Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2019 16:45 - Грях съм Аз, но ти не Милост!
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1531 Коментари: 13 Гласове:
1

Последна промяна: 03.06.2019 09:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Красиви кукли уж дискретни,
престорват наште вдъхновения!
Наподобяват ни перфектни
,
чрез всичките ни откровения!

Избегнах техните внушения,
и пак престорих се на Мене,
и се научих в съчетания,
да намирам сво‘йто Себе!

Ти Гноме, имаш ли прозрение,
дали разказа същността си,
за Тебе, „Негово„ Творение,
унизено в пошлостта Си?

Човек Перфектен просто няма,
наподобяваме се в търсене!
Изстрадали се в чужда същност,
заслужихме ли Примирение?

Пак примирен към същността си,
разказах собствено умение,
да съзра така Греха си,
тъй разпнат Вам за унижение!

Така приспах се Мен в Греха си,
и ума събудих чист за смисъл,
така прозрях те Теб в съня си.
Грях съм Аз, но ти не Милост!

„Мерси“ е Милост, Тем желана за храна  Нам предоставена,
а с БлагоДаря, обричаме се с даденост Ни за Споделяне!

Вчера имах разговор със Светла. И се оплаквам...
- Добре де... защо аз му дадох само добро на този човек, а той е агресивен за „благодарност“?
- Защото Злото ни учи на Търпимост – рече – Това са ти Уроците!
- Аммма писна ми цял жи
вот от „уроци“, чужди смисли, предначертания на Съдбата, закони, канони, предоставена ни на готово свобода (наречена демокрация) и... Амммма може ли Аз да си сътворя нещо Сам си нарочено и да го дам с моя си собствена любов на някой?
- Не! не ти е позволено! Докато не си научиш уроците нарочени от греха ти! Ще се примириш и ще Даваш, без да искаш отплата! Това ти е урока!
Това беше разговора ми със Светла... Аз си търся време да го медитирам... но в градски условия ми е трудно :-))))
Но пак пробвам!


   Труден размисъл... и от други вселени за останалите да пишат в този блог, камо ли за „платените“, и тем несъзнати от Кой Омразци!

-------

Мммоля "помпидури многолични“ Не ме помпайте в Блоговата Матрица, имам си моя собствена :-)))






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didige - Хубави и много правилни съвети! ...
02.06.2019 21:35
Хубави и много правилни съвети! :)Борбата е в нас!
цитирай
2. vesever - Аз не мисля като Светла. Злото тр...
02.06.2019 22:00
Аз не мисля като Светла. Злото трябва да го шкартираме от света си, за да може доброто да се умножава.
Никакъв достъп на злите хора не давам, просто са аут!

Поздрави от мен!
цитирай
3. emelika - Дори да прозвучи еретично на общоприетото
02.06.2019 22:10
Не мисля, че сме тук, на Земята да се учим, а да си спомним, защото знаем. Всичкото ни търсене е припомняне. И не трябва всецяло да му се отдаваме. Тук сме ,за да излъчим.
цитирай
4. toti55 - Поздрави!
03.06.2019 09:51
"Човек Перфектен просто няма,
наподобяваме се в търсене!"
Замислих се за търсенето,
защото и доброто, и злото са многолики.

Успех!

цитирай
5. 4u4eloto - браво!
03.06.2019 11:26
Постиннгът ти е с реални прочити.Оня малоумен хищник не те е напомпал, защото винаги той те помпеше.
цитирай
6. lexparsy - Няма меее!
03.06.2019 15:39
- Търся тееее! Къде ли може да си се скрил...
Чува се искрен детски смях... Защото детенцето се е скрило в гардероба, и много му се иска да го намеря... но преди това да чуе колко ми е трудно да го търся...
Та така подобно постъпват на детския празник и някои хейтъри, на които чипа им е прегрял да имитират децата на детския празник.
Че чак след като наплюха с много минуси и обиди, всички които сами „напомпаха на първа“ си направиха постинг, единствен с много плюсове за да обяснят (нямаме представа на кой) гузната си съвест и колко лошо е самото им техно поведение и отношение...
А междувременно за два дена две прекрасни поетеси си деактивираха постингите, ЗА КОЕТО АЗ СЪМ ГУЗЕН... ами просто защото БЕЗ ДА ОБИЖДАМ НИКОЙ се възползвах само от КОСТИТУЦИОННОТО СИ ПРАВО, да си изтрия коментарите, защото съм обиден, не от домакина, а от негов неканен посетител...
За няколко дена видях толкова много АГРЕСИЯ В ДЕЙСТВИЕ в този блог... и ТОЛКОВА МНОГО ОВЧО БЛЕЕНЕ, че ми се додрайфа най естествено...
И ако го направя, сигурно чак тогава ще Ви е гнус....
А ако шибна едно здравословно шамарче само, на някой, причинил толкова страдания на пишещите Тук наречено BLOG, съсм сигурен че ще пиша на индиго в районното...
А и докато и не подозирам Името ми е спрягано в невероятни интерпретации и контекст из целия блог... който Аз съм бил ДЛЪЖЕН да „следвам“... Но като НЕ... прочетох и постинг, с наименование „Лекс“....
Не е истина!!!!

