Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2020 05:55 - Изповед на един Безсмъртен
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 3080 Коментари: 9 Гласове:
20

Последна промяна: 29.09.2020 11:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тъй жал ми е, като ме нараняваш
нечовешки, там, където ме болиш,
безсмъртен съм, недей да се съмняваш,
с Бог в мен човек съм, и само се хабиш!

Тъй жал ми е, като ме разболяваш,
с нечовешки за храна изделия,
оздравявам, и как не проумяваш,
с Богум природни в мен лечения.

Тъй жал ми е, като ме поучаваш,
с демагогии и заблуждения,
аз търся Истина, ти не съзнаващ,
в паметна книга, с Божи познания.
---
Безсмъртна част, от общо цяло съм,
от Дух, на който се наподобявам,
с прояви с творческо начало, в сън,
извечно в който се пресътворявам!

Тук зает съм да преследвам себе си,
през твоя сън да си се наблюдавам,
как от не човека в теб обсебен съм,
и мога ли да си се съживявам.
---
Щом отпия от безсмъртния Граал,
изтривам всеки спомен мен ненужен,
и прераждам се пак себе си съзнал,
но Мироздано творчески прислужен.

image
-------
   Само да кажа, че това Муза ми го каза, защото чула един човек безсмъртен да го казва на друг смъртен в храма му, защото му казвал как трябвало там да се изказва иносказателно, за да не обиди безсмъртното его на Бога му... И каза и на вас да го кажа, но да не го казвате на други смъртни защото предсказва, че и тяхното его щяло да се било обидело...
   А как се бил изказал, като смъртния му рекъл, какво доктора му казал за кубинската му пура, дето пуши с шотландското си уиски, относно казуса на здравето му..., нема да ви казвам... :-)))
   Само накрая смъртния рекъл ужасен:
   — Ти си Демон....!
   — Не бе, те само живеят много дълго, но все пак са си Смъртни, като служителите им,  и грозни когато се хранят  със страха им,ист студенокръвно  красиви, консумиращи Душите им, превръщайки ги в страх и омраза! Сключват странни сделки със Смъртта, и затова им викаме Съсмъртни. А това за Граала, даже и Макгайвър не го знаеше, докато не го открехнах да отпие от моя, като му омръзна сериала... Сега пак ви е герой, но от друга "мерикански предписана ви  филмова легенда... 
   Така че смъртните въобще да не се хабят да го търсят Граала, нито Скрижалите, че да ги гадаят, нито други безсмъртни артефакти, защото не им вършат никаква работа! Само белята си намират, за да живеят вечно в дън Земи... :-))))))) 
   А една друга припомнена фраза, чак сега ме размисли... Дали в стремежа си да симулират и консумират Живота, някои създания не служат на самата Смърт? А дали, преодолявайки осъзнато безброй преживени Смърти , подражаващите Твореца не съзнават истинския смисъл на Живота?

   Поздравявам класиката на безсмъртния Фреди - Who Wants to Live Forever





Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Лирическият е осъзнал своята мисия и своето безсмъртие.
14.06.2020 22:55
Поздравление, Лекс! Това е висок стадий в духовното развитие.

цитирай
2. lexparsy - Май напоследък менталният спъва изказа на лирическия мен Младен :-)
14.06.2020 23:37
[quote=missana]Лирическият е осъзнал своята мисия и своето безсмъртие.
Поздравление, Лекс! Това е висок стадий в духовното развитие.
[/quot]
   Като го слушам този безсмъртен, може някой да ме е почерпил питие от Граала в някое барче, и все още да се мъча да спомня някои неща от безсмъртието си... и чак тогава стадия на духовността си :-))))
   Добре че поне ти разбираш позивите на хумора ми приятелю. :-)
   Всъщност безсмъртните много се страхуват от социума, да не ги разпознае... И аз тебе няма да те издавам! :-))
   ̀ Плодотворна безсмъртна седмица ти пожелавам!
цитирай
3. vesever - Е, много е добро, Лекси, направо ...
16.06.2020 10:03
Е, много е добро, Лекси, направо нямам какво да кажа.
Поздрави!
цитирай
4. lexparsy - Нямам и какво да казваш Веси... :-) .
16.06.2020 10:32
vesever написа:
Е, много е добро, Лекси, направо нямам какво да кажа.
Поздрави!

