Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2020 13:23 - Инвестирани във приказност      + ИнвесСтискане с осем жабешки целуФки на Пук
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1880 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 17.11.2020 21:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ту съм звяр, огглеждащ си красавици,
ту жаба, търсещ грозна да целуне,
за да направя я красива,
а тя  по мен" да поболее.

А красавици заглеждат зверове,
и все си търсят жаба да целунат,
да напраеят си го принц красив,
та той по тях да полудее.
___
В себе си оглеждани сме приказни,
и при познат ни търси да целуне,
за да направим се красиви,
и тъй с Любов да оздравеем...

_______
    Декларирам че умът и чувствата, с които е заето участието ми  в социалната ни приказка, няма нищо общо с написаното. Но клетъчната ми съждителност го измъдри в кенефа на автогарата...Честно!
    Обичам да ползвам този кенеф... Ами защото там можеш да видиш странстващи приказни герои без маските им..., та дано някой разпознае в мене звяра или жабата си...  а всички приличат на такива и се целуват само с маските си брат... :-)))
   Скрих се зад едно дърво в парка, за да си го запиша в блога. И сега съм гузен, че закъснявам за среща с приятел, с който се виждам незаконно!  Изглежда ми нормален все още,, но не знам дали се е маскирал на такъв. Защото вчера се притеснил, дали съм участвал в задължителната  общинска инвестиция да известя със SMS, кога излизам и къде отивам! Щели да ме глобят 300 евро, особено ако съм си свалил маската за да си изпия кафето!
  ... бързам...,  а после като питам соматичната си съждителност, и разбера защо така съм бил написал може и да споделя.

П. П. П. Проверявайки за Правописни Пропуски, реших че "във" в заглавието, е във възможностите на  поетическата ми неграмотност... :-)))

___
"Утре Припомни ми Какво ти Казах? ... "
image
... търсейки  картинка,  си спомних  за тази моя самоделна  илюстрация, с молба някой да ни припомня, и  Надежда някой ден да се опомним! (15.12.2017 image)
 

_______
Хе, хе 😂, спомних си и друго престорване на жаба... 🐸 "Не нас ще гледат, a целувката ти!" (26.8.2017 image).  А сега, ако съм си я заслужил най-сетне, няма къде да се скрия скок-подскоквайки , за да си я получа под маската ми браточка! 😰
Само да не дойдат Инвестора и скалибасите му да си я искат...  Защото вече се престорих на Дзвера им... , и ще има 🤯😜😉

 

=================================
   Хем намекнах за "ума и чувствата" на инвестицията си, но мислех че съм излъгал осем маскирани луди жаби да скокнат да ме целуват... а се оказа че сред регистрираните цункали ме приятелски, само Puk2 ме е инвеСтиснал мляснато 8 пъти в 8 (20) часа... И ми стана хей тъй изненадно весело...
image
... а същите, пак осем мляснати минуса, видях сторени и с прекрасния стих на, Дела (wonder). И пак не мога да си представя произхода на тази омразност, неприсъща за човешкото органично устройство...

   Другият ми капан беше, да видя дали пак цитиран постинг ще бъде прочетен от повече регистрирани блогъри отколкото настоящия..., но този път не се получи!   
  Така че да си знаем, и е очевидно, че Инвесторката е раздала най-разнообразни блатни магии, на Пук, на Мразците ни, и на сКалЕбаните си блъгови любовници...
... а аз престанах да броя вече регистрираните блогъри, които са посветили творчеството си единствено не моята скромна личност... Наистина не знам дали такава чест е оказвана в световната блогова история на някой... и видях че се е пръкнал и още един който не е изопачил аватара ми, но прозвището ми тук...,   допринасяйки за неговата скандална популярност... :-))) 
   Явно зверски инвестираният програматор на блатната блЪгост, пригодна освен за воайорско осмърдяване на човешките ни целувки, дзверски догажда и мястото на блатното ни обитание, за публично жабешко оценително накракване...

