:
Мястото ти е в блога. На който не му харесва това да духа супата!

  Напротив бе брат, така сме се развързали цялото му Нас на Лекс че си умираме от смях :-)))
  Нали постинга е хумистеричен и най-блогонравно разсмиваме хората. Надяваме се и тебе.
Смехурко съм!
  Ами нали тъй си намираме мястото бе човеко, та и покрай блога наминаваме :-)
цитирай
9. stih - Умееш, Лекс!
11.11.2018 18:57
Имаш думи за всяка ситуация!
А в твоя хумор блика завидна сила ...
Завидно е!
цитирай
10. hloris - Дръж се,Лекси!
11.11.2018 20:27
Хуморът при теб е на талази,
а може би така те пази! :)

С усмихвации от нас за вас!
цитирай
11. lexparsy - Нещо като хумора на мравката Ели :-)
11.11.2018 21:23
stih написа:
Умееш, Лекс!
Имаш думи за всяка ситуация!
А в твоя хумор блика завидна сила ...
Завидно е!

Мравката какви ли не смешни и завидни чудеса сторва да си занесе всички трошици до зимника на дъното и на сухо... и някоя невъзможна гъсеница замъква в незнайна посока понякога... И другите като и се смеят и тя се научава да се хили, че да си почине :-)))
цитирай
12. lexparsy - Ами като ти прииждат на талази скакалците в нивата :-)
11.11.2018 21:38
hloris написа:
Дръж се,Лекси!
Хуморът при теб е на талази,
а може би така те пази! :)
С усмихвации от нас за вас!

... или като снега падне на талази, трябва на талази да го рине човек :-)
Така се пази и нивата и стряхата, и още по-лесно с усмихвации от Нас за Вас!
Усмихната неделна вечер и седмица даже ти желая.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363262
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375