   Нямам и какво да казваш., защото си ги знаеш тез неща от безсмъртните природни духчета, речни нимфи и горски феички...! Абе защо не ме запознаеш с някоя, че да ми припомни някои неща, които съм забравил покрай други? :-))))
   Предай им поздрави и им кажи по-често да шепнат на хората, за да си споделят красиви и радостни неща, даже и в блога.
   Благодаря че се отби да ме усмихнеш Веси.
цитирай
5. batogo - !!!:))) Мъдро, впечатляващо с истинност творение, Лекс!
16.06.2020 12:56
Според мен, си провел един искрен разговор със себе си, който всеки, следващ пътя на Духа човек и творец, би било добре да проведе в подходящия за това момент на просветление.
Чест и почитания!
цитирай
6. inel379 - В това е смисъла дълбок!
16.06.2020 13:51
Болките са живи и са част от земния живот,
а силата човешка е в тяхното преодоляване.
Така с всеки следващ ден духовно растем,
надмогвайки ги ние по пътя продължаваме.
Поздрави сърдечни, Лекс!
цитирай
7. lexparsy - Благодаря за това уточнение и Инел
16.06.2020 16:15
inel379 написа:
В това е смисъла дълбок!
Болките са живи и са част от земния живот,
а силата човешка е в тяхното преодоляване.
Така с всеки следващ ден духовно растем,
надмогвайки ги ние по пътя продължаваме.
Поздрави сърдечни, Лекс!

   Наистина е нужно да търсим смело и в дълбочина смисъла, не просто на живота, а н разбиранията, чувствата и вярата си.  А болката и страданията са неизбежни в битката, която е най-жестока вътре в нас, където се крият и любовта и Бога ни!
   В контекста пак ще си позволя да повторя споделения с Младен цитат:
Халил Джубран[1] казва: „Радостта ти може да те изпълни единствено толкова дълбоко, колкото тъгата те е издълбала.“. Ако никога не си вкусвал горчивина, сладкото е просто още един приятен вкус на езика ти.
   [1] Джибран Халил Джубран — ливански поет, писател, философ, художник, християнин-маронит.

    И пак благодаря, защото всяко добре намерено изказано мнение и разбиране, ми стимулира да продължаваме да пишем и да се споделяме.
    Много заслужени радости да изпълват живота ти Инел!
цитирай
8. lexparsy - Стимулира ме за споделяне, разбирането и комплиментите ти Огнян
16.06.2020 17:41
batogo написа:
!!!:))) Мъдро, впечатляващо с истинност творение, Лекс!
Според мен, си провел един искрен разговор със себе си, който всеки, следващ пътя на Духа човек и творец, би било добре да проведе в подходящия за това момент на просветление.
Чест и почитания!

   Много ме радва вникването в личните ми послания,  и то в тази странна поетично-хумористична форма :-))
   Да, много е важно да оценяваме преходните за духа и съзнанието си моменти,  за които бих избегнал думата просветление...  по-скоро са катарзис за осъзнаване на натрупани житейски опитности за разбиране, в една резолюция от която сме изхвърлили всичко излишно, но пресяваме полезното за новите ни мечти, превърнати в стремежи..
   Хехе, виждаш ли с колко дълги и скучни изречения се изказват умните, без никаква полза? Аз затова взех да си пиша стихчета, че и думи си измислям даже, за да запомням по-лесно... Защото Муза дойде, поседи малко, па си бега...,  и после нищо не помниш... :-)))
   Благодаря, вярвам че от името и на други, и за твоите силни послания постингите ти бат Ого!
   А ако не можем да си пожелаем друго, то най-малкото можем да бъдем и отстояваме постигнатото в себе си!
цитирай
9. batogo - !!!:))) Чест и почитания за чистотата на споделеното откровение, Лекс!
18.06.2020 07:18
То е изпълнено с вдъхновяващите истини на твоя житейски и творчески път и аз съм ти благодарен за това доверие. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1365533
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375