 ....
   Та..., чек" да си направя поне една резолюция за приспиване...
   Пак се зачудих... , какво е общото в блатната същност на блоговата инвестиция,  и тази във все по-вонящо  обитаемият ни социален жабурняк.
    Очевидно е, че и при двете гласовете на блатоПодателните обитатели, определящи "либералния" диктат на, и от Демоса са изопачени с явна демагогия. И то в полза на елитно инвестирали се в свободия Дзверове, убеждаващи ни да се радваме несвободните ни за ползване блатни дарове. и то с такава убедителност че и ние започваме да вярваме как" ако протестираме срещу тази либералност, не сме нормални, а не обикновени страхливци от естествената и реална блатна смрад.
   Но май се замисляме и за друго... Че зад Инвестора на инвестираните зверчета, вземащи  всекиму подобаващи комисиона..., едни да  проповядват чужди интереси към блатната ни вече родност,  а други  да контролират  интелигентната  слушаемост на крякащите им "научни"  проповеди, седят и още по-големи Инвестори, които от години, но и с бъдещи планове, ограбват пълноводната ни природна обител, в интерес на още по-големи Инвестори...
   ... Уффф, тъкмо се разприказвах и ми се доспа! Да ама защото се бях събудил временно за някои мои си инвестиции... А някой така и няма да се събудят...

   Лека нощ на прободните приятели, а на хейтърите - Блудно им  взаимно Нощуване  с  ... Лудата Жаба по предложение на Тонсън ...🐸🤯
image








Гласувай:
19



1. didige - Нали?! Да се чудиш, защо ни карат да ...
10.11.2020 00:54
Нали?! Да се чудиш, защо ни карат да слагаме по още една.
Аз пък ще застана пред огледалото и ще се целуна за да оздравея:))))
цитирай
2. lexparsy - Нали?! Да се чудиш, защо ни карат да ...
10.11.2020 01:59
didige написа:
Нали?! Да се чудиш, защо ни карат да слагаме по още една.
Аз пък ще застана пред огледалото и ще се целуна за да оздравея:))))

