Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2019 11:11 - ПРИЗИВ към негласуващите Избиратели!
Автор: lexparsy Категория: Политика   
Прочетен: 2072 Коментари: 20 Гласове:
17

Последна промяна: 23.05.2019 21:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   ПРИЗИВА е към всички, не гласуващи, защото НЯМА ЗА КОЙ, а и не искат това да им тежи на съвестта!
   Ако сте от Тях, а искате все пак да участвате в Демокрацията на битието си, гласувайте с опцията „НЕ ПОДКРЕПЯМ НИКОГО“! Има я в изборната листа, и се преброява!


   Искам само да заявя, че не правя политическа пропаганда, нито целя да разубедя някой в политическите убеждения, а само приканвам тези които не искат да гласуват да споделят с нас и обществото броя си!

   Просто споделям, че броя на неангажираните към „свободния избор“ хора, стремително расте, и застрашително стаява един протест към контекста и смисъла на Демокрацията и Правото Ни да я упражняваме.
   Защо ли?
   Ами ако познаваме основните закони на Мирозданието (в някои общества и децата до 7 ги знаят) „Всеки излишък е склонен да се  превърне в своята противоположност!“.
   А в случая Търпимостта на „народа“ би се превърнала в Агресия! И това много добре е ясно на Тези, които все още манипулират битието ни! И даже са предвидили как да я използват!

   Добре де..., ще уточня за по-бавно мислещите, без да ги обидя! Ами не виждаме ли че политическите партии, които ни се предлагат са тенденциозно скроени от Олигархията, която всъщност ни управлява! Създават ни се даже Партии, които ни сами бихме предпочели... (ами визирайте си ги сами), които после са купени и контролирани, за да ни предадат и разочароват! А даже партии, недвусмислено незаконни спрямо Конституцията ни, от десетилетия парадират как изкупуват и продават държавата ни за чужди интереси!
   Защо аз лично мисля така ли? Ами аз за последно гласувах за „Царя-Спасител“, и то все едно си теглех от тези билетчета от Тото, с които някои Евродепутати ни Продават Надежда! И после, след като бях гузен пред съвестта си, срещнах много такива хора, и всички бяха съзнателни и интелигентни и българи, но Без Избор!

   Само си представям... Ами ако се преброим, и ако се окаже че Тези, които „НЯМАТ ИЗБОР“ са повече от Демократично търпимото???
   А ако се окаже че е така? Имаме ли „право“ да потърсим Правата си?
  И дали Конституцията ни (ако все още е валидна Нашата) е предвидила такава опция?
  А дали тези, които нямаме избор, може да упражним Правото си да участваме в Демокрацията???
image
П.П. Явно е че това няма да стане на тези „избори“, но моя призив остава, като една възможност, със „Средствата“ и демагогията на Управляващите ни, без излишна агресия да потърсим Правата си!


---------

А песента на Leonard Cohen „Waiting for a Мiracle to Come“ е само спонтанен въпрос, който можем да си зададем... До кога?
image






Гласувай:
17



1. lexparsy - Понеже все още не е „Ден за размисъл“, в който са забранени биричките, които могат да ни вдъхновят за такъв... :-)
23.05.2019 11:20
Ще споделя...
Помня че имаше една партия с абревиация „БЗНС“, която толкова пречеше на комунистите демонстративно, и пред Народа заличиха с кръвно убийство на Александър Стамболийски, чиито паметник все още почитаме до Софийската Опера.
А когато Никола Петков се опита да я възроди, последва неговата участ.
Аз лично познавах възрастни и интелигентни хора, които бяха привърженици на тази партия... И не знам как и дали и „случайно“ преди седмица се разговорих с една учителка, преподаваща уроци на изостанали деца, за.... 5 лева (да не ги обиди)...
Та тя ми сподели че има запис с видео на касета, как мъжът и е учредил партията
„БЗНС – Никола Петков“. И и се плачеше от гаврата, че накои други хора са си приписали това, за да опорочат идеята му.
Питаше ме жената... Абе може ли да намериш как да покажем на някои хора този запис...
Мисля... Ще намеря нужната техника, за да Ви го покажа!!!