И ЗНАЕТЕ ЛИ КОЙ Е ВИНОВЕН ЗА ТОВА????
ЩЕ СЕ УЧУДИТЕ ЧЕ ВИ ГО КАЗВАМ!!!
ВИЕ!!!
НЯМА ДА КАЗВАМ ЗАЩО!
ЗАЩОТО И ВИЕ ЩЕ МИ СЕ ОБИДИТЕ!!!
ЗАСЛУЖАВАТЕ СИ, ТОВА КОЕТО САМИ СИ БЛЕЕТЕ!
цитирай
7. lexparsy - Добре де... ще Ви обясня защо сте виновни!
03.06.2019 15:56
И покрай подразбиращата се НЕВИННОСТ на Инвеститорите в BLOG, на които „оплакването“ е безпредметно, колкото би било на СЕМ и полицията, с които САМИТЕ ХЕЙТЪРИ ЗАПЛАШВАТ от името на собствениците на блога!!!!
А Вашата Вина е че захранвате с БЕЗПЛАТНА ЕНЕРГИЯ (която науката се чуди дали я има) само с допускането на едно изречение на хейтър в постинга Ви, но същевременно чрез енергията на Вашата обида и стаено недоволство ЗАРЕЖДАТЕ с безплатна енергия „батерията“ му да продължава да злослови и интригантства...
Като примерно неуморррррния Апостол, който даже и да не му четеш обидите, с които иска да надмине Юлка и „предатора“... пак е ХАПНАЛ ОТ ВАС!!!
ЗАБАВЛЯВАЙТЕ СЕ, И СИ ПЛАЩАЙТЕ ЗА ТОВА!!!

ЗАЩОТО ДОКАТО МЪЛЧИТЕ И БЕЕТЕ, СТЕ И ПРИЧИНА И СЛЕДСТВИЕ И НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ПРЕДАТЕЛИ НА ПРИЯТЕЛИТЕ КОИТО ВИ СЕ ДОВЕРЯВА ЗА ДА СПОДЕЛЯТ С ВАС!

А същото Ваше Овче приблейване, е причината Властта върху Вас да е в ръцете на корумпирани и купени от чуждите интереси властници, които даже вече демонстрират безсрамно пред Вас че сте им роби, каквито и „робовладелческия исторически“ строй даже не е имало! Защото едно време са си уважавали робите... за да могат да им служат с усмивка...
цитирай
8. sorsha30 - ferhunde.blog.bg/poezia/2019/06/03/za-obsesiiata-za-pompadurite-za-vechno-napompanite-i-za-mrys.1659949
03.06.2019 16:30
Това е ферхунде - полигор - канибал и още 100 тина никове. В комбинация с хейтърката юлия с още 50тина ника изтормозиха теб и не само. Не обвинявай хората, никой до сега не се е справил с така наречените хейтъри... Tpyднo ce paзбиpa зaщo някой те „xeйтвa”, a oщe пo- тpyднo e дa paзбepеш нeгoвитe пoдбyди. B пoвeчeтo cлyчaй нямa ocнoвaтeлнa пpичинa. Ho дaжe и дa paзбepeш, вaжнoтo e, чe вcъщнocт нямa нyждa дa знaeш и дa ce тoвapиш c тoвa излишнo. С твоите реакции храниш хейтъра и го правиш щастлив! Моят съвет е да си починеш 24 часа.
цитирай
9. lexparsy - Амми нали, и пак точно товаказвам...
03.06.2019 18:43
sorsha30 написа:
Това е ферхунде - полигор - канибал и още 100 тина никове. В комбинация с хейтърката юлия с още 50тина ника изтормозиха теб и не само. Не обвинявай хората, никой до сега не се е справил с така наречените хейтъри... Tpyднo ce paзбиpa зaщo някой те „xeйтвa”, a oщe пo- тpyднo e дa paзбepеш нeгoвитe пoдбyди. B пoвeчeтo cлyчaй нямa ocнoвaтeлнa пpичинa. Ho дaжe и дa paзбepeш, вaжнoтo e, чe вcъщнocт нямa нyждa дa знaeш и дa ce тoвapиш c тoвa излишнo. С твоите реакции храниш хейтъра и го правиш щастлив! Моят съвет е да си починеш 24 часа.