... и аз те цункам оздравително за всеки случай Дид... :-))) Точно така трябва, и лекува всички заразни ни маскировъчности...
    И аз така... , ако няма кой да махне маскировъчния ми намръщен силикон, заставам пред огледалото и си шибвам два шамара уж наужким, докато си се усмихна... А огледалото не го целувам, за да не вземе да ми изкриви пак хейтърски образа... Нали ги знаеш какви са коварни огледалата им:-)
    А после се гледам и си викам... — Глей къф съм бил готин и усмихнат бе... Ако съм на мястото на мене, много ще си се харесвам...! И се чудя защо все се намират намръщено маскирани за нещо, да мразят баш пък мен'... :-)))
    Дано и аз те усмихнах здравително Диди. Още една приятелско човешки усмихната цунка по муцунката от мене :-)
цитирай
3. didige - Тази хвърчащата луда жаба ми хар...
10.11.2020 09:42
Тази хвърчащата луда жаба ми харесва много, защото е закачлива и изобщо не я интересува кой и какво прави и мисли.Не защото е луда, а защото й харесва.;)Резултатът какъв е? Изводът какъв е?
На мен ми е трудно да нося сърдитата си маска дълго време.То си е бреме направо.А пък след това пък тежи още повече след анализиране :)
Случва се, и е трудно да се премахне бързо понякога. Ако успея да премахна част от очакванията си, болката ще е по-малка.
Човек съм. Вярно е, че истината боли, но е единствения начин да виждаш като гледаш.
цитирай
4. tonsun - https://img321.com/preview/dd866f3f-3ebb-4b79-99c6-9fa1d4246e00
10.11.2020 10:07
Здрасти, Лекс!
Тоя коментар тръгвам да го пиша за трети път. И ако зачезне още веднъж ....
Размислих се за целуването на жаби в приказките и в живота. В приказките едни принцеси целуват жаби и те се превръщат в шармантни принцове. Има и една друга порода принцеси.. Гнусливите! Вместо да цунат жабока, те запокитват слузестата гад към някоя стена и от съприкосновението с нея, жабокът се превръща в принц. Незнайно защо, ама тия, вторите принцове, пръкнали се от жаби си ги представям хилави, кривокраки и кривогледи, като следствие от удара им в стената...
Има и принцове, които целуват жа'и и те се превръщат в принцеси. Те обаче страдат от "квакащ" синдром, проявяващ се в най-неподходящите моменти на денонощието...
В Живота също се оказва, че жабите, които целуваме са неуточнено число..
Малко хора са на ясно, че жабите освен лигави и гнуснави същества, пренасят доста сериозни заболявания и човек може да се зарази със салмонела или да получи тения.
А от някои /една порода двукраки жаби/, с които ни сблъсква живота, особено в подобни платформи, има опасност да се заразим с кретенизъм, дебилизъм, идиотизъм и съвсем обикновена диария.;) :)))))))
Бъди здрав! Готин ден и добро настроение! (hi)
цитирай
5. lexparsy - :-) Удоволствие е да се четат интерпретациите на въображението ти. :-)
10.11.2020 15:52
tonsun написа:
Здрасти, Лекс!
Тоя коментар тръгвам да го пиша за трети път. И ако зачезне още веднъж ....
Размислих се за целуването на жаби в приказките и в живота. В приказките едни принцеси целуват жаби и те се превръщат в шармантни принцове. Има и една друга порода принцеси.. Гнусливите! Вместо да цунат жабока, те запокитват слузестата гад към някоя стена и от съприкосновението с нея, жабокът се превръща в принц. Незнайно защо, ама тия, вторите принцове, пръкнали се от жаби си ги представям хилави, кривокраки и кривогледи, като следствие от удара им в стената...
Има и принцове, които целуват жа'и и те се превръщат в принцеси. Те обаче страдат от "квакащ" синдром, проявяващ се в най-неподходящите моменти на денонощието...
В Живота също се оказва, че жабите, които целуваме са неуточнено число..
Малко хора са на ясно, че жабите освен лигави и гнуснави същества, пренасят доста сериозни заболявания и човек може да се зарази със салмонела или да получи тения.
А от някои /една порода двукраки жаби/, с които ни сблъсква живота, особено в подобни платформи, има опасност да се заразим с кретенизъм, дебилизъм, идиотизъм и съвсем обикновена диария.;) :)))))))
Бъди здрав! Готин ден и добро настроение! (hi)

   Интересни интерпретации за срещите на жабите с царската челяд и боледуващото простолюдие..., а си представям ако добавиш и тези на дзверовете в нас... :-)))
  Но навярно се досещаш, че аз сериозно се замислям и над явните ни срещи с някакви извънземни интерпретатори на приказките ни,  които ни карат да ги интерпретираме така, че да станем зомбирани мутанти на героите, които прикрити зад маски да повтарят заучените реплики, без право да си контактуват нормално, даже и в антракта... Абе сещаш се...
   Но в сценария на всяка приказка си има поука и край...., след който всеки герой си е следвал съдбата по свой Избор... А имаме чувството, че в нашия сме в генералната репетиция за финала.. :-)))
  ... добавям, защото днес Дела синхронично подсети, че истинската битка и "Апокалипсиса се случва в самите нас!" А аз добавям, че който не участва ще си остане Вселенски изгубена песъчинка...! А някои хора дотолкова са се принизили, че постоянно искат да излязат в очите, за да ги виждаме все още значими!

   Благодаря ти за свежарския коментар Тонсън, а също за изслушването на моята притеснителна интерпретация!
   Пожелавам ти и за бъдеще твоите да са позитивни и размисляши!

П. Добавих твоето предложение за Луда Жаба, че дано да плаши хейтърите. :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363877
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375