Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2018 14:49 - За времето на Времето
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 2381 Коментари: 9 Гласове:
16

Последна промяна: 12.06.2018 14:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Времето е щедро и мъдро и ни се раздава… Само ние все бързаме и го пришпорваме да ни угоди! И все то ни е виновно и се оплакваме, също и от метеорологичното такова :-)image

  Може да забележим, че точно хората които най-много и очевидно си губят времето (че и чуждото) в безсмислени каузи и най-сложния начин за да ги реализират, постоянно използват оправданието „НЯМАМ ВРЕМЕ“ :-))) 
   А ако Го разбираме и го яхнем и Грабнем Деня си (Carpe Diem) , който ни предлага, всичко е "НА ВРЕМЕ"...

    И понеже днес Времето ми няма време, си позволих да перифразирам коментара си на уважаван за стиховете си съблогър .
   Сетих се защото прочетох една статия (Ctrl+image) и също си позволих да перифразирам контекста на двете правила с които завършва:
   1. Не си губете в времето с Простотия;
   2. Всяко нещо съдържа достатъчно количество, че да си я спестите…

   Уважавайте Времето си Приятели, и го споделяйте… и то само позитивно, и с разбиране, и с любов.

П.П. А какво бихте направили до 12 ? И колко според вашия часовник остава ? :-)
image





Гласувай:
17



1. didige - Прекалено късно и твърде рано.
12.06.2018 12:41
Прекалено късно и твърде рано.
цитирай
2. lexparsy - Извини за несъгласието Диди
12.06.2018 13:09
didige написа:
Прекалено късно и твърде рано.

Точно за това искам да се размисля… Все пришпорваме Времето според нашите егоцентрични помисли, че да ги случим веднага… и така се получава „Прекалено късно или твърде рано“.
Всяко „нещо“ си има правилното Време, а пък за други неща Времето само ни напомня да свършим, а ние не забелязваме…
Това именно е контекста на мислене “Carpe Diem”… Грабни, потопи се в Деня си, а Време Му често само показва за какво е време :-)))

цитирай
3. vesever - Аз не нося часовник и не гледам вр...
14.06.2018 10:27
Аз не нося часовник и не гледам времето.
Но е истина, че се надбягваме с времето, толкова много неща искаме да свършим, поне при мен е така. Втурвам се вихрено напред...но така съм щастлива и удовлетворена...
Много може да се говори но...хаха..няма време. ))) Още се съвземам...и толкова работа ме чака...вчера си накупих някои материали и почвам, от малките неща, за загрявка...
Поздрави, Лекси и Дид!
цитирай
4. vesever - П. П. А най-много обичам да спирам ...
14.06.2018 10:28
П. П. А най-много обичам да спирам времето. Там, при реката...като седна, а тя ми ромоли и ми пее...и времето не съществува...
цитирай
5. lexparsy - Всичките ти приятели знаят как боравиш с Времето Веси :-)
14.06.2018 10:54
vesever написа:
Аз не нося часовник и не гледам времето.
Но е истина, че се надбягваме с времето, толкова много неща искаме да свършим, поне при мен е така. Втурвам се вихрено напред...но така съм щастлива и удовлетворена...
Много може да се говори но...хаха..няма време. ))) Още се съвземам...и толкова работа ме чака...вчера си накупих някои материали и почвам, от малките неща, за загрявка...
Поздрави, Лекси и Дид!

Хе-хеее ти си друг случай относно фразата "Нямам време!", защото каквото си наумила, вече си му дала "задание" да го стори красиво и позитивно :-)))
цитирай
6. lexparsy - Страхотно е да забавиш Времето си край реката, за да си споделиш и с нея :-)
14.06.2018 11:00
vesever написа:
П. П. А най-много обичам да спирам времето. Там, при реката...като седна, а тя ми ромоли и ми пее...и времето не съществува...

Но... с приятели се адаптирай и с тяхното. Пак се разхилих като се сетих как според тебе всяко нещо ще бъде сторено "След пет минути!" :-)))
цитирай
7. zax - П. П. А какво бихте направили до 12 ...
14.06.2018 14:06
lexparsy написа:

П.П. А какво бихте направили до 12 ? И колко според вашия часовник остава ? :-)


Кое наистина си заслужава каквото и да е ... в кое има смисъл, което да вземеш със себе си. Бях там, и до сега не намирам отговор - а може би това е въпросът зад който тайните се разкриват.
цитирай
8. lexparsy - Не случайно зададох този въпрос Закс…
14.06.2018 15:49
zax написа:
lexparsy написа:

П.П. А какво бихте направили до 12 ? И колко според вашия часовник остава ? :-)

   Кое наистина си заслужава каквото и да е ... в кое има смисъл, което да вземеш със себе си. Бях там, и до сега не намирам отговор - а може би това е въпросът зад който тайните се разкриват.

   Всъщност уточнявам само че този Въпрос („Колко остава до 12“) се е превърнал напоследък в нарицателно… от философска, чак и в научна парадигма, че даже вече има и математически теории, с които ги изчисляват въпросните минути…
   Ще се опитам да го обясня просто-асоциативно разбираемо….
   Ами ако примерно приемем че начина за опознаване на света е чрез „научни“ знания, нарастването на въпросите, предизвикани от обяснимите „отговори“, ги превишава фатално и значително! Тогава настъпва Колапс, при който стремежа към "Всеобщо Познание" води до своята противоположност – "Всеобщо Невежество" !
   Това е пример, но така и с голяма част от наблюдаваните явления в биталния ни социум… Та колко остава до колапса го „изчисляват“, но само „илюминираните“, които са им останали очи да го Наблюдават, защото са гузни или очакват Плода на „творението“ си… :-()()()
цитирай
9. vesever - Ахаха, Лекси, вярно, петте ми ми...
15.06.2018 09:23
Ахаха, Лекси, вярно, петте ми минути...много беше забавно, а!
Аз и на морето на една приятелка й казах, че от Черноморец до моята буна се стига за 5 минути, а те били 5 пъти по 5...ала нали мисълта ми тече бързо и така ми изглежда ))
Понякога всичко е шеметно, особено в последно време...обаче съм си обещала да си дам и почивка, на морето, на палатка, цяла седмица ще спя и ще слушам моренцето как ми пее...)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363877
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375