Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2020 01:22 - Любовта Сега ни (без стрелки за време)
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2019 Коментари: 10 Гласове:
4

Последна промяна: 03.12.2020 21:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Емоции не чакат ни секундите, 
и тиктакат ежедневното ни бреме,
минутни мисли мерят ни заблудите, 
че стрелка сме важна в часове от време.   

Стрелките ли отмерват ни подбудите, 
на деня си да дадем или да вземем?
В чии сън делим времето си с будните,
в което с избор на Любов да се прозреме?   

А на Пук стрелки, в сценично време спрени, 
наше Сега отмерват чрез емоции,
а пак с квант емпатия сме споделени, 
ценени чрез душевните пропорции.  

Лъжа е че стрелките  ни на практика,
дефинират ни  чрез време от пространство,
с еонен вихър в холограмна свастика,
сме пиксели от Мироздано тайнство.  

И в мигът след миг наш образ претворяваме,
чрез всяка мисъл, и словесен апостроф,
във време с избор на Сега участваме, 
за бъдна тлен, или прераждане в Любов.

image

_______
    Моята Муза лично благодари на Дела (wonder) за хубавия стих "Часовник" (image) . Ами според мене това е истинския смисъл на поезията, да провокира, не неподвластни на времето оценки,  а творческа съпричастност,  и споделена емпатия на душевните ни еманации... 
     А Музка така я вдъхнови стиха вчера,  че чак ми покриви малката часова стрелка, за среща с ко"Видното ми декемврийско Слънце... . :-) Да съм и бил записвал смислите, защото така и някой времеви шамански записки щяла да била ми стигоплете за блогови ... А знаеш какви досадни стрелки са женските брат...!  тиктакат докато не им угодиш... :-())) Та за туй така това се получи, че тъкмо и да си се уча на поезия,  пригодна за стрелковите и времеви оценители :-())) 

_______
П. П. П. П. П. П. П. П  Поради Прогнозиране Появата на Предсказани Поучения, Предизвикани от Пребиваванети на Порочната някому дума "свастика", ще препоръчам кратките си оправдателни обяснения в постинга ми "Червенаокоса белонога". (image
image
---
   Тривиално ви поздравявам с класиката на Пинк Флойд - Time.
И с клипа който предложи Тонсън.
И с намек за размисъл, че както ние сме подвластни на привидно безпрекословния поток на Времето, така и то може да бъде повлияно от духовните ни намерения.
... а заради натрапената от мене дума Сега, също, за кой ли път, с любима песен и клип на Moloko - The Time Is Now 











Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Абсолютно вярно! "Исти...
03.12.2020 10:17
Абсолютно вярно!
"Истинския смисъл на поезията Е да провокира, не неподвластни на времето оценки, а творческа съпричастност, и споделена емпатия на душевните ни еманации..."
Това е една от най-верните квинтесенции за Смисъла на Поезията. :)))
цитирай
2. lexparsy -    Абе сложете си поне една шапка ...
03.12.2020 11:15
   Абе сложете си поне една шапка отпред, докато плякате минуси, мастурбирайки злобарки, сменяйки мутационните си профили инвестирани в блога, за да опорочавате всички прояви на Бога... :-()
   Даже не съзнавате че те вече са комплимент за това че някой е написал нещо което е поне малко по-дълбоко от плитките жабокряци, които обитавате... :-() :-() :-()
   Абе той инвестира ви няма да се засрами, защото явно ви прилича, но има чувствителни хора които ги е гнус от тази смрад и страх да не го опръскате, ако се мотаете наоколо... :-(=)
цитирай
3. lexparsy - Абсолютно вярно!"Исти...
03.12.2020 11:49
wonder написа:
Абсолютно вярно!
"Истинския смисъл на поезията Е да провокира, не неподвластни на времето оценки, а творческа съпричастност, и споделена емпатия на душевните ни еманации..."
Това е една от най-верните квинтесенции за Смисъла на Поезията. :)))

