Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2020 08:01 - Пак красиви
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1272 Коментари: 6 Гласове:
19

Последна промяна: 12.06.2020 09:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Извини, че днес за теб" бях грозен,
но пак  така ми бе угодно,
на себе си да съм си сложен,
а и намръщен по-природно.

Не ме преследвай да ме съдиш,
нито жалиш поучително,
и камо ли да ми се сърдиш,
или осмиваш ме язвително.
---
Сам вглеждам се, не в огледалност,
пригодно его отразила,
а в бряг от морска необятност,
с вълните в разказ споделила.

С вода интимно се прегърнах,
взрял наше облаче в небето,
без пясък в мислите се гмурнах,
към Слънце плувах, с теб в сърцето.

И бях с теб в ритъм на вълните,
сред  камъчета с цветни мисли,
с мечти на Слънце под лъчите,
сме пак красиви, и по светли.

image

   Поздравявам с Broken & Beautiful и Beautiful People 
-------
   Хе, и после си намерих едно камъче с разбито сърце, което морето е съединило... Оставих му го, да му поизглади още ръбовете... :-)))
image

   А на тези, които са забравили ще припомня, за излежаеането по гръб върху водата. Тайната е в това, дупето и таза да се стремят към повърхността (с тесни бански :-), иначе те устремяват към дъното! :-) И само с леки движения на ходилата, и насочващи на дланите, може да се носиш като мачта на корабокруширал платноход.
   Но трябва да се следи и посоката на Слънцето, успоредно на брега!  Защото аз все се озовавам далече от него! :-)) А един път направих крашш, в едни големи... шамандури! Добре че мъжът им (с не по-малки) не беше наблизо... :-))))






Тагове:   пак красиви,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Любовта е истинска, когато не слага пранги, а освобождава духа ни.
12.06.2020 13:20
"...сред камъчета с цветни мисли...
без пясък в мислите се гмурнах...
взрял наше облаче в небето...
към Слънце плувах, с теб в сърцето..."

Много е цветно и красиво, Лекс! Ефирно и истинско е!

Поздравявам те за естетиката, която твориш!
цитирай
2. lexparsy - Успокои ме приятелю защото Апостолофф рече, че съм сквернял българския език... :-)))
12.06.2020 14:38
missana написа:
Любовта е истинска, когато не слага пранги, а освобождава духа ни.
"...сред камъчета с цветни мисли...
без пясък в мислите се гмурнах...
взрял наше облаче в небето...
към Слънце плувах, с теб в сърцето..."

Много е цветно и красиво, Лекс! Ефирно и истинско е!

Поздравявам те за естетиката, която твориш!

   Всеки който търси любовта, знае че и оковите и времето и грозотата не могат да я осквернят! И става поет, за да я изкаже, или поне се учи, като мене... :-)
   Радваме ако за апогей се е получила някаква естетика, след перигея на себепризнатата ми нежелана временна грозота. Ако бях описал тази на някой хейтър, нямаше да издържи антигравитацията брат... :-))))
   И аз много ценя мнението ти и пожелавам и ти да се потапяш в красиви и оптимистични мисли след тъжните.

   П. Престанал съм да се учудвам, че когато съм в някакво настроение много синхронично ми попадна правилното четиво или фраза от книга. А в случая следната:
   За светлината. Халил Джубран[1] казва: „Радостта ти може да те изпълни единствено толкова дълбоко, колкото тъгата те е издълбала.“. Ако никога не си вкусвал горчивина, сладкото е просто още един приятен вкус на езика ти. Някой ден ще побера много радост.
   [1] Джибран Халил Джубран — ливански поет, писател, философ, художник, християнин-маронит.
цитирай
3. valeska - Много ми хареса, Лекс!:)
12.06.2020 19:42
И аз обичам да се отпускам по гръб в морето, затварям очи и вълните ме носят... страхотен релакс! Още не съм успяла да блъсна големи шамандури...:-))))
цитирай
4. lexparsy - Толкова е хубаво като си усмихнал някой Вале :-)
12.06.2020 20:28
valeska написа:
Много ми хареса, Лекс!:)
И аз обичам да се отпускам по гръб в морето, затварям очи и вълните ме носят... страхотен релакс! Още не съм успяла да блъсна големи шамандури...:-))))

   Радва ме е че и ти си почитател на този релакс във водата. Трябва си малко упражнение, но и контрол, къде са те отвели теченията... Шегувам се за "шамандурите", но в разни хора по често има среща, само да не е със скутери:-) А ако има звездно небе и лунна пътека е направо супер!
   Пожелавам ти скоро да пробваш и да споделиш. Релаксиращ и красив уикенд да имаш!
цитирай
5. palada - Поздрави!
13.06.2020 09:33
Много красиво! Благодаря за приятното чувство с което ме изпълни! Това свързване на любов с вода много ми хареса, дава усещане за божественост и чистота! Хубав и приятен ден!
цитирай
6. lexparsy - Много ме радва че си се докоснала до споделените ми чувства Палада
13.06.2020 12:47
palada написа:
Много красиво! Благодаря за приятното чувство с което ме изпълни! Това свързване на любов с вода много ми хареса, дава усещане за божественост и чистота! Хубав и приятен ден!

   И наистина, колко дълго трябва да бъдем грозни и страдащи докато се оглеждаме в чужди огледала, или тези на егото ни? Докато в нашето съзнато Себе се отразяват и красота и любов и Бога даже в който демонстрираме парадно че вярваме.
   И не само с водата но и с всичко природно естествено но и от нас сътворено чрез съхранената душевност може да споделим и красота и любов. А много красиви неща можем да си преоткрием, някой нарочени за грозни!
   Хе...,  причам така, не защото не го знаеш, а за да дразня Мразците, които направо побесняват докато ни поучават... :-))) Май трябва да ги разпознаваме, преди да им споделяме и доверяваме...
   Надявам се че те усмихнах, и много красоти да си преоткриеш ти пожелавам Татяна! :-)
  
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363401
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375