Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2021 04:02 - Добавям Нула, да простя, и преродя се...
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2041 Коментари: 9 Гласове:
12

Последна промяна: 12.02.2021 01:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Осмицата ми край е на безсънности...,
повторена в катарзиси престорени... 
След Девет безкрайностни  съзнанатости,
добавям  Нула, да простя си спомени!

Пак в точка,  Аз в Единица съм съзнатост,
линейно търсещ Две, в в Любовна съпричастност,
родихме Три чрез плоска холограмност,
с наш Бог, съпреживял ни за Релност...

_______
    Постигнах си целта, да ми се доспи... :-)))  Даже и целта си да похапна с апетит..., защото тялото ми не приема храна,  когато няма споделен духовен Мир... :-)))
    След като изпуших една цигара (не ми вреди, защото нали съм безсмъртен :-))), и си спомних какво съм бил написал... , си дадох равносметка, че повода беше, че исках да видя шест осмици на броя си четения...  и докато пиша нараснаха с около 300... :-)))
   Абе не знам какъв е този брояч "Прочетен", брат, но след като аз няколко пъти се деактивира,  и активира,  за да видя какво са писали "любими", и първия път беше за на седмица... установявам, че пак сарказма на  излиянията ми са били прочетениот около 1000 човека на ден.., . И общо 18 хиляди месец ипполовиназ за скромното ми саркастично излияние... и още повече ми се прииска да си помълчавам...  и се разамислям...
   Абе да не би Инвесторада си помпа кликвания , да припечели някой лев от реклами , докато се маскира на човек..., без да си свали маската, Медийо и коронована... 
   А чек" само да уточня, че аз лично имам много специално отношение към цифрите, и че съм хвърлил поглед върху всички езотерики, и съм ги изчел още през тийнейджърскста,  и образователната си възраст... Но най изопачено и явно смешната е Нумерологията, която ни предоставят, и неслучайно, изопачено нарочно...
...Промислете. се..., че кой Католически Събор ни каза Нулевата дата, спрямо която да си измерваме не само историята, (която  никой не може да докаже какво общо има с миличкия  почитан Син Боно, но изапечено прославен Христос,проповядван иезуитски  от тези които горя снаха  на кръста), чиято религия е проповядвана изопачено 300 години след тази дата.., и след като е била изгореАле вече Александрийската библиотека, и ни е наложено даже да си смятаме предсказанията нумерологични, че и продиктувани, всекидневно денонощно медийно, за страхуване, и подчинение, на демонични "Богове", консумирайки като жертви, и и медийно внушавайки ни апокалиптична обреченост,...  и астрологични... А и търсейки Бога-Творец на Хармонията и Любовта ни,  някъде  сред "безкрайните" Вселени, толкова непонятни за "науката", колкото и понятието Нула, или основният закон на Науката за Ентропията, който официално отрича творението на Твореца,  което е пред очите ни... 
   Ами защото Ентропията важи само за "затворени системи" каквито никъде никога в природата Не може да има... или" Законовите Аксиоми" на всички науки , които се осланят на пясъчни закони,и дефинирани, спрени от движение и от развитие...  и дефиниращи ни като Знание, заради което Адам е изгонен от Рая, защото е отхапал "Ябълката на Знанието за Добро и зло", чрез която някой постоянно иска да имитира Твореца...
   А Познанието, винаги и най-вече Сега, и извън пространство и време, никой никога не е откривал, за да го изобретява, и да ни учи на него, а просто трябва да си го спомним чрез Бога, който търсим навсякъде другаде, но не и в Нас, обитаващи нидушевно, ако сме устояли на предизвикателството да бъдем все още хора... (и където  ни е наложено да се крием Страхливо и Примирено от Скверници и консуматори на човешката душевност:-)))
....
  А за "времето" ми, докато писах това просто стихче потече в толкова странни измерения, че няма да споделям какво си мислех..., от Сефиротите 10 на Дървото на Живота, през пътищата изпитания на всяка карта Таро, безпомощно асоциирани зраз азбиране през Вортекса на цифровите интерпретации..., до Тайната на цифрите
3 6 9, за което и Тесла намеква..., за да стигна до една просто казана китайскмъдростст: 
   Едно поражда Две, Две поражда Три, а Три, поражда Мириадите неща.. А те са част от Самсара и "Колелото на Живота", припомнящи вездесъщият смисъл на Любовта, което се преповтаря толкова пъти, колкото ни е нужно за да си спомним Себе си, за да сме НаУчени!
...
   Чак" само да се изповядам..., че ако не ми се пише в този блог най-малката причина са тъпите хейтъри, подвластно слУжни, но и зомбирани, и чипирани 5G,и не от Инвестора,  (който също е чипиран,  без да го съзнава)..., от по-високо обзорни Уж нам очи...
   Напротив чувствам се безпомощен да кажа нещо повече от прекрасни духовни, осъзнати и силни и духовни хора, които пишат Смело, припомняйки ни,  ане проповядвайки, това което трябва да се Знае
... А аз се чувствам слаб и безпомощен с моя безпредметен сарказъм....
      Лекс
П. Извинявам се за грешките, които няма да поправям, защото пак диктувам на телефона спонтанно....  а пък Саша ми подари един буркан с гулаш който ей сега ще хапна с  придобит апетит... :-)))) 




