Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2019 18:58 - Да сънуваш Се на Яве
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1357 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 10.10.2019 12:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Яве да сънуваш Себе си,
е припознаване на Същност,
и по Право път ни даденост,
за приподобна Богум сбъдност.

А „прошката“ ни примирена,
от Демони ни проповедна,
в съзнато Знание смирена,
е битка за Духът спасен ни!

За да сънуваме на Яве,
не мечта за край на пътят е,
битка е за проявяване,
чрез Духът, но и чрез Знание!

---
А отговорът много прост е,
и всемирно си се знае... !
Питах пеперуда каЗнала,
дали красиво те сънува...

Съгласна противоречно,
крилата пърхана щастливо,
кацнала за будна Щастност ни,
чрез търсена любовна сбудност!
---
Проверих за правопиЗни грешки, и не намерих :-)))))

image

-------
Защо се „вързах“ така да напиша ли (вместо за нещо мечтано Ни красиво:-))) ?
Ами отделих си Време, защото много сложен стана дебата в предишният ми постинг, и ми се прииска да му сложа по-проста поетично-религиозно-проповедно-риторически-езотерична резолюция ...
Сигурен съм че пак съм се „объркал“ нещо... Ама ша се оправим бе.. !!!
Само да имаме Право дадено ни, и с кой ДА, да си споделяме :-)))






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Чудесно е станало стихотворението, Лекс!
10.10.2019 12:46
А и уточнението за "будна Щастност" си го бива, защото всички знаем, че има и съновна Щастност. При това тя е по-често срещаната. Оригинална творба!
цитирай
2. lexparsy - Благодаря за комплиментираният коментар Младен :-)
10.10.2019 13:14
missana написа:
Чудесно е станало стихотворението, Лекс!
А и уточнението за "будна Щастност" си го бива, защото всички знаем, че има и съновна Щастност. При това тя е по-често срещаната. Оригинална творба!

Благодаря за комплиментирането Младен, и че съпричувстваш на измислителните ми думи „съновно щастни“ :-)))
А аз си яхнах думата „стихотворение“ и я преиначих на „мислостишие“...:-))) И си немам даже и на представа дали е „поезия“ :-)))
цитирай
3. valeska - https://www.youtube.com/watch?v=jROK6VyWHIQ
11.10.2019 08:41
Това е моята асоциация с написаното..
цитирай
4. lexparsy - https://www.youtube.com/watch?v=JDyVLIMqzhs
11.10.2019 09:38
Много благодарим за припомнената песен „Ти сън ли си?“ и самодивския танц. Лили винаги е била и все още ни е любимка :-)
А мене ме подсети за Паша, и поздравявам с една нейна любима песен.
цитирай
5. mihala - Поздрав,
11.10.2019 16:04
за щастливата изписана пеперудна сънност.
цитирай
6. lexparsy - Радвам се че ти хареса тази „пеперудна сънност“ Антоанета!
11.10.2019 16:51
mihala написа:
Поздрав
за щастливата изписана пеперудна сънност.

Всъщност ако някой не се досеща, асоциацията ми е от фразата на Конфуций:
"Веднъж сънувах, че съм пеперуда. И от тогава се чудя дали съм пеперуда, която сънува, че е човек, или съм човек, който сънува, че е пеперуда."
И на тебе поздрави и пеперудни усмивки :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364930
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375