   Ами и на мене ми хареса сега, като прочетох какво съм написал посреднощ, следвайки мислите си, и отричайки все от стрелките на дефинициите...
   Но пък ти ни припомни една много хубава дума, Квинтесенция, която поетите могат да си позволят!
   Аз писах и постинги, но и при тебе коментирах схващането, че всички дефиниции и закони, делящи да придадат форма на мислите и душевността ни, просто напрегнат ично ги спират от движение и от развитие, за да достигнат своя катарзис, да бъдат доразвивани, но винаги с цената на какви духовни страдания и битки.
    Но затова пък, откакто съществува, човекаюът е търсил като Познание Божествените Принципи, които съзидават Мирозданието ни. А когато се стремим да ги съблюдаваме от само себе си, започваме да творим и поезия и изкуство, чрез които каквото и да изкажем е истинна Квинтесенция.
    А когато така контактуваме и споделяме помежду си, даже и в мислите си чрез емпатия, се вдъхновяваме взаимно и се учим..., най-вече да правим правилният избор да вървим по своя си уникален Път.
   А тогава всички усилия, на всякакви хейтъри, са безпомощни да ни приравнят с тях!
    Затова и всички се радваме на твоето изкуство с което ни вдъхновяваш в този блог Дела.
   Лекс

П. Беше споменала, как се нарича измислена дума, или такава от словосъчетания, чийто смисъл е очевиден, но даже поетично ни спестява дълги алегории, прозаични описания... Ами защото мене постоянно ме обвиняват в неграмотност и оскверняване на българския език... :-(()))))
А за правописните грешки направо съм безпомощен смартфонно, защото даже и сега диктувам на телефона в неудобна поза... А той е тъпо копеле И разбира каквото си ще... най-гадният му номер е когато разбира Не вместо На. :-))))
цитирай
4. tonsun - https://www.youtube.com/watch?v=5DiXVqNq2zA
03.12.2020 13:02
А аз свързвам Времето с тази мелодия и с движението на пумпал-а...
Независимо дали е на скорост или на забавен каданс, Времето ни завихря в неочаквани посоки и само Светлината е това, което ни спасява да не изхвърчим от собствената си орбита... И да съумеем да достигнем до крайната си цел на Човешкото си Пътешествие без да загубиме атомите на собствената си Душевност.
Странни асоциации! Музи!
Мож' ли ги разбра?!? ;)
Бъди здрав! (hi)
цитирай
5. lexparsy - Много хубави асоциации споделяш ...
03.12.2020 15:10
Много хубави асоциации споделяш Томсън...
tonsun написа:
А аз свързвам Времето с тази мелодия и с движението на пумпал-а...
Независимо дали е на скорост или на забавен каданс, Времето ни завихря в неочаквани посоки и само Светлината е това, което ни спасява да не изхвърчим от собствената си орбита... И да съумеем да достигнем до крайната си цел на Човешкото си Пътешествие без да загубиме атомите на собствената си Душевност.
Странни асоциации! Музи!
Мож' ли ги разбра?!? ;)
Бъди здрав! (hi)

    Хареса ми клипа и кадрите, и го добавих към постинга.
   И размислих, че както ние сме подвластни на привидно безпрекословния поток на Времето, така и то може да бъде повлияно от духовните ни намерения. Времето е нещо като река, чието равномерно движение се подчинява на закона на Хаоса за Ентропията, който ние натрапено учим като основен в науката ни... А чрез тази наука не можеш да обясниш и докажеш на никой нищо, а само да подсетиш тези които знаят...
безброй хора са виждали времето на забавен каданс, като в клипа, докато за съзнанието то остава в нормалните рамки. Тези които не са прекарали живота си пред телевизора, знаят че това е нормална реакция на психо-физиологията ни.
.... за да се посмееш..., мене ме научи един адски зъл учител, по уж бойни изкуства, още в дивия соц. :-) Ами такъв бой ми хвърляше брат уж да ме учи на спаринг, че аз се научих да спирам времето, за да размислям дали си заслужава да падам и после пак да ставам... :-))))) Та..., помия няколко случая, когато тази способност май ми е спасявала живота...
    Благодаря ти за клипа и коментара Тонсън, а също и за изслушването на размислената ми изповед...
   Бъди здрав и ти, макар че всички които сме вдъхновени от живота, сме ваксинирани против всякакви негови коронни номера..., камо ли олигофрени чни хейтърчета :-()))
цитирай
6. vesever - Да. . . времето. . . то е вградено в ...
03.12.2020 21:26
Да...времето...то е вградено в нас, но дълбоко в себе си знаем, че има и други измерения, където няма време, където човек е свободен и безметежен...
Харесват ми тези финали, много добре ти се получават!

Поздрави снежни и от мен!
цитирай
7. lexparsy - Да. . . времето. . . то е вградено в ...
04.12.2020 09:33
vesever написа:
Да...времето...то е вградено в нас, но дълбоко в себе си знаем, че има и други измерения, където няма време, където човек е свободен и безметежен...
Харесват ми тези финали, много добре ти се получават!

Поздрави снежни и от мен!

