Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2020 10:18 - Инвестиран в Будност (а не в подрежаема ни Блудност :-()
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1740 Коментари: 11 Гласове:
13

Последна промяна: 04.11.2020 17:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
През покойно обитаваните ни пространства,
през спиците на колелото ни от време,
будните сещат ни с вфирен вятър,
в платна споделни за пилгримно търсене.

Но щом задремем в бягство от тревожност,
и на котката ухото и потрепва,
а кучето ни плаши се от буря,
ни будят чужди мисли чрез емпатия.

Покрай празници празнувани забавно,
с фойерверки от цитати на поети,
все нечии очи с любов се будят,
и сещат ни с емпатия обичани...

image
_______
   Така съм бил написал вчера, докато съм бил още буден. Добре че астролозите ме светнаха че имало "синя Луна" и затова толкоз трудно се успах... :-)))
Но твърдо решен да заспя пак с четене (телефона ми чете с TTS глас), попаднах на полския фантаст Анджей Сапковски, и разказите му "Нещо приключва нещо започва", и баш на "Златен следобед". Не знам каква синхроничност ме преследва но там той, е решил да се вживее  ви  ироничнатае ерудицияя на котешкият манталитет, и по-специално  в този начеширскияккотарак., на който му е нужна дрямка на правилния клон, на правилното дърво, за да знае всичко за дупката в която сме изпаднали следвайкизаека,, държащ часовника ни в ръкавиците си ... А аз тъкмо да заспя, пак се гледам че се хиля брат...
.... А като свърша нещо полезно за прагматично сънуваният ми ден, може да се сетя, защо така съм бил написал докато съм бил буден... 😁

_______
   След като се инвестирах в едно полезно занимание и поседнах в парка,  си спомних за едно куче, което се плаши от буря.    Беше един каракачанец, по-голям и тежък от мене, който ми беше оставен да го гледам. Помня че като се запознавахме, с отмерена прецизност, ми отхапа парче от дънките, без даже да ме одраска. И то само защото аз си размахвах един клуб за голф,  и така разбрах че някой го е възпитавал с пръчка...  И така си ходех, с голо коляно като тинейджърите, но поне кучешки си знаех защо... :-)) 
  Но по време на гръмотевичната буря си скъса дебелата верига и нахълта мокър и кален, не само в стаята, но и в леглото ми, да съм го бил утешавал.... :-)))  Истина ти казвам брат, настана бурен хаос сред уютната ми покъщнина, докато го заключа в банята на безопасно от бурята му място.
  Та затова направих аналогия с поведението и на хейтърите в блога. А така и нямам обяснение, дали този каракачанец беше от някаква хейтърска порода, и дали и другите така пазят овцете си по време на буря. Но очевидно и Инвесторът така пази и овчедушните си блогъри... :-))))
...  изведнъж се усетих, че хейтърите, понеже явно нямат  вродена душевност,  морал, съвест, а оттам и чувство за хумор,  и не различават кога ги иронизираш, , и кога разказваш истинска история, уточнявам,  че  споделената  дословноеа истине, и без думичка преувеличение... :-)))     А алегорията с мокрещата агресия на дъжда,  малкия ми чадър,  и мокрото куче на Мария,  е сбор от няколко Истински истории..
Уффф,  покрай   хейтърското и овчедушно чувство за хумор няма с кой да се посмееш в този блог  браточка  🤔☺️

___
... всичките асоциации да поздравя с музикален клип ми се струват безпомощни..., защото всеки сам прави своя Избор, как чрез Изкуството да бъде позитивен и добронамерен и споделен с ближните си...
... да беее, но понеже докато пиша синхронично ми звучи от радиото Hot Chocolate (I Believe in Miracles)..., си въобразих някакви представи и за ИнвесторКАТА в блога ни... Уффф,  Как пък се изпуснах  да пиша с главни букви като  поетичният оценител ОКи😁😉😅

 






Гласувай:
18



1. lexparsy - :-))))
02.11.2020 10:31
До сега не бях виждал в момента на публикуването на постинга си да пише Гласове: -1. Няма начин скенера да е прочел камо ли софтуерът да е анализирал братче...
   Чудим се с какво ги дрогира този Инвестор, за да са вечно Будни... :-)))) а все мене ме питат "Защо кисна постоянно в блога?"... Ами аз докато съм в блога се успивам бе... докато другите ми Аз, будни подвизи премислят.. :-))))

... Ахааа..., видях че прибързаното мнение е на един инвестирал в себе си поет, на който всичко му е ОК, но постоянно съветва другите с главни букви, да са били четяли класиците преди да пишат стихове..., А като се вгледах в неговите... "тъп" се римува с "ръб" и "бандити" с "честити"... и даже не се е огледал дали чеширския котарак го гледа... :-) :) :)

Олллеееей...., успял е даже да ми напише два дълги поетично поучителни коментара и пак с главни букви... въобще не ги прочетох бе Оки (ok3223)
...! Защото още имам лош привкус и желание за чашърска дрямка, след прочита на твоята поезия :-((( а толкова будни радваности не очакват да си свърша... :-)))
   А и Апостолоффф като вечно буден психопат, не закъснява да върне вкаменената си гузна съвест в двора ми, че аз съм бил нетрезво се дрогирал.... А окей не престава да пише поучително с манияшката упоритост на Постоля... и все с главни букви брат... :-) знаеш ли колко ми струва времето да те трия бе тъпак? или искаш да надминеш рекорда на Апостолофф от седем малоумни коментара на постинг?