П. Винаги съм мразел и подигравал „помпането на първа“ за всеобща гавра на „Забавление“ нечие... Ама сега „помпидури“, айде „напомпайте ми балона“, че ако може някой, и който трябва да чуе собствените си мисли... Малки иглички не ще го спукат :-)))
цитирай
2. apostapostoloff - Не бирички, ами “Дядова усуканица“
23.05.2019 11:32
лющиш ти и пак го усукваш, усукваш... Няма значение, защото в неделя Борисов пак ще го тури на всички като теб.
цитирай
3. milady - !! тъкмо, да изкажа Одобрение, и поздрави,
23.05.2019 11:43
и ти,започна да го затлачваш- не прави миш-маш..от всичко
това е инфантилно ,и неразбираемо, излишно, също.Опитай отново като днес..
а, това тук е ..един леко хлъзгав оксиморон, на майнян терен/усмифф

П.П. Явно е че това няма да стане на тези „избори“, но моя призив остава, като една възможност, със „Средствата“ и демагогията на Управляващите ни, без излишна агресия да потърси Правата си!
цитирай
4. lexparsy - Лющи и си прогнозирай с „Дядова усуканица“, и нека...
23.05.2019 11:50
apostapostoloff написа:
Не бирички, ами “Дядова усуканица“
лющиш ти и пак го усукваш, усукваш... Няма значение, защото в неделя Борисов пак ще го тури на всички като теб.

Лющи и си прогнозирай с „Дядова усуканица“, и нека, и да бъде, на такива като тебе, говорители на Тях, на които отдавна им е Вътре, и ги гъделичка чак до дънцето им, с леко задиряне когато се клатят, че чак искат да си споделят радостта... Приятно Забавление Им пожелавам...
Но на един паметник пише „Не нам, не нам, но имени Твоему…“!
цитирай
5. lexparsy - Твоето „демократично“ мнение е "Валидно" и Явно отдавна за всички Юлке!
23.05.2019 12:11
milady написа:
!! тъкмо, да изкажа Одобрение, и поздрави,
и ти,започна да го затлачваш- не прави миш-маш..от всичко
това е инфантилно ,и неразбираемо, излишно, също.Опитай отново като днес..
а, това тук е ..един леко хлъзгав оксиморон, на майнян терен/усмифф

П.П. Явно е че това няма да стане на тези „избори“, но моя призив остава, като една възможност, със „Средствата“ и демагогията на Управляващите ни, без излишна агресия да потърси Правата си!

И нека всеки се огледа в собствената си изразена свобода да го сподели!
Но без да се Оплаква, че не му е изгоден животеца, или му липсват подходящите „Забавления“, че чак от скука, с тебе ги споделя :-)))

П. Запазвам правото си да трия неадекватните коментари, на вече далите мнението и „вота си“ в постинга ми :-)))
П2. Уффф, забравих да кажа че това важи и за „личности“ с различни прозвища в този блог :-))))


цитирай
6. toti55 - Поздрави!
23.05.2019 16:01
Лекс, с трудна задача си се нагърбил.
Срещу организирана група може да се изправи
само друга организирана група.
Всичко друго, според мен, е илюзия.
Иначе си прав и не ти липсва смелост.

Все пак хубав и усмихнат ден!
цитирай
7. blackpredator - айде бе Лекси
23.05.2019 16:07
гаче санитарка е праила асептичен копипейст
да бе
"гласувайте с опцията „НИКОЙ ОТ ПОСОЧЕНИТЕ“!
туй се едно да си декапитираш времето
а времето оставя спомени..
и туй е "смисъла на Демокрацията и Правото"?!

смисълът е да поканиш на турне бронебалета на Большой
или да си съставиш своя трупа..
цитирай
8. lexparsy - Благодаря за припомнянето Тоти!
23.05.2019 16:14
toti55 написа:
Лекс, с трудна задача си се нагърбил.
Срещу организирана група може да се изправи
само друга организирана група.
Всичко друго, според мен, е илюзия.
Иначе си прав и не ти липсва смелост.

Все пак хубав и усмихнат ден!

Но не мислиш ли че общото Самосъзнание за Достойнство и Свободолюбие, а и орендата на Родовата памет, не са достатъчни за да наречем един Народ „организирана група“?
Но все пак отивам да си усмихна деня с нещо, както ми пожела! Пожелавам и на тебе! :-)
цитирай
9. lexparsy - Благодарим за становището blackpredator!
23.05.2019 16:35
blackpredator написа:
айде бе Лекси
гаче санитарка е праила асептичен копипейст
да бе
"гласувайте с опцията „НИКОЙ ОТ ПОСОЧЕНИТЕ“!
туй се едно да си декапитираш времето
а времето оставя спомени..
и туй е "смисъла на Демокрацията и Правото"?!

смисълът е да поканиш на турне бронебалета на Большой
или да си съставиш своя трупа..

Много добри аргументи, изложени с присъщите за един Черен Хищник, езикови средства! :-)))
Ще бъдат прието като еднократен вот!
цитирай
10. toti55 - Лекс,
23.05.2019 17:24
"Но не мислиш ли че общото Самосъзнание за Достойнство и Свободолюбие, а и орендата на Родовата памет, не са достатъчни за да наречем един Народ „организирана група“?"
Разбира се, че е група, но според мен, не е организирана.
Тя само казва това не искам, а какво иска и как да го направи?
цитирай
11. lexparsy - Прав си Тоти,
23.05.2019 17:49
toti55 написа:
"Но не мислиш ли че общото Самосъзнание за Достойнство и Свободолюбие, а и орендата на Родовата памет, не са достатъчни за да наречем един Народ „организирана група“?"
Разбира се, че е група, но според мен, не е организирана.
Тя само казва това не искам, а какво иска и как да го направи?

ако говориш за политическа организираност и отговорност...
Но аз имам на предвид организирането на Груповото ни Съзнание, да заявим становището си Ясно! Че политическите партии, които се самопредлагат, и водейки пошлите си битки, докато не само предават, но и продават интересите на държавата и водят народа към бедност, но заличават силово и с демагогия партии, разбиращи интересите на България.
А тогава политическа организираност и отговорност, сама ще се самоповика, пред хората, които са престанали само да се оплакват, страхуват и примиряват пред очевидния за всички вече силов и безкомпромисен геноцид към нацията...
Това Дейвид Тороу много добре го е дефинирал в книгата си „Гражданско неподчинение“. Но за жалост и този цитат е изопачен и внимателно контролиран. И даже предоставен на джендърите с полицейска охрана, но ако излезем с жълти жилетки, само предполагам че ще ни бият...
За това предлагам пред нацията и Европа да заявим и се преброим, тези които осъзнават това!
цитирай
12. bojo12345 - Хубаво е, че си акцентирал и върху този вид вот на изборите.
23.05.2019 19:36
Лекс, всеки има право на мнение.
Дори и да гласува с последното квадратче.
Според мен е по-важно да се отиде и изкаже мнение - за тези, които не ги интересува мнението на мнозинството.
Поздрави и да се мисли, преди деня за размисъл с бира в ръка:))))
цитирай
13. lexparsy - Точно за това призовавам Божо!
23.05.2019 21:57
bojo12345 написа:
Лекс, всеки има право на мнение.
Дори и да гласува с последното квадратче.
Според мен е по-важно да се отиде и изкаже мнение - за тези, които не ги интересува мнението на мнозинството.
Поздрави и да се мисли, преди деня за размисъл с бира в ръка:))))

Да се изкаже мнение. Защото мнението на огромна част от българите е укрито, докато просто голяма част от хората с вот за последното квадратче, не желаят да се унижат даже да отидат до урните!
А имаме ли право да ги преброим, най демократично?

П. А предполагам че се досещаш, че „биричката“ ми стана иронично нарицателно, защото все някой ми я разлива, или краде от магазина, или ми я анализира заедно с мислите докато се опитам да си отпия глътка :-)))
цитирай
14. missana - Аз ще постъпя най-простичко - ще гласувам за ГЕРБ, Лекс.
23.05.2019 22:43
Щото за комунистите мога да гласувам само мъртъв.
цитирай
15. vesever - А аз ще мисля цял ден с мотика в ръка, ...
23.05.2019 22:53
А аз ще мисля цял ден с мотика в ръка, брои ли се )))
Поздрави и от мен, Лекси, точно в момента съм из изключила "процесора" и не ми се мисли, не ми се говори, но с малко от любимите ми Метални Криле се подгрявам много прилично )))
Ето
https://www.youtube.com/watch?v=scUEPTk7OlM


цитирай
16. lexparsy - Зачитаме демократичния ти избор Младен!
23.05.2019 23:34
missana написа:
Аз ще постъпя най-простичко - ще гласувам за ГЕРБ, Лекс.
Щото за комунистите мога да гласувам само мъртъв.

