Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2020 19:04 - И аз си взимам почивка от това заразно място!       + Анализ на ПРОДУКТА
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 2489 Коментари: 0 Гласове:
18

Последна промяна: 23.08.2020 17:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   Ами, защото си имам по-позитивни и усмихнати занимания, с които да бъда полезен за себе си, и за другите! И поне докато не си върна нормалните маниери за комуникация с хора! И докато няма опасност пак да ги изгубя, водейки унизителни и самотни битки с психопати, очевидно стимулирани със средствата на модераторите, и толерираното одобрение  на самия "инвестор" на блога, и с присъщото им самочувствие че могат да контролират споделянето тук!  И докато се чудя кой от Благо"Волените от тях, да останат да пише тук, не е тяхно, възрадвало ме за забавление човекоподобно,  и ми гледа сеира.
   И понеже аз не бих бил мълчал, пред парадното унижение на някой от Вас..., толрлерантно отказвам да се адаптирам, наподобявайки Ви, приравнен Ви жертвено. Хе, да не вземе пък да се Обиди някой от оцелелите ми тук "приятели"... Просто поМирен, но непримирено приемам че "Не сме си Равни"  ! 🤪 И няма с какво да сме си полезни Словом!

   Но ще чета ценените от мене, и обогатяващи се духовно приятели, , с надеждата че няма да погрозняват толкова прогресивно,  колкото хейтърите им! 🤪😉

   Разбира се, че си ограничавам коментарите но ще чета само лични съобщения, които не са свързани с психо пандемията, обладала този блог, и май не само него!
______
   Хе..., и слагам постинга в раздел поезия, защото мисля през това време да си върна така трудно придобитата, но изгубена способност да се Уча да пиша позитивни стихчета, за съкровени, красиви и радващи ме неща, които не са за ушите на болни хора!

   И гледайте сКалЕбаните и Сие, да не ви олигавят много, докато празнуват популярността си, и надмощието над тригодишното ми позитивно Вам отношение на прозвището ми Тук! 🤮🤯🤒
   А какво си мислите че означаваТук? Някакво фиктивно абстрактно убежище,  за оправдание на несподелемата Ви съвест ли? :-))))) 

________________________
====================
П. П. П. П. П. П. П. П. П.П Понеже Продължавам да Получавам Противни Послания от Психопати и Препоръки и Поучения, от Примирени ПРОДУКТИ,  се замислих...
   Замислих се, че Продукт е сътвореното от някаква творческа сила, с цел да служи на нечия дейност или кауза! И се досещаме, че има сили, посветили се да обладават духа, но ползвайки душевността като "енергиен източник"...
   А тези, за които  Респекта и Смирението към висшите, дарени с Божествена душевност сили и Принципи, са превърнати в Страх и Примирение към низшите деструктивни сили и наложените им закони, наричам Жертвени Продукти!
   Лелеее, колко неразбираеми думи за да обидя Хейтърите, като Продукт (често неосъзнат) на по-висши деструктивни такива. Но и  жертвените им Продукти.  А такива са и хора трансформирани и деградирани спи годни качества и разбирания, често пълна противоположност на смисъла им, така че да служат пригодно.
    Май е сложно за разбиране и на споделящите се в блога, които Примирено търпят обииди, клевети и подигравки, но и с мълчание  и Страх. Защото проклятията и страховете, в кото повярваме, се сбъдват чрез енергията на собствените ни намерения. И ставаме свидетели, как с тези прости и агресивни методи, достигащи прогресивно до неприемлива за морала публична гавра, са изгонени и приятелите им. А така, Те стават и причината, и източникът на духовни и енергийни сили на Продукта Хейтъри! 

   И това, и много други очевидни неща, загатнах в постинга ми, който ги вбеси за да го подиграят с такава яростна агресивна безпомощност. Затова го деактивирах! Защото мислите ми, освен че са неразбрани, интуитивно адски вбясяват психопатите. :-((
   Защо мислите че са им толкова неприятни позитивни хора, чиято душевност не могат да превърнат злоба, омраза, страх и примирение, като пригоден продукт за консумация?
   И само Катан и Татяна (bven), споделиха разбиране, за да се подсетим, че обединеното позитивно мислене е по-голяма сила,  от деструктивните мисловни послания и чувства ! И те имат духовно поразяване, по-болезнено и от физическото,  което се използва умело и резултатно, от банда организирани в блога психопати, за да държат под контрол и ограничават споделянето на стотици.
   И все още ми е интересно, кой от модераторите е kaliban, или е самият им Шеф, след като има достъп до безуспешно сменения телевизор на аватара ми, който подиграва!? 👀🤔 И защо има самочувствие, че напомпаните и озаглавени с псевдонима ми, и натрапени публично обидни клевети подигравки, прочетени от хиляди хора които не ме познават, са безнаказана гаранция за моето назидание!?
   А ако приемем че тези принципи за "блогов живот", са образ ина социалния ни, политически икономически..., и т. н....., картинката е много ужасна и жалка! Представяйте си я постепенно за да не получите духовен и ментален колапс ! :-)))

