Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2018 18:04 - Девет поздрава за три жени…
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 5777 Коментари: 7 Гласове:
10

Последна промяна: 28.11.2018 23:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image
 --------------------------------------------
   Желайко Поженатов ми викат. Ами защото туй жените или много ги желая, или си ги налайвам редовно, а и защото все им казвам че съм женен. Иначе няма отърване бе брат…
   А Лекс се опитва да ме имитира, ама много любезно им се изказва нещо… За туй все му се качват на главата кат го гледам. Ама сега си е измислил стратегия какво да им пожелава вечер, че и сутрин. Аз сега я изучавам, та реших да Ви я споделя за да ми се изясни. Ама няма да ме издавате еййй…! 
   Айде чао, че идват три и съм им намислил комбинация…




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Интересна идея, не знам защо се с...
28.11.2018 23:39
Интересна идея, не знам защо се сетих за едни думи, които един човек ми каза наскоро.
Той се учуди, че не ползвам гримове и всичките там женски джиджавки и че живея естествен живот и ми вика:
- Знаеш ли какво е предимството да си лягаш с естествена жена?
- Какво е? - питам аз.
А той:
-Ми, сутринта се събуждаш до същата, до която си си легнал вечерта )))

Ти си си добре, като идват три, в тоя студ...топлина ти пожелавам!
цитирай
2. missana - Оригинален си, както обикновено, Лекс! Поздравление, Приятелю!
28.11.2018 23:59
Дано само не се пръкнат 9 жени от плът и кръв и да яхнат метлите, че тогава май ще заприличаш на Хари Потър. Но мисля, че това ще е наистина голям малшанс.
Продължавай да ни радваш с выдумките си!
цитирай
3. lexparsy - Права си Веси, най добре е да си идват чистички!
29.11.2018 00:14
vesever написа:
Интересна идея, не знам зашо се сетих за едни думи, които един човек ми каза наскоро.
Той се учуди, че не ползвам гримове и всичките там женски джиджавки и че живея естествен живот и ми вика:
Знаеш ли какво е предимството да си лягаш с естествена жена?
- Какво е? - питам аз.
А той:
-Ми, сутринта се събуждаш до същата, до която си си легнал вечерта )))

Ти си си добре, като идват три, в тоя студ...топлина ти пожелавам!

  Права си Веси, най добре е да си идват чистички! Ами защото като идват гримирани после си тръгват шарени размацани кат‘ детска картинка бе :-)
  А тези дето идват „неопетнени“ съм забелязал че първо си се нацапват сами в кухнята с натурални продукти и си стават по-вкусни… а после и мен ма вземат за натурален продукт… Тъй най-вкусно става :-)))
  А той само Желайко ги приема още по три… лелееее, не знам кво се правят там сестро… само лай се чува :-)
цитирай
4. lexparsy - Уаууу, деветте комбинации не смея да пробвам бе Младен!
29.11.2018 00:19
missana написа:
Оригинален си, както обикновено, Лекс! Поздравление, Приятелю!
Дано само не се пръкнат 9 жени от плът и кръв и да яхнат метлите, че тогава май ще заприличаш на Хари Потър. Но мисля, че това ще е наистина голям малшанс.
Продължавай да ни радваш с выдумките си!

  Уаууу, деветте комбинации не смея да пробвам бе Младен!
  Но добра идея ми даваш Приятел! Знаш като ми писне и така ще сторя, и прогнозирам какво ще стане… сигурация! Само преди това трябва да си застраховам покъщнината брат :-)))
цитирай
5. vesever - ))) Ми, сигурно бистрят политиката, какво друго да правят ;))
29.11.2018 19:58
Да, и Младен е прав, с метлите трябва да се внимава, особено ако у Дамите липсва опит за управляването им, може голямо меле да причинят ...
Виж, ние, опитните, не правим бели и управляваме коректно и надлежно своите метли.....
)))
цитирай
6. lexparsy - Права си Веси, има и такива като тебе дето имат одухотворен контрол над метлите
29.11.2018 22:45
vesever написа:
- ))) Ми, сигурно бистрят политиката, какво друго да правят ;))
Да, и Младен е прав, с метлите трябва да се внимава, особено ако у Дамите липсва опит за управляването им, може голямо меле да причинят ...
Виж, ние, опитните, не правим бели и управляваме коректно и надлежно своите метли.....
)))

Права си Веси, има и такива като тебе дето имат одухотворен контрол над метлите
но пак ме замисли... ами метлата от какво се състои бе?... от дръжка и от работливата слама дет и е прикачена... :-))) а заедно като си метат, къщата си е чиста и уютна... Нали?
цитирай
7. vesever - Питай мен, как става. . . мога много ...
01.12.2018 23:26
Питай мен, как става...мога много да разказвам )))
Аз прилагам специален вид метене...освен нормалното метене...
Моето "метене" е очистване на всичко, и физически, и емоционално...
Друг път ще разправям ))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363973
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375