Гласувай:
21



1. tonsun - Здрасти, Лекс! (hi) Добре си се ...
10.02.2021 10:39
Здрасти, Лекс! (hi)
Добре си се завърнал и добре си написал!;)
Успешен ден в споделения Хаос! :)
цитирай
2. lexparsy - Хей, и ти да здравееш Тонсън :-)
10.02.2021 21:59
tonsun написа:
Здрасти, Лекс! (hi)
Добре си се завърнал и добре си написал!;)
Успешен ден в споделения Хаос! :)

   Ами аз не съм си тръгвал че да се завръщам..., защото продължавам да чета все още неизгонените брутално интелигентни и духовни хора които пишат много интересни мнения и информация. А също и прекрасна поезия която без закъснение е оценена с надписи като в обществена тоалетна... :-())
   Просто не ми се пише, защото си изопачих изразните средства в безпомощна ирония и сарказъм, за да мога да споделя тук "безнаказано" и една стотна от това което бих... и за което да водим дебати относно.., с интелигентни хора... А то не може и един лаф мохабет да си направиш вече, без да те накацат някакви лешояди маймуни и помияри, пуснати на свобода и нахъсани от Инвестора... :-()
    А относно хаоса се сетих за една приятелка моделиерка чиито принцип е "От хаоса Баланс!". :-) Ами интересно е да изследваш хаоса но не за да имитираш изкуствената му подредба която ни е наложена..., а за да я открием Фалша и лицемерието и в себе си и да ги заменом с принципите на Любовта... А тях Господ е заложил в нашата душевност!
    Разбира се че чета и твоите постинги които много откровено ме нахилват... :-)))
    Приеми моите комплименти защото хора като тебе заслужават да бъдат споделени!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Добре дошъл, Лекс! До произ...
10.02.2021 23:08
Добре дошъл ,Лекс!

До производственото ни хале бяха художниците на предприятието Всъщност творците, поетите- също! Понякога, когато не се налагаше присъствието ми ,прескачах към тях Познавахме се и бяхме в прятелски отношения Често коментираха картина, или стих! И тук ставаше интересно Картина, която ми изглеждаше на цапаница, омайваха се от нея Но не смеех гък да кажа Защото явно не бях в крак с техните разбирания Щях да си спечеля или омраза , или насмешка По същия начин, не разбирах стиховете, но те се възхищаваха от тях
Понякога ме питаха за мнение Казвах ,че меродавно е тяхното Щом одобряват картината или стиха, хубави са
Аз , ако ги питам за моята работа, какво ще кажат!
Смееха се ,бил съм дипломат! Защо не кажа ,че не ми харесва!?
И аз се засмивах За да ми кажат после ,че съм прост и не разбирам ли?

Е, приятелството ни остана Защото те уважаваха моя труд , а аз техния Това беше видно отвсякъде!

лека нощ!
цитирай
4. lexparsy - Добре заварил Лео..., щом мислиш че съм дошъл... :-)
11.02.2021 00:22
leonleonovpom2 написа:
Добре дошъл ,Лекс!
.... ...