ХЕЙТЪРИТЕ НЕ СА ЖИВИ СЪЩЕСТВА!!!
ТЕ СА СОФТУЕР ВГРАДЕН В УМА НИ!
ДО ТОЛКОВА ЧЕ СМЕ ЗАПОЧНАЛИ ДА СИ ГИ ОБИЧАМЕ И БЕЗ ТЯХ НЕ МОЖЕМ!
ДАЖЕ АКО ГИ НЯМА СИ СИ ГИ ПРЕДИЗВИКВАМЕ!

Хе... а хайде с моите уважения не ме съветвай кога и как и колко да почивам.
Аз от 24-те часа сам си избирам, а не по наложената ни робовладелска схема
8:8:8 Сън : Работа : Свободно време, като и последното ни е Програмирано как и с какво „забавление“ точно да си прекараме. Докато денонощно, и от любимите телевизори и от GSM клетките докато спим даже, ни се излъчва софтуера и графика на сънищата и деня на служене и забавление...
Все по-малко са тези които чуват този ШУМ и не си го обичат даже!
А още по-малко са тези, които осъзнават че страдат денонощно от него!
цитирай
10. lexparsy - Радвам ме лаконичното ти съгласие Дид!
04.06.2019 14:40
didige написа:
Хубави и много правилни съвети! :) Борбата е в нас!

Наистина „Борбата е в нас!“, но е трудничко да даваш съвети кой-как да си я води :-)
А често „решението на сложните проблеми“ е просто разбираемо, когато имаме правото да сме себе си, и да се държим човешки нормално.. Но ти това май естествено се досещаш... за което ти благодаря!
цитирай
11. lexparsy - Не е нужно да мислим и се изказваме еднакво за разбирането на едно и също нещо!
04.06.2019 14:44
vesever написа:
Аз не мисля като Светла. Злото трябва да го шкартираме от света си, за да може доброто да се умножава.
Никакъв достъп на злите хора не давам, просто са аут!
Поздрави от мен!

А аз с комплимент и благодарност се замислих, че твоите постинги са едно от малкото места, където има гаранция за чистоплътни и красиво споделени мисли и емоции!
Искрени поздрави и от мене Веси!
цитирай
12. lexparsy - И пак си безпогрешна и размисляща в сентенцията си Емелика!
04.06.2019 14:49
emelika написа:
Дори да прозвучи еретично на общоприетото
Не мисля, че сме тук, на Земята да се учим, а да си спомним, защото знаем. Всичкото ни търсене е припомняне. И не трябва всецяло да му се отдаваме. Тук сме ,за да излъчим.

И аз отдавна размислям, че всъщност „знанието и информираността“ често само пречат и изопачават разбирането, което просто естествено имаме и трябва да споделяме и „излъчваме“ за да си го припомним.
Даже съвсем сериозно и „научно“ мога да го докажа с доводи! Но не тук в този блог :-)))
Благодаря ти за посещението, което винаги обогатява и размисля!
цитирай
13. lexparsy - Според мене правилно си размислил Тоти :-)
04.06.2019 14:55
toti55 написа:
"Човек Перфектен просто няма,
наподобяваме се в търсене!"
Замислих се за търсенето,
защото и доброто, и злото са многолики.
Успех!

Успеха на Търсенето се състои в различаването! А то се нуждае от правото ни да сме различни и „многолики“, (което ни е все по-забранено), за да можем да отличим истинската си същност, от вменената ни фалшива.
Знам че както и ти така и оцелелите в сред вменената ни еднаквост хора го знаят вътрешно.
Благодарим за твоите много естествено вдъхновяващи постинги, които ни го показват :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363347
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375