Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2018 16:02 - Сега
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 2335 Коментари: 16 Гласове:
12

Последна промяна: 22.03.2018 21:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Сега си мисля да направя,
Сега си мисля да сгреша.
Сега стремя се пак към Рая.
Сега съм с грешните неща.

Сега обичам безпределно.
Сега не ще ме утешиш.
Сега намразих тъй безцелно.
Сега те няма да простиш.

Сега те търся неуморно.
Сега това ме измори.
Сега съм смел безпрекословно.
Сега страха ме примири.

Сега на тебе посветих се.
Сега на его се предадох.
Сега с духовност помирих се.
Сега на похот се отдадох.

Сега таз муза вдъхнови ме.
Сега размислих се безцелно.
Сега идея вдъхнови ме.
Сега я пропилях безделно.

Сега надвих ви тъй епично.
Сега съм просяк съжален.
Сега любов съм прозаично.
Сега поет съм унижен.

Сега на Демон се предадох.
Сега за Жертва подразбрах се.
Сега цял себе си отдадох,
Сега на просяк припознах се.

Сега абстрактно ли се сетих?
Сега ли мисля възроден?
Сега ли минало подсетих?
Сега… пък бъдно подреден?

Сега…
Сега пак не узнах… Че до кога?
Сега…
Сега се сещам… А дали Сега!

***

В часовник от стъкло се мерим,
и с песъчинките от Време.
Съзнание ли ще намерим,
или нарочено ни Бреме…?!

   Сега всички се страхуваме от Страданието… ако може да го отложим… само да не е Сега… Харесваме Дефинициите на фиктивно „Щастие“ в което да се гушнем примирени, или да изчакаме следващия Късмет да оцелеем, или следващата си Жертва, за да преживеем…
   И даже не ни е грижа, дали това бяха обичани, или приятели…
   Не се отличаваме… Но от кои???  От Нас си…Ние ли… престорваме се на добрички демони избягали от Пъкъла, и извоювали правото си да стъпят в тази „Слънчевата ни реалност“, извоювана от Други… Дали ще си го върнем !? Кога ли? Защо не Сега!
   Сега!, е фракталната и поучителна Вечност! Не е в миналото, нито в бъдещето! Крещим… но не безпомощно… Повярвайте! Тъй страшни сме Им!
   Син на мъдър каза:
„Сега е част от тебе! Не ще имаш Бъдеще без Минало и Спомени!“
Той също каза „Спомнете си Бъдещето  Сега!“
„Хората не се променят… само тяхната версия за миналото!
Сега дайте на човек кибрит, и той ще се стопли за минута!“

***

„Сега“, тъй доброволно ни вменено,
наречено, но с Други споделено,
на показ е от Други окачено,
от празнодумния обезсмисле́но.

„Сега“ на Бог се подобава…
подобието му ни е присъщо!
Тъй мирозданието приобщава,
в безвремие на свойта същност…

Сега.. илюзия на Реалността ни,
Версия на бъдеще и минало.
Сега е лудостта и любовта ни,
Наш‘то Аз в тоз миг застинало.

 

Светът вълшебен е Сега!
Нехае твойта прагматичност.
Сега желай, а не „Кога“..
Творец си в своята Различност!


П.П.
Ако дочетохте и себеподразнихте се,
(тъй добронамерно подозираме!)
Пак Тук сме…  себеизказвайте се…
Разказани сме си… и се разбираме!

Не Сега… не идвайте на моите мисли…
Сега там…, кажете вашите угодно,
Сега тез мисли Вас орисли…,
Сега, ги споделете, но свободно“





Тагове:   Сега,


Гласувай:
12



1. sofisofi - Поздравления!
14.03.2018 16:09
Много е добро!
цитирай
2. missana - Надминал си дори себе си, Лекс!
14.03.2018 16:45
В толкова много "сега" открих само минало и бъдеще. Похвален и достоен замисъл.
Поздравявам те с възхищение!
цитирай
3. milady - да!...харесах многоо, поздрави, лекс..
14.03.2018 17:52
2. missana - Надминал си дори себе си, Лекс!
цитирай
4. radostinalassa - В сравнение с другите
14.03.2018 18:03
Мисля, че това показва напредък. И даже подозирам, че има честота 432 херца. Само 8 херца по - ниско от другата, но няма дисонанс.
цитирай
5. lexparsy - Благодаря sofisofi
14.03.2018 19:04
sofisofi написа:
Много е добро!

