Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2020 14:25 - Чешърсккят котарак Ви смигва (, че инвестирана сме в жертва)
Автор: lexparsy Категория: Забавление   
Прочетен: 1885 Коментари: 13 Гласове:
20

Последна промяна: 02.11.2020 17:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Чешърсккя котарак не питай,
защо тъй хитро се усмихва,
да провокираш не опитвай,
с ирония ще ти откликва.
По-добре си го представяй,
как тайничко те наблюдава,
и съвестно се осъзнавай,
кой Богум тебе ще прощава..
...
Чешърсккят котарак познава
тайния живот на другите,
с вина, която не признават,
но все вменяват и подбудите
на жертви, да се защитават,
докато ползват им услугите,
себе си, не тях да обвиняват,
и тъй прикриват си заслугите.

   ... ама че дъжд есенен, а чадъра ми е малък..., и сега дясното ми рамо е мокро... Ами защото го държах повече до над Мария, която тръгнала да разхожда кучето без чадър... А кучето ми намокри левия крак...,  някаква автомобилно бързаща да скