Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2019 21:34 - Обичам, земно между поднебесно...
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1627 Коментари: 7 Гласове:
12

Последна промяна: 24.08.2019 07:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Категорията "поезия" вместо „забавление“ после приписах на Вашата, споделена!  ;-)

Обичам те толкова,
   колкото от земята до небето,
ама и обратно,
   защото земно трябваш да си моя!

Вглеждам се в очите,
   за да открия земята ти която
се взря в небето ми,
   там орбита намерила си своя.

От Земя в Небето,
   и обратно, напред-назад докато
изгрева посрещнем,
   Земята Поднебесна е героят...!


image
image
------
    Като мъж достойно прикриващ чувствата си, си припомних весело, че винаги съм избягвал тази тривиална ангажираност да изричам „Обичам те!“. А това стихче сътворих от спомена за един мой опит преди доста години, който и сега сам си ме разсмива. Ама и не знам дали би се било нарекло поезия :-)))
-------
 
   Поздравявам Ви с Prem Joshua  - Sky Kisses Earth. Невероятен музикант, и една интернационална група, позната по света най вече с индийските си мотиви. Но във всяка държава се интересуват от фолклора и импровизират и понякога канят певци, танцьори или музиканти. На концерта в София, бяха поканили един гайдар, който им акомпанира на две песни. А аз съм си подбрал от огромното им творчество MP3-ки за медитация :-)
   Пускам и още един клип за визия на обстановката в която свирят... А една приятелка, (която всъщност ги покани), се влюби в един от музикантите...  Уффф, нема да издавам :-)))

---------
П.П.П.П. (После Посмислени Повествователни Послания)
Нееее, не се стърпях да публикувам и снимката на Земно-Небесното скачане на Нашата Приятелка Веси, която аз си мислех че е монтаж, или че Карлсон и е сложил перка :-)))
Само може да подражаваме Приятели. Но само които имат потенциална небесност, да скачат с крака извадени от тинята си себеПроизводна :-))))

image

-----
П.П.П (По-Повече Поетично)
По порицано от приятел обвинение, вместо в „забавление“ го пренасочих постинга за „Поезия“... но не заради моята пуезия, а заради Вашата споделена...
Искрено !!!








Гласувай:
14



1. missana - По принцип истинската любов живее над 7-мото небе!
22.08.2019 21:44
Но и по-земничка да е - "колкото от земята до небето", пак бива. Важното е заедностното посрещане на изгрева, когато са се вихрили палавостите след залеза...!

Поздрав, Лекс! Замисляш!

П.П. Постарах се да изпреваря джуджетата, но дано не съм се престарал...
цитирай
2. lexparsy - До седемте небеса Младен... диезно и бемолните им даже... :-)))
22.08.2019 22:08
missana написа:
По принцип истинската любов живее над 7-мото небе!
Но и по-земничка да е - "колкото от земята до небето", пак бива. Важното е заедностното посрещане на изгрева, когато са се вихрили палавостите след залеза...!

Поздрав, Лекс! Замисляш!

П.П. Постарах се да изпреваря джуджетата, но дано не съм се престарал...

Аммм, то прескачането си е баш до седемте небеса бе Младен, и направо музика си става. А и до междинните надоблачни диезни и бемолни небеса може да се прескача...
А джуджонките ми изковаха един меч противодраконов, ако летежно срещнем някой зъл :-)))
цитирай
3. vesever - Ми, сладурско е. Като има красиви ...
23.08.2019 10:26
Ми, сладурско е. Като има красиви чувства, е добре. Това е смисълът, да творим красиви реалности.
Ама, и аз скачам така, над морето, искаш ли да видиш, снимката е съвсем реална, получи се даже уникална )))
Ето я

http://vesever.blog.bg/photos/116521/original/IMG_0312.JPG

Поздрави!
цитирай
4. tonsun - Закотвени на земята и с поглед вп...
23.08.2019 10:48
Закотвени на земята и с поглед вперен в небесата
намерили са хората чалъм да живеят и там...
когато в миговете споделени /дали са нощем или денем!/
вплетат един в друг тела, души... и думички "Обичам те!"
мълвят на глас.., в захлас,.. с вперени един в друг очи..
Обичам те от земята до небето и обратно
от тук до края на света, до дъното на влюбената си душа..

За някои са ..три метра над небето..
За други..седмото небе..
За трети огнените пламъци на Ада...изгарящи и обновяващи...

За едно обаче нямам сигурност... Трябва ли чувствата да се прикриват зад мълчание, маски, зад неизказаност и непоказаност???
цитирай
5. lexparsy - Ами да, Веси :-)
23.08.2019 10:59
vesever написа:
Ми, сладурско е. Като има красиви чувства, е добре. Това е смисълът, да творим красиви реалности.
Ама, и аз скачам така, над морето, искаш ли да видиш, снимката е съвсем реална, получи се даже уникална )))
Ето я
http://vesever.blog/photos/116521/original/IMG_0312.JPG
Поздрави!

Всичко с добронамерена усмивка е сладурско! :-)
Особено когато човек скача към небето и открива и твори красиви реалности.
А аз твоята срещунебесна снимка с пеперудния шал бих помислил че е монтаж, но сега се съмнявам дали Карлсон не ти е сложил и на тебе перка на гърба.
Хубав и усмихнат къмнебесен ден да имаш неповторима приятелко мечтателко :-)))
цитирай
6. lexparsy - Благодаря за поетично изказаното ти разбиране Тонсун.
23.08.2019 11:28
tonsun написа:
Закотвени на земята и с поглед вперен в небесата
намерили са хората чалъм да живеят и там...
когато в миговете споделени /дали са нощем или денем!/
вплетат един в друг тела, души... и думички "Обичам те!"
мълвят на глас.., в захлас,.. с вперени един в друг очи..
Обичам те от земята до небето и обратно
от тук до края на света, до дъното на влюбената си душа..

За някои са ..три метра над небето..
За други..седмото небе..
За трети огнените пламъци на Ада...изгарящи и обновяващи...

За едно обаче нямам сигурност... Трябва ли чувствата да се прикриват зад мълчание, маски, зад неизказаност и непоказаност???

Наистина колко безмерен е толеранса на летението споделено с „Обичам те“.От Земята под краката ни до споделените ни еднакво високи Небеса надскачайки ги даже.
А и така се отдалечаваме от тези споделящи се под повърхността, и на себе си, и на Земята ни! :-)
Благодарим и на твоите летежи, които споделяш ТонСън ДонСън :-)
цитирай
7. vesever - Мда, Лекси, тази е от магическите ми ...
23.08.2019 13:51
Мда, Лекси, тази е от магическите ми снимки, и аз не можах да повярвам, че се получи, голяма радост беше, като видях как съм излязла и колко невероятно красиво и съвършено се е получил скокът ми - полет над морето ))).
Перка ли - аз имам и перка, и криле, по рождение - то ако чакам Карлсон да ми ги даде...той малко бавничко се решава, пък аз съм си бързак....))))
цитирай
8. lexparsy - За назидание и за нарочено заровено ...
23.08.2019 22:52
За назидание и за нарочено заровено подпясъчни помисли на блоговите хейтъри, ти добавих снимката към контекста на опита ми за поетично забавление Веси ;-)))
Че да се замислимммм, кой смее да скача към небето, и кой заровен в тинята на помислите си иска и нас да нагазим!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363796
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375