   Благодаря ти че сподели Веси.
   Аз точно затова написах това за размисляне, защото всеки има свое мнение опитности и възприятия за времето и как колаборира с него в живота си.
    А на финалите които поетите наричат планта, аз по навик и тенденциозно се старая, даже да напиша депресиращи асоциации, да завърша с позитивно послание.  И това е просто начин на мислене, защото не ми се иска написаното да бъде разсъдително или разказвателна оплакване, което да си остане такова и за мене и за прочелите го.
    И в блога може да видим хора, които пишат на пръв поглед "професионална," поезия, с много абстрактни алегории и метафори, с които обаче оставят в читателя една деструктивна депресия.
    Всъщност така се прави и т.н. Наричане..., с което или се поругават или вдъхновяват човешките начинания,
     Такова наричане вършат и правещите хора, и понеже са психопати не си дават сметка, Какви щети нанасят на позитивност споделящите хора, затова аз постоянно питам за инвесторът им който ги толерира и организира.
    Ттакова наричане извършват и поетите и позитивните хора с емпатия, всеки със своята дарба.
    А аз знам една твоя дарба, която можеш..., да си поръчваш хубаво време...  вживяваш се в лошото, и му разказваш твоето настроение. А то няма какво друго да прави освен да се усмихне като тебе... :-))))
    Много се надявам че и аз те усмихнах Веси! Хубави и усмихнати декемврийски дни да имаш!
цитирай
8. apostapostoloff - Кой ти отпра тия
04.12.2020 14:55
минуси бе, каюнь?
цитирай
9. lexparsy - Кой ти отпра тия минуси бе, каюнь...
04.12.2020 17:41
apostapostoloff написа:
Кой ти отпра тия минуси бе, каюнь?

   'Който пита" бе отпран маймун!   :-)))
Че да има рима и за трима! Защото аз пък питам Инвестора ти, защо не ти е програмирал на чипа този риторичен шаблонен отговор, а е заложил само няма мръснишката ти просТаченост, като те е пуснал да му вършиш работата из блога, за да оглежда собствения си и манталитет... :-()

   А като имаш астроСлугична обществена култура, чек да те питам! По закона наравно от отпиращите се противоположности, ако аз съм толкова тъп, неграмотен, луд и посредствен и..., то вашата компания трябва да е всичко това в другата му крайност. Ами защо тогава ще имате точно срещу мене толкова яростна организирана и всеотдайна на Инвестораните Ви обществени ценности съпротива.???
   Аз тайно се надявам че за тези които мислят че не е така точно, тези минуси, са само комплимент за мене, както и за на всички, на които усърдно ги слагате.
    Аз вече съм много мнителен като видя някой да се прави на голям интелигент в блога,, и няма минуси че е някаква скрита лимонка, и ме сърбят ръчичките да го погъделичкам провокиращо, за да започна да си се разказва издайнически, с вашите маниери... :-)))) написа:
Кой ти отпра тия минуси бе, каюнь?

   'Който пита" бе отпран маймун!   :-)))
Че да има рима и за трима! Защото аз пък питам Инвестора ти, защо не ти е програмирал на чипа този риторичен шаблонен отговор, а е заложил само няма мръснишката ти просТаченост, като те е пуснал да му вършиш работата из блога, за да оглежда собствения си и манталитет... :-()

   А като имаш астроСлугична обществена култура, чек да те питам! По закона наравно от отпиращите се противоположности, ако аз съм толкова тъп, неграмотен, луд и посредствен и..., то вашата компания трябва да е всичко това в другата му крайност. Ами защо тогава ще имате точно срещу мене толкова яростна организирана и всеотдайна на Инвестораните Ви обществени ценности съпротива.???
   Аз тайно се надявам че за тези които мислят че не е така точно, тези минуси, са само комплимент за мене, както и за на всички, на които усърдно ги слагате.
    Аз вече съм много мнителен като видя някой да се прави на голям интелигент в блога,, и няма минуси че е някаква скрита лимонка, и ме сърбят ръчичките да го погъделичкам провокиращо, за да започна да си се разказва издайнически, с вашите маниери... :-)))) ">Кой ти отпра тия минуси бе, каюнь?

цитирай
10. didige - Времето за тебе не съществува. Не се ...
15.12.2020 01:32
Времето за тебе не съществува.Не се отнася за теб :))) Всички ще стигнем, но как е вече личен избор.
Цветовете са различни. Спомних си за широко затворените очи и за нюансите.Трябва да ти споделя един проект. Казва се: " Ти си герой!"и тръгва скоро по всички медии.Да гледаш и слушаш Бг.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363734
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375