Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2017 23:59 - За Свободните Стихове, Рапа и Частушките
Автор: lexparsy Категория: Забавление   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 15.07.2019 00:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

     Така се обърках от дефиницията на Бели и Свободни стихове, че от самосебе си се сетих за Рапа…
     Разказах тази асоциация като коментар в един постинг където автора така спонтанно, откровено и безредно нареждаше мислите си, че ми се прииска да класифицирам това изкуство :-) И първото, което ми дойде на ум беше Рап.
     В Рапа (според мене) може и да има, може и да няма конкретна мелодика, същото и за текста и римите, но специфичното е че певеца споделя (нарежда) спонтанно житейските си мисли в равномерен ритъм.

    
Аз лично харесвам Рап много селективно… може да ми хареса, даже и да има цинизми и спонтанна простотия в контекста, но има и такъв от чиято вулгарност и примитивизъм ми се драйфа…
     Та спонтанно се сетих за една история, дето ме разсмива като си спомня.
     Преди години споделих на една приятелка моя възмут‘ от един Рап, а тя с добре изиграно възмущение ме пита:
    -      А ти знаеш ли кой е измислил Рапа бе…?
    -      ???
    -      Ами руснаците бе пич! Ти слушал ли си Частушки???
 

П.П. (После припомнено) 
   Сега (15.06.2019)  припомням че този разговор водих с една приятелка!  Беше Димана Гуляшка, дъщеря на Андрей, както се казва и брат и, който е много добър майстор Ковач, благодарение на който видях монумента на Георги Димитров в частен  двор... и с Мннного други скулптури брат...
И останал за Чудене как да се раздроби и претопи за да се направи Изкуство!!! ... което  няма кой да оцени за стотинки, докато се ЗАБАВЛЯВАМЕ... Как ли? Огледайте се!

     Е сигурен съм че можете да си подберете подходящ Рап от YouTube.
     Аз лично харесвам стария мелодичен Warren G, но що пък не и нещо по американски и лятно…“LUNIZ -- I GOT 5 ON IT“
     И едни спонтанно изпети частушки…

     Лелеее колко различни неща си напяват в ритъм ‘мириканците и братушките…
     Как да ги сдобрим ? :-)







Тагове:   рап Частушки,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364784
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375