Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2020 00:22 - Инвестиция в Анкета
Автор: lexparsy Категория: Политика   
Прочетен: 1654 Коментари: 3 Гласове:
13

Последна промяна: 14.10.2020 12:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Мислите ли, че ако това което наричаме Демос, си извоюва да има правителство, което не ограбва и продава интересите на държавата му, не извършва социален икономически и политически геноцид към него, с което да гони интелигенцията и младото поколение  от родината им, а останалите да държи мародерски и надменно,  всяващи Страх и Примирение и Унижение, чрез неморално, неконституционно  и корумпирано законодателство...., въпреки пасивните, но и активни протести...
   Чек", че от това дълго негативно изречение си забравих позитивния въпрос... А..., сетих се!    
     Мислите ли, че тогава ще се намери и дистанциран от това правителство Инвестор в българските медии, и примерно в един блог, в който не се държи по подобен начин с ползващите го да се споделят в него?  
   Ами ако имате мнение Гласувайте! Aко не, отивайте към статистиката на тези, които не знаят и не се интересуват къде живеят, и с кой и как там се споделят. Сигурен съм, че ще съвпадне с тази на социалната ангажираност към нещо по-различно от Егото ни за оцеляване...!  А ако ви е страх да пипате блогова ръчичка, ще отчитам ефирно становищата в края на деня..., и после ще ги записвам в Акаша, за ползване от човешки прераждания:-))) 
   Аз лично, временно ще се слея със статистиката, като си изключа коментарите, въпреки че имах интересни постинги за споделяне. Но без наложения ми мазохизъм и унижение, мога да си ги споделям и  в тетрадката за лични дневници, или да ги разказвам на другите си безсмъртни прераждания... 😉 А междувременно с Продуцента работим на живо по сценария на "Матриците на Мръсниците". 😜

image

П. П. П. П. П. П. П. П. П. П. П.
Поради Простотията Преследваща ме, Продуцентът ме Приучи да Публикувам Постингите си Пропускайки Прочитна  Помпана Показност, като ги деактивирам за една седмица...
   Каза, че така ще свикнете със сКалЕбаната ми муцка, и с тълкуванията на цитатите и стихчетата ми...  И после поне ще знам защо не е останал никой в блога който да разбира нормалните ми човешки мисли... Но в последствие ще решим... 






Гласувай:
17



1. lexparsy - Понеже цял ден се мъча да вляза в настройки за да си махна коментарите, се сетих да споделя...
11.10.2020 12:14
   Вчера бях зарязал всички идеи за постинги, за да се опитам да изразя мнението на целия блок за програмиста, който явно е от кастата на психопатите поканени в офиса на Инвестора. И направо съм сигурен че докато програмира си пише и малоумни постинги и обикаля да обижда всеки който не му харесва, и след мастурбация и полюция дописва софтуера на блога, а и на умовете и нервите на някои от Вас.

Алгоритъм следващ пожелание,
в прагматичната му констатация,
и програмиран без внимание
към контекстната му ситуация,
е ум с полюция в забвение,
и с неадекватни действия,
и за безумци забавление,
с неконтролирани последствия...
... ...
   Мислех да го продължа, като намекна за някои съвети свързани с програмирането на Матрицата ни, и с философията на елементарното логика на човешкото мислене...., Но прецених че няма никаква надежда за разбиране пък и няма кой да ми плати пропуснатите ползи от позитивно и усмихнато мислене...

   Нямам желание да отговарям и водя никакви коментари временно...
   Слънчева неделя и много позитивни споделяния и усмивки (предполагам извън този блог) пожелавам на всички Хора... :-)))
цитирай
2. zaw12929 - БЛОГЪТ Е В ИНТЕРНЕТ, КЪДЕТО ИМА С...
13.10.2020 18:37
БЛОГЪТ Е В ИНТЕРНЕТ, КЪДЕТО ИМА СВОБОДА НА СЛОВОТО МОЖЕ БИ?!
цитирай
3. lexparsy - Откакто съм написал постинга свободията на омерзеното слово не ми позволява даже да си  го огранича коментарно
13.10.2020 21:31
zaw12929 написа:
БЛОГЪТ Е В ИНТЕРНЕТ, КЪДЕТО ИМА СВОБОДА НА СЛОВОТО  МОЖЕ БИ?!

   А от твоето твърдение, май трябва само МОЖЕ БИ, да остане с главни букви, като първото предположение за очевидната истина. А Истината е, че интернет, както и останалите контролирани медии, е най-доброто средство за затвърждаване на изопачените вече Слово, Познание, Наука и Вяра. И за будните и духовни хора, които са чели за тях  от не изопачена и оцеляла книжнина, това е очевидно! И аз съм и намеквал и обсъждал и писал с очевидни доказуеми примери за които сме слепи. И Google и Уикипедия съм давал пример че са абсолютно изопачен от контекста на реалните понятия справочник. Скоро писах, че и всекидневно използваната понятие Демокрация е абсолютно заблуждение, даже и в етимологията на думата.
   А този блог е един очеваден пример, как собственикът му Инвестор е оставил да пишат на спокойствие само
- безобидни споделящи се, които винаги могат да станат жертва на хейтъри,
-  будни хора, от които се води социологическа статистика, но са насмУчно парирани и осмивани
- внедрени псевдо интелигентни, развиващи теориите си по поръчка, които се намесват и опорочават всички разумни дебати, но и проповядват явно  псевдо или анти-български  доктрини, и
- добре организирани хейтъри, които тенденциозно гонят интелигентно и душевно пишещите за познанието истината и вярата хора. А в своята безпомощност и публично и скандално и със самочувствие за морална и законова безнаказаност, и за назидание  и поддържане на страха и примирението на останалите, публично унижават и клеветят неудобните, както в случая мене...

   А аз си мисля че всички които се оплакват фиктивно от хейтърите, не само че си заслужават обидите им, но и мълчанието им е втората по важност причина те да съществуват.
   Дълго време си мислех, че поне за лични дневници мога да пиша за много малка част от мислите и преживяванията си, без да преча на никой, но се оказа че не това гнусно място и това е невъзможно!

   Но за разлика от всички останали мисля да потърся сметка на тези мерзки същества, защото за разлика от всички останали мълчаливи страхливци, мисля че унижаването на човешкото достойнство го заслужава.

   И все пак не желая повече коментари защото си имам други па полезни и позитивни занимания... А даже и това което написах в момента, въобще не съм сигурен че някой в блога споделя и най-много да ми каже Може би...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1370853
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7380