   Хей, Инвесторееее, съБуди се бееее, и изцъркай нещо издайническо и за твоята миша съвест, инвестирала в този "либерален" за свободия на омразно Блудните блог, преследващ за Истината Будните!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Лекс!
02.11.2020 17:08
За брат Поли има блага вест от Русия! Ето я:

"Русия, терориста що обича, праща го в Аляска!
Да може, там, на воля, добре да се...натряска!"

Това, като си върне тя Аляска! Не бързай, да тръгваш, брат Поли!!
Готино е нали?
И по съдържание , и по изпълнение!!

Аз получих, Лекс, покана от брат Поли, да те навестя!? Помислих ,че е влязал в обичайната си на куриер роля/ както при терористите от "Наглец" / и побързах да те навестя
Но той ме е изпързалял? " Наглец" този път се е диференцирал от него, няма участие!
А, брат Поли го наричам ,защото има брат близнак - брат Пуми!


Той обича много римата -брат Поли, за другия не знам
Напиши му едно стихо, ама с отчетливи рими-например небеса с телеса да е в комбина, мекици-с бели цици, съсел - с кисел, глупец с врабец или щурец Щурец- по-добре, защото врабецът е само глупав, а щурецът е и щур!!

Ето един хубав пример:
Хвана си брат Пуми тлъст съсел
И сложи го/ немедлено/ в червен оцет, кисел

Или, като по-горе:
"Отиде/ брат Поли/ в Аляска!
И там взе, че се натряска!

Толкова благо ще му стане на брат Поли, че от устата му ще закапе мед!И рояк стършели ще му стане свита!

Хубава вечер, Лекс!
цитирай
3. lexparsy - Не ми даде съвест да не споделя твоята поетична изповед към съприкосновените ни споделящи Лео... :-)
02.11.2020 17:37
... даже кучето Фирчо се усмихна, докато му я четох.
   Днес грее слънце, и е с чисти лапи, но целите полепнали с борови иглички, които лесно можеш да изтърсиш...
   Хубав ден и на тебе! Имаш моята будна съпричастност, към хейтърското забавление с което и Инвесторът ни Блуди в този блог..
цитирай
4. vesever - Привет, Лекси
04.11.2020 21:27
Е, и аз не бях чувала за синя луна.
Луната има лице на жена, която е тъжна. От малка я виждам така...
Аз пък се привързах към една Акита. Били аристократични кучета, които самураите подарявали в знак на почит...
Будността е хубаво нещо, ала като идва зимата....ми се иска да подремвам повечко. Някакво безвремие ме е обхванало...
Поздрави, Лекси, тази вечер си говорихме с Дид, глася се да плувам с лебедите, и Ливингстън ;))

Лека и весела вечер!
цитирай
5. lexparsy - Хей здравей Веси
05.11.2020 11:58
vesever написа:
Е, и аз не бях чувала за синя луна.
Луната има лице на жена, която е тъжна. От малка я виждам така...
Аз пък се привързах към една Акита. Били аристократични кучета, които самураите подарявали в знак на почит...
Будността е хубаво нещо, ала като идва зимата....ми се иска да подремвам повечко. Някакво безвремие ме е обхванало...
Поздрави, Лекси, тази вечер си говорихме с Дид, глася се да плувам с лебедите, и Ливингстън ;))

Лека и весела вечер!

   Радвам се като се появиш да ме буднеш защото и аз напоследък все подремвам след кучешката си комуникация с блога... :-)))
   Синя Луна означавало второ пълнолуние за месеца,  но имало и друго значение достойно само за илюминаторските обществености... :-)
   А казват че кучетата и вълчите им братя най-добре виждат истинският лик на луната. Затова все вият срещу нея, като ги е разчувствала или ядосала. Но затова пък хората си имат блог, в който са инвестирани и много  помияри, които много смело лаят но само виртуално всички благородни и красиви кучета без да им познават нито големината нито зъбките, докато им се равняват мерзни и сКалЕбани в постингите... :-)))
   Видях Акита в постинга ти... много благородни зъбки има,  а щом обича бира значи доказва произхода си... :-)
Поздрави на Диди и лебедите и Ливингстън разбира се. 

П. Сетих се да питам защо се появяват само зимата лебедите във Варна, и къде и как мигрират лятото... Сподели ако знаеш!
цитирай
6. didige - Хей, вие къде без мене? А ти Ветре по ...
07.11.2020 21:57
Хей, вие къде без мене? А ти Ветре по море може да разбереш като доплуваш. За Веси не знам как, но аз не влизам. Студено ми е. Между другото никога не съм влизала в морето нощем. Не вярваш нали?
цитирай
7. lexparsy - Хей, вие къде без мене? А ти Ветре по ...
08.11.2020 07:06
didige написа:
Хей, вие къде без мене? А ти Ветре по море може да разбереш като доплуваш. За Веси не знам как, но аз не влизам. Студено ми е. Между другото никога не съм влизала в морето нощем. Не вярваш нали?