   Ами аз и на Томсън се опитах да обясня че човек когато си мълчи, не е задължително да си е тръгнал, оттам където постоянно пристига, заминава..., А може и хиляди други вселенски места да посещава и обитава и пак да си присъства навсякъде.... Ами като свободен електрон бе брат, чийто спин на емпатията със съмишленици се адаптира независимо че е в другия край на вселената... а е доказано че той присъства само когато го наблюдаваш... и се държи така както искаш да го предскажеш... :-))))
   Уффф, пак се изразих много сложно но се надявам че те усмихнах :-)
   Много ми харесва твоята асоциативна алегория в производственото Хале което е близо до артистичните производители на изкуство... а тяхното производство е по-необходимо отколкото технологичните малоумия, които АнтиРазумът ни кара да произвеждаме и да консумиране за да се зумбираме...
   Благодаря ти че се отби и ти пожелавам да си споделяш все така осъзнато, нови със съзнателен душевен мир... и с хора които имат разбиране и съпричастност даже и да мълчат когато присъстват...
   Добро утро (защото тогава ще прочетеш) и хубав и вдъхновен за споделяне с приятели ден ти пожелавам!
цитирай
5. valeska - Привет!:)
11.02.2021 08:16
Нулата е в центъра на всичко… Тя е и часовникът, който все нещо отброява. Числата от 1 до 12 и пак отначало… Уж времето мери, а то, уви, не съществува.
цитирай
6. wonder - Според мен присъствието ти тук в ...
11.02.2021 17:19
Според мен присъствието ти тук в по-чести и светещи амплитуди, е наложително... даже задължително. :)))
Ако ти трябват аргументи, ето: светлинният поток се засилва, нивото на блога става по-одухотворено, добрината наедрява и без да изреждам всичко, казвам само една дума - ти си от Самопозоваващите се, което само по-себе си е безценно! ;)))
цитирай
7. lexparsy - Приветливо и на тебе да ти е Вале :-)
11.02.2021 22:49
valeska написа:
Привет!:)
Нулата е в центъра на всичко… Тя е и часовникът, който все нещо отброява. Числата от 1 до 12 и пак отначало… Уж времето мери, а то, уви, не съществува. 

   Благодаря ти искрено за коментара и за опита да разбереш мислите ми... но ще си позволя толерантно да ти противореча.
   Едно от големите ни заблуждения е че нулата е центъра на всичко. Ще се повторя, с това което съм казвал повече в постингите си...
   Нулата е толкова абстрактно понятие колкото и Безкрайност... Ами защото нулата е равнозначна на на Нищо, а в одухотвореното от Бог Мироздание нищо не е нищо и Нищо, и нищо не е спряна от движение! Както цялата наука на знанието иска да не го дефинира в закони и правила докато изопачава Познанието!
   Познанието се гради върху Принципи а не спрели от движение закони и критерият ни за опознаване е Единицата, чрез която постоянно се само измерваме,  както и егото си и духовността си и както започва глаголицата на азбуката ни... Ази Буки Веди Глаголи...
   Разсъждавайки така математически, преди много години се запитах какво ще стане,  ако Аз (единицата) се  придвижа към Безкрайност, и после реципрочно към Нула, и пак си остана единица...  И си написах така: х - 1/х = 1
   Решението на това квадратно уравнение е корен от пет, плюс/минус едно делено на две.  И знаеш ли какво се получава...?  Златното сечение! 0.618...,  или реципрочно 1.618... представям ви като редицата на фибоначи,  Навсякъде в природата... А аз четящия, това Просто нещо не бях го срещал в никакви научни статии...
   Продължавайки да мисля така стигнах до изключително интересни заключения,  които с кординатна система Нула, стигаме до едни неразрешими полиноми и парадигми..., които с кординатна система единица много просто се разрешават, но чрез, уравнения а чрез Естествени Природни Принципи!
   Опитах се да намекна с пример постинга си "Решение на проблема" (06.02.2020)...
   :-))) сетих се, че самата координатна система Нула, създава такива неразрешими парадигми като Ахил който не могжеда надбяга костенурката..., и че на Младен Мисана,  който е уважаван математик доказах, че заданието много лесно се оборва, когато прием за координатни системи единиците които тичат а не Нулата на старта... :-)))
   Леле пак се увлякох и съжалявам, ако съм нарушил нечий духовен мир....  А за хейтърския е хич не ми е жал... :-((()))
   П. А за числата от 1 до 12 и цифрите от 0 до 9 ще бъде много дълго да споделям скандалните си мисли...
    Благодаря ти че ме накара пак да се размисля Вале!
цитирай
8. lexparsy - Много комплиментарно ангажиращо ме комплицира с този коментар Дела... :-)))
11.02.2021 23:23
wonder написа:
Според мен присъствието ти тук в по-чести и светещи амплитуди, е наложително... даже задължително. :)))
Ако ти трябват аргументи, ето: светлинният поток се засилва, нивото на блога става по-одухотворено, добрината наедрява и без да изреждам всичко, казвам само една дума - ти си от Самопозоваващите се, което само по-себе си е безценно! ;)))

