Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2019 11:00 - Поетичащи изповедности...
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 958 Коментари: 6 Гласове:
10

Последна промяна: 28.08.2019 23:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тъй несподелена поетичност,
затворена в самотна визия,
не пошла даже е епичност
а себевзряна телевизия...

Дали защото дълго мислихме
или защото кратко сещаме,
самотни в себе си се скитахме,
докато тишината срещна ни.

Никой взрял се искрен в нас самите,
оглеждайки ни обвинително,
не дръзва уж споделен ни в дните,
да съпричувства съзидателно.

А когато тишина си сторим,
наподобени на примирие,

дали с прошка да се притворим,
или във войни, в чест с посмислие?

Разбран, и сътворил се с нашето,
с крачки възнамерено сбъдване,
реших дарил излишно вашето,
да сбъдна мое си осъмване!

Не с предсказателни възможности,
с Его изповядана порочност,
захвърлих всичките тревожности,
престорих Бог, в себе реципрочност.

А Какво Защо, Къде Когато,
след кратно дълго посънуване,
утро ще разкаже ни което,
предначертахме си за сбъдване.

image
-------
   Защо икак така написах ли?
   Ами защото преди няколко дена ме напоркаха толкова скандално на един рожден ден, че после не ми се спеше брат :-)))
И днес като прочетох какви съм ги бил написал, взех да им слагам десетосричие и банални римувки...
   Лелеййй, как ли съм ги намислил толкова много, че да си отворя досадна работа брат... Ама к‘во да правя като съм от друга стара поетично затормозена класа :-)))
После ще прочета пак какво съм си бил мислил, и да се чудя защо мазохистично и шумно се хиля, даже и на себе си :-)))

---
  Понеже не съм полезен на блога нито поетично, камо ли разсъдително Ви поздравявам с James Brown - I Got You (I Feel Good)






Гласувай:
12



1. missana - На мен много ми хареса сътворението ти, Лекс.
28.08.2019 14:48
Оригинално и твое си!

"...предначертахме си за сбъдване..."

И дай боже да се сбъдваме! Амин!
цитирай
2. lexparsy - Спестих Ви коментара на Апостол...
28.08.2019 15:20
Спестих Ви коментара на Апостолоффф, който предсказуемо обвини споделянето ми като плод на психическите му проблеми за разбиране, и „пукницата“, която явно ендоскришната му система произвежда в ума му безконтролно :-)))

П. Не бе Апостоле... с чуждата за тебе абстракция „напоркаха толкова скандално“ имах на предвид че си лизах около 200 грама ракийка в компания на тебеподобни самонаричащи се за интелигентност и морал персони, заети да консумират и не давайки думата на рожденика, като освен всичко искат да ни тълкуват и прогнозират съдбата...От тях се „напорках скандално“ беее... нема да се унижавам кат‘ тебе да казвам епитети :-))) А така ми се пиеше поне литър истинско вино тракийско от Родопа някъде, но с приятели...
Та за това не ми се спеше и си споделях с един от себе си... ( и дано с някой от блога) достатъчно естествено интелигентен че да разбере :-)))))))))))))))
цитирай
3. lexparsy - Благодаря за прочита Младен :-)
28.08.2019 15:27
missana написа:
На мен много ми хареса сътворението ти, Лекс.
Оригинално и твое си!
"...предначертахме си за сбъдване..."
И дай боже да се сбъдваме! Амин!

Ами това са си разни „изповедни мисли“ които другото ми аз си е драскало за споделяне с мене, и понеже си водя записки в блога, защото той за друго май не става брат :-)))
Хубав и поетично вдъхновен ден да имаш, не като мене изгубил пак време за блогуване :-)))
цитирай
4. missana - Благодаря ти за хубавите пожелания!
28.08.2019 18:34
lexparsy написа:
Благодаря за прочита Младен :-)
missana написа:
На мен много ми хареса сътворението ти, Лекс.
Оригинално и твое си!
"...предначертахме си за сбъдване..."
И дай боже да се сбъдваме! Амин!

Ами това са си разни „изповедни мисли“ които другото ми аз си е драскало за споделяне с мене, и понеже си водя записки в блога, защото той за друго май не става брат :-)))
Хубав и поетично вдъхновен ден да имаш, не като мене изгубил пак време за блогуване :-)))


Не съм съгласен, обаче, че твоето време за блогуване е изгубено.
цитирай
5. didige - Едно откровенно общуване, една ...
29.08.2019 12:39
Едно откровенно общуване,
една прекроена душа.
Да, всичко е само за сбъдване,
реална и обща мечта.
Съзнателно мигване, ех, чудо е,
живота е само това.
Далеч е далеч.Досънуван е.
Предсказан от чиста молба.





цитирай
6. lexparsy - Амма направо ми затапи логорейната поетичност бе Дид... :-)))
29.08.2019 13:15
didige написа:
Едно откровенно общуване,
една прекроена душа.
Да, всичко е само за сбъдване,
реална и обща мечта.
Съзнателно мигване, ех, чудо е,
живота е само това.
Далеч е далеч.Досънуван е.
Предсказан от чиста молба.

Колко просто е споделеното поетично изказване, без да използваме „умът“ си ни :-)
На мене ми трябва още Тишина за да се науча :-)

Контактуваме си един път на месец Дид, но на приятелите толкова им е нужно понякога в правилното време...
Ти на Вайбър каза „Малко тъжно, но е хубаво.!“ а аз се сетих за коментарният цитат на Valeska, който по навик си записах..
Шарл Бодлер – Какво ме интересува, че сте добри? Бъдете красиви и тъжни!
Хубави сме споделени Дид... ако можем да си позволим!
;-)

И понеже и тебе те изгониха от блога Дид, в порочния Фейсбук, се сетих за последна фразна на Младен – „Не съм съгласен, обаче, че твоето време за блогуване е изгубено.“... даже само с един приятел да споделиш, игнорирайки тотално и смело демоничните ни обладателности! Както отдавна дава пример Веси, а Младен все още си е мазохист :-))))
Целувки искрени Дид, абе искрени приятелски където трябва... :-)))
цитирай
7. didige - Никой от никъде и от никого не може да ...
29.08.2019 21:54
Никой от никъде и от никого не може да те прогони, ако сам не позволиш това.
Сиреч, човек сам прави изборите си и т.н и т.н.:)))Моето мнение го знаеш.
А пък ако запееш е дваж по- лесно, хихихи.
Я виж ти, опитай...Има хиляди неща за които можеш да се усмихнеш!:)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1369107
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7380