   Накъде без теб бе Дид? Нали ти контролираш ветровете... :-)
Ще те открехна на техника за влизане в студено море. Първо нагазваш до колената и седиш докато тялото адаптира температурата, като внимаваш да не го стресира някоя вълна. А после го изненадваш като се гмуркаш и си показваш само носа... А ако се покажеш, атакувал студения вятър с шляпане на водни пръски .. :-))) Непременно трябва да пробваш!
   А нощното къпане е много романтично, особено ако има лунна пътека, звездно небе и плажен огън... Ама нали вече го забраниха, а и ако набереш миди за печене сигурно са отровни... :-( Но като се докопам до нашето море със сигурност ще измисля други подобаващи нощни, морски забавления... :-)))
Важното е да има Будна компания с добри настроения и отношения!

Усмихнати "ветрени" поздрави Диди, и на морето и на Балчик!
цитирай
8. tonsun - Здрасти, Лекс! Хубаво е да видиш ...
08.11.2020 11:08
Здрасти, Лекс!
Хубаво е да видиш обичта в очите на хората до себе си. Усмивките им.. Щастието им..
Тогава осъзнаваш, че всичко друго е без значение.
Значение имат само хората с които споделяме живота си. Те са най-важното!
Затова... да бъдат здрави! И да ги има дълго време край нас!
Бъди здрав и ти!(hi)
цитирай
9. lexparsy - Както винаги много правилно прочете посланието ми Тонсън
08.11.2020 19:21
tonsun написа:
Здрасти, Лекс!
Хубаво е да видиш обичта в очите на хората до себе си. Усмивките им.. Щастието им..
Тогава осъзнаваш, че всичко друго е без значение.
Значение имат само хората с които споделяме живота си. Те са най-важното!
Затова... да бъдат здрави! И да ги има дълго време край нас!
Бъди здрав и ти!(hi)

   Именно, защото денят на Будителите ни се струва, че май все по-грешно разбираме посланията им, чрез духовният вятър през пространството и времето... А докато ги възхваляваме, даже ни е страх да ги подражаваме...
   А и животните до нас разбират и най-простите послания на омраза или любов...,  и ни остава след като сме празнували с фойерверки, поне да се събудим с любов в очите.
   Хе..., виж колко просто било..., Но на хейтърите трябва да им го напишеш на челата, и после да ги фраснеш по надписа, за да понимаят :-)))))
Пожелавам, всеки ден да бъде буден с любов и разбиране, и на тебе, и на всички приятели!
цитирай
10. lexparsy -    Уточнявам за приятелите в бл...
08.11.2020 19:39
   Уточнявам за приятелите в блога, че напоследък съм се вживял в лечението от социалната агресия на пандемията ни, с по-позитивни намерения и отношения, от тези в блога. По тази причина не пиша, но и чета по-пестеливо.... А и нямам кондиция за коментари, от които и без това с агресивна принуда съм ограничен... :-(
    Но може пък после, по-синтезирано да си изкажа всичко на куп, :-) и одухотворено но и за ужас на Инвестора и подчинените му... :-)))
цитирай
11. didige - Хей, вие къде без мене? А ти Ветре по ...
08.11.2020 23:09
lexparsy написа:
didige написа:
Хей, вие къде без мене? А ти Ветре по море може да разбереш като доплуваш. За Веси не знам как, но аз не влизам. Студено ми е. Между другото никога не съм влизала в морето нощем. Не вярваш нали?

   Накъде без теб бе Дид? Нали ти контролираш ветровете... :-)
Ще те открехна на техника за влизане в студено море. Първо нагазваш до колената и седиш докато тялото адаптира температурата, като внимаваш да не го стресира някоя вълна. А после го изненадваш като се гмуркаш и си показваш само носа... А ако се покажеш, атакувал студения вятър с шляпане на водни пръски .. :-))) Непременно трябва да пробваш!
   А нощното къпане е много романтично, особено ако има лунна пътека, звездно небе и плажен огън... Ама нали вече го забраниха, а и ако набереш миди за печене сигурно са отровни... :-( Но като се докопам до нашето море със сигурност ще измисля други подобаващи нощни, морски забавления... :-)))
Важното е да има Будна компания с добри настроения и отношения!

Усмихнати "ветрени" поздрави Диди, и на морето и на Балчик!


Забрави тези техники. Не помагат.
Хахаха, понякога е добре да те управляват ветроввете, но направлението е съвсем друго нещо. При нас е иопасно с тези равни поля, именно заради това.Всичко право в морето както бях споменала веднъж.Без камъни в джоба и умения нищо не помага. Остава само удоволствието от полета.Ако го осъзнаваш, хахаха.
Иначе си е едно просто блъскане и т.н.
Не е важно къде и как, а с кого, напълно подкрепям.
Дългичко стана твоето пребиваване по чужди морета.
Ама какво разбирам аз.Може би ветровете имат пръст в тази работа.:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363435
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375