   Ами аз и на Тонсън и на Лео декларирах, че си присъствам в "светлинният поток" на блога, и отделям време да чета всички споделяния на одухотворените хора, на Пук на АнтиРазума... :-))
   Последната дума си откраднах от Владимир Мегре... и от последните му книги от поредицата "Звънтящите кедри на Русия" , и Анастасия. Ами защото преди месеци Татяна (bven) ме подсети че "тя си вършела каквото трябва пък да става каквото ще... " :-) И не е нужно толкова да парадираш и да кряскаш и проповядваш и се обясняваш, защото може и да мълчиш и да вършиш много духовна работа!
   Бях прочел като излязоха първите книги, но сега за десетина дена прочетох последните четири с голямо въодушевление. (Имам си особен начин за четене, но е дълъг за разказване... :-)
   Освен идеята за Родовите Селища с изненада открих и много други мои мисли, които все още звучат скандално за АнтиРазума... и се удивих колко просто и разбираемо и за малки деца тези идеи звучат съвсем Естествено!

   Ами Да Дела... , след като Амплитудата на АнтиРазума е скочила толкова агресивно и рязко, за геноцид срещу човечеството, Разбира се че и амплитудата на светлата духовност ще я компенсира!
    Много ценя твоето приятелство и разбиране чрез душевна емпатия Дела!
цитирай
9. wonder - Според мен присъствието ти тук в ...
12.02.2021 21:08
lexparsy написа:
wonder написа:
Според мен присъствието ти тук в по-чести и светещи амплитуди, е наложително... даже задължително. :)))
Ако ти трябват аргументи, ето: светлинният поток се засилва, нивото на блога става по-одухотворено, добрината наедрява и без да изреждам всичко, казвам само една дума - ти си от Самопозоваващите се, което само по-себе си е безценно! ;)))

   Ами аз и на Тонсън и на Лео декларирах, че си присъствам в "светлинният поток" на блога, и отделям време да чета всички споделяния на одухотворените хора, на Пук на АнтиРазума... :-))
   Последната дума си откраднах от Владимир Мегре... и от последните му книги от поредицата "Звънтящите кедри на Русия" , и Анастасия. Ами защото преди месеци Татяна (bven) ме подсети че "тя си вършела каквото трябва пък да става каквото ще... " :-) И не е нужно толкова да парадираш и да кряскаш и проповядваш и се обясняваш, защото може и да мълчиш и да вършиш много духовна работа!
   Бях прочел като излязоха първите книги, но сега за десетина дена прочетох последните четири с голямо въодушевление. (Имам си особен начин за четене, но е дълъг за разказване... :-)
   Освен идеята за Родовите Селища с изненада открих и много други мои мисли, които все още звучат скандално за АнтиРазума... и се удивих колко просто и разбираемо и за малки деца тези идеи звучат съвсем Естествено!

   Ами Фа Дела... , след като Амплитудата на АнтиРазума е скочила толкова агресивно и рязко, за геноцид срещу човечеството, Разбира се че и амплитудата на светлата духовност ще я компенсира!
    Много ценя твоето приятелство и разбиране чрез душевна емпатия Дела!

Щастливо сме безкрайни! И аз те ценя! Комплимента си е истина. И както би казала Анастасия: "Съумелите да разберат своето предназначение и същината на безкрайността, ще започнат да живеят щастливо, превъплъщавайки се вечно, тъй като те със своите мисли ще създадат сами щастливата си безкрайност."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1365024
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375