Това бе повод да прочета и размисля и твоето Сега.
Така споделяме мигове "реалност" :-)
цитирай
6. lexparsy - Благодаря и комплимента ти ме размисли Младен
14.03.2018 19:10
missana написа:
Надминал си дори себе си, Лекс!
В толкова много "сега" открих само минало и бъдеще. Похвален и достоен замисъл.
Поздравявам те с възхищение!

Дали пък не "надминах себе си", за да си извоювам повече Сега, че да си почина После... Пак не става...:-)))
Ценя оценката ти !
цитирай
7. lexparsy - Особено ценя твоето мнение Юле :-)
14.03.2018 19:25
milady написа:
да!...харесах многоо, поздрави, лекс..

чак ме учудва твоята лаконичнотост...
Прием като искрен комплимент :-)
цитирай
8. lexparsy - Благодаря, въпреки че не разбирам критерия за Напредък Радостина :-)
14.03.2018 19:53
radostinalassa написа:
Мисля, че това показва напредък. И даже подозирам, че има честота 432 херца. Само 8 херца по - ниско от другата, но няма дисонанс.

Аз просто цитирам само Себе си… Сега ;-)
Всички от хилядолетия са съгласни с твоето напомняне и тезата за честотата 432 херца.
Ще припомня, че още Платон е извел математически съотношенията между тоновете, за да бъдат хармонични…
Аз изследвам като хоби тази теория и може и да те зарадвам с по сериозни доказателства за синхронността на честотите.

П.П. За сега Ако обичаш да смяташ провери най-малкото общо кратно на цифрите без 7… ще получиш 4320. На 432 не отговарят 5 и 7. Но 2520 е универсално. 440 се бие с 4 от 9-те цифри но се дели на 11 :-)

цитирай
9. vesever - И на мен много ми хареса. Явно си на ...
15.03.2018 15:07
И на мен много ми хареса. Явно си на философска вълна.
Аз май минах на вълна съзерцание и...мълчание.

Имах едно стихо, което започваше така: Животът ни е Миг от Вечността...
Прашинка от безкрайната Вселена...
Ако го намеря, ще го пратя.
Поздрави, Лекси!
цитирай
10. lexparsy - Надявам се хареса означава и размисли Веси
15.03.2018 16:09
vesever написа:
И на мен много ми хареса. Явно си на философска вълна.
Аз май минах на вълна съзерцание и...мълчание.
Имах едно стихо, което започваше така: Животът ни е Миг от Вечността...
Прашинка от безкрайната Вселена...
Ако го намеря, ще го пратя.
Поздрави, Лекси!

Като видях в какво китно красиво и спокойно градче пребиваваш наистина трябва да се отдадеш на съзерцание :-)
Ще ми се прочета и твоето стихо...
Аз пък асоцирах с песента на Канзас "Dust in the wind" :-)
Поздрави и на красивия Люцерн! Снимай и някоя лилава крава как пасе люцерна :-)))
цитирай
11. cinderellathespy - В сегашно време...
16.03.2018 11:01
Здраей, Алекс!:)
Мисля, че най-смисленото нещо, което можем да правим в дните е да дишаме пълноценно в Сега! Миналото е зад рамото ни, бъдещето е в утрото след завоя.
Пълновластни господари сме само на сегашният момент и мисля, че в него винаги трябва да даваме 100 процента от себе си, мислейки повече за другите, защото това е гаранцията, че и за теб ще мисли някой и живота ти ще расте и избуява!
Много ми хареса цялото ти изложение по темата Сега!
Ето едно стихче, което написах провокирана от прочетеното при теб!
Оставям ти го като коментар и ти пожелавам светъл петъчен предпролетен ден!:))

Ели

В сегашно време…

В сегашно време диша моя свят
чертае той реални коловози,
а пътя ми от слънцето огрян,
към бъдното замислено се носи.

Танцувам аз под вчерашния дъжд,
в дълбокото ми птиците се скитат,
а после те откривам отведнъж,
очите ми със твоите се сплитат.

И пак съм цяла някак си в съня,
една надежда тихо ме омайва,
свободна съм и трепетно горя,
а вятърът снагата ми извайва.