Днес бях при една свята за мене жена, която Просто казва... Цитирам:
Всички получават, това, което са си пожелали. Грях е да им пречиш или проповядваш. Ти по своя път ходи!
Тези, които най много страдат са най-обичаните... последни са им изпитанията!

Не знамбе Младен... забравих и да мисля вече! :-)))
цитирай
17. lexparsy - Веси... точно, и от името на стотици хиляди хора като тебе написах този Призив!!!
24.05.2019 00:11
vesever написа:
А аз ще мисля цял ден с мотика в ръка, брои ли се )))
Поздрави и от мен, Лекси, точно в момента съм из изключила "процесора" и не ми се мисли, не ми се говори, но с малко от любимите ми Метални Криле се подгрявам много прилично )))
Ето
https://www/watch?v=scUEPTk7OlM

понеже ми е дадено да „чета мисли“, чаках и прогнозирах сама да изкажеш самия контекст и смисъл на „Посланието ми“ че Хората, без да разбират от Политика, Демокрация и как да си ги избираме по нечия поръчка, точно твоя отговор може да осъзнаем в смисъла в един прост цитат, но споделен, който е големия Гвоздей на осъзнатото ни самите Нас си...

Чек да си измисля позата и ролята на изказването... Трудна е работата на артиста, на най сложната сцена...
...
А бе малоумни клоуни за забавление и унижение на „Народното ни Събрание“, тъй преиначили го в Народно Страдание... и преживяващи и снимайки ни се за артефакти под лузунга опорочен „Съединението прави Силата“...
Не се ли оглеждате че Вашите избиратели, които даже нямат и понятие за сложните вИ политически доктрини и ДемоноКратни демагогии живеят пред очите ви като „народ“ Български във физическа и духовна мизерия, която Купихте за тяхна сметка и продадохте за Егото си???
А дали имате огледало? А дали църквата, в която палите свещ за опрощение е тази, която ще ви изповяда?
Ще напиша специално постинг за това, за което не сте излезли от лимозините, за да видите... и което сами сте си заслужили... но не знаете че ще ви се сбъдне!

А хиляди от „избирателите вИ“ даже не се интересуват от ДемоноКратните вИ сделки с продажни за България сделки, наречени „Избори“...
И стотици хиляди като Веси, и такива все още подсъзнателно неосъзнати, просто казват,“
„А аз ще мисля цял ден с мотика в ръка, брои ли се )))“
цитирай
18. barin - Здравей, Лекс. Често през после...
24.05.2019 05:51
Здравей, Лекс. Често през последните години изпадам в положение, че няма подходящ кандидат, за когото да гласувам. Сега не е много по-различно.
Поздрави!
цитирай
19. lexparsy - Здравей Иване, (кръстил съм те Бардин :-))))
24.05.2019 06:52
barin написа:
Здравей, Лекс. Често през последните години изпадам в положение, че няма подходящ кандидат, за когото да гласувам. Сега не е много по-различно.
Поздрави!

Точно в това се състои простия контекст на Призива ми!
Много е интересно, а предполагам и на Управляващите ни безотговорно от десетилетия, броят на хората, които нямат идея, какво ще ги сполети с довода че живеят в „демокрация“, „свободно“ избрана от Нас самите!
Но тЕ не осъзнават, че Всеки си върши своята работа, и носи своята отговорност. Както ти да ни размисляш дълбоко и професионално за толкова забравени умишлено от историята ни факти и послания, и защо да се вслушваме в тях.
Поздрави от мене, и честит празник на писмеността, която също ние низвергната в някаква фалшива и лъжовна легенда, даже като наименование „кирилица“ вместо Българица!
цитирай
20. nedovolen - Ако партиите и правителствата м...
24.05.2019 07:28
Ако партиите и правителствата можеха да променят нещо, отдавна да са забранени със закон.
Българският гласоподавател е "камикадзе" - гласува и загива, и пак , и пак...
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364065
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375