   Така дописах днес край вълните, защото на лични съобщения приятели ми препоръчват да не се отказвам да се боря за "честта на продукта",  а другите омразни продукти, мислейки ме за ранена жертва, се изреждат с обиди от безпомощното си въображение... :-))
   А на мене са ми жалки и смешни, особено като ги ядосваш малко, се издават и измисляйки обиди се само разказват... Най-забавното е че всички изведнъж решиха че съм педераст! :-)))), и все за топките ми говорят, и как "Лупи щял да ме надупи", и някакви хапчета да съм си пиел..., освен че съм бил пияница.., и мръсни песни ми цитират..., и подобни малоумия, които като им се изчерпват си ги повтарят едни и същи до безкрайност... Та взеха да ми се оформят като някаква хомосексуална дрогирана и алкохолизирана дружинка... :-))))
    И познах че се празнували постиженията си от тази седмица! Защото тържествуващо се хвалят, как били сложили минуси и на мене  и на изгонения възмутен Тонсън (tonsun), който класифицират като от "Вашата Компания"! Ами в тази компания са уважавани и пишещи от години хора!  Защо не публикуват пред всичк,  техният списък  за изгонване  сн"неприятн"  за тях блогъри?  И защо блога не си направи списък на "компаниите"? Защото списъка с позорно изгонените е много по-голям от останалите да пишат тук! И аз докато пишех си имах списъци с Ппродукти... Покрай последните им агресивни истерии,  с голям кеф си добавих  и други... А мутациите им много лесно се разпознават по изразните средства... :-))) 

   Затова и Ви моля да Престанете с тази досада! Защото няма какво да ми се изяснява,  докато продуктите не се амортизират или утилизират...! 🤪🤯😄


________________________
====================
П. П. П. П. П. П. П. и Понеже Пак Приятели ме Питат и Препоръчват Поучително, защо Просто не ги игнорирам и да си пиша, без да ги чета, като много дългогодишни блогъри, се опитвам да обясня!
   Първо, аз избягвам, и не си губя времето да чета постинги, които не ми харесват, камо ли систематично, за да им слагам минуси и да ги коментирам с малоумия, каквато е целодневната усърдна практика на някои, Явно ангажирани за това хейтъри.
   Второ, пълното игнориране коментарните простотии отдавна препоръчвам на приятелите си, и даже си развалих отношенията с някои, които нямат модерация, или допускат тенденциозни и неадекватни подигравки и обиди към събеседниците си. А постигнатата цел беше, да си огранича максимално коментарите при приятели, за да не им натрапя преследващите ме навсякъде психопати, както и те моите постинги от страх да не ги нападнат!
   Трето, да предположим че се издържа на всекидневната и постоянна напаст на олигофренски коментари, започващи от минутата на публикуване на постинга ми включително и анонимни и коментарната агресия обиди в постингите  на  приятелите ми, която прераства към всекидневни постинги, озаглавени с прозвището, за да ме подиграват публично, достигнала  до там, че да изопачат аватара ми в най-различни плакати на Photoshop...., да не говорим с лични заплахи за интриги в личния ми живот,   чак до препоръки към "малоумните ми деца"... и т н...., не знам  ограниченото им примитивно въображение докъде ще достигне...
   Просто не се издържа, защото тази банда доказах че е свързана с модераторите, и имат достъп до софтуер за манипулиране и злоупотреби, и е стимулирана и одобрена от самата управа  на блога...
   Не знам как живи хора в този блог, с оцеляло достойнство, могат да гледат тази гавра, парадирана с безнаказано самочувствие....
   Аз три години съм един от малкото, които се борят упорито срещу тези маниери и поведение, и явно са решили да ме изгонят, защото ги  разкривам, и им чета и мислите и поведението и намеренията...
   Както и написах ако поне някой беше ме подкрепил може и да продължа, но всички които са останали "Благоволени",да се споделят, просто примирени си мълчат, и все повече привикват да се забавляват със собствените си Мразци, и даже да подражават маниерите им, като нападат безпричинно приятелите си, вместо тях!
   За това Блога се е превърнал в една агресивна среда за събеседване, която отнема на хората с богата душевност и позитивнно мислене повече, отколкото могат да дадат и споделят!
    Благодаря Ви за изслушването и разбирането!




Гласувай:
23



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1374586
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7381