Усещам любовта ти като стон,
отронен от магическа китара,
душите ни се стрелват във синхрон,
пак слънцето след нас се разпилява.

Със утрото се връщам вътре в мен,
една жена – създадена звездица,
живота ми от твоя бряг спасен
ме пренаписва в профил на светица.

16.03.2018г.
Елица

Усмивки:))
цитирай
12. lexparsy - Винаги не само ме радват, но и вдъ...
16.03.2018 11:27
Винаги не само ме радват, но и вдъхновяват и коментарите и стиховете ти Ели :-) А също и вникването ти в контекста на написаното.
Ти в един коментар сподели че живееш и един друг живот в сънищата си. И аз за себе си приемам така и дълго време мислех че това е пречка за възприятията, но ти даваш пример как може да бъде дарба :-)

Спонтанния ти провокиран стих разбира се е прекрасен, и аз искрено поздравявам, този с който споделяш такава чиста любов.
цитирай
13. didige - Сега е важно. И аз така мисля. Обаче ...
17.03.2018 00:49
Сега е важно.И аз така мисля.Обаче като вникна в значението на тази дума, смисъла й, ми идват едни странности.
И тук и там е винаги Сега.
Е аз тогава как да разбера.
И тук и там , къде ли не.
Къде съм аз сега къде.
Сега ли бях или не съм.
Сега понякога е като сън.
Е хубаво сега дори на пук,
сега е важно,
разбира се и със кого
и без значение къде
дори и там и тук.
;) ;) ;)

цитирай
14. lexparsy - Уауу… Диди, познато ми е доста…
17.03.2018 01:31
didige написа:
Сега е важно.И аз така мисля.Обаче като вникна в значението на тази дума, смисъла й, ми идват едни странности.
И тук и там е винаги Сега.
Е аз тогава как да разбера.
И тук и там , къде ли не.
Къде съм аз сега къде.
Сега ли бях или не съм.
Сега понякога е като сън.
Е хубаво сега дори на пук,
сега е важно,
разбира се и със кого
и без значение къде
дори и там и тук.
;) ;) ;)

Като не си на ясно със Сега странни неща се случват…
Гледаш сега го правиш, а после си спомняш че си го намислил…
Уж тук сега да дадеш че после да… Хаа, пак си тук-сега и още искат :-)
Сега се появяват неща дето си търсил и изчезват други важни, особено чорапите по един :-)
И тези кабели ей сега ги сложих тук, а пак са вързани на възли сложни :-)
А сега и за други неща да ти разправям… не е за вярване :-)))

П.П. А един от маалата вика: Абе уж ей сега пихме по едно и подремнах, а сега ми разправят че бил съм се бил напил и съм се бил бил! (нашто сегашно минало незапомнено :-)
цитирай
15. didige - Сега е важно. И аз така мисля. Обаче ...
19.03.2018 00:33
lexparsy написа:
didige написа:
Сега е важно.И аз така мисля.Обаче като вникна в значението на тази дума, смисъла й, ми идват едни странности.
И тук и там е винаги Сега.
Е аз тогава как да разбера.
И тук и там , къде ли не.
Къде съм аз сега къде.
Сега ли бях или не съм.
Сега понякога е като сън.
Е хубаво сега дори на пук,
сега е важно,
разбира се и със кого
и без значение къде
дори и там и тук.
;) ;) ;)

Като не си на ясно със Сега странни неща се случват…
Гледаш сега го правиш, а после си спомняш че си го намислил…
Уж тук сега да дадеш че после да… Хаа, пак си тук-сега и още искат :-)
Сега се появяват неща дето си търсил и изчезват други важни, особено чорапите по един :-)
И тези кабели ей сега ги сложих тук, а пак са вързани на възли сложни :-)
А сега и за други неща да ти разправям… не е за вярване :-)))

П.П. А един от маалата вика: Абе уж ей сега пихме по едно и подремнах, а сега ми разправят че бил съм се бил напил и съм се бил бил! (нашто сегашно минало незапомнено :-)

Хахаха, странно нещо е човека, хахаха
цитирай
16. lexparsy - Хахаха, странно нещо е човека, ...
19.03.2018 04:31
didige написа:

Хахаха, странно нещо е човека, хахаха

Странни сме Преди и После Дид :-)
Ти Сега разкажи една пеперудена приказка от твоите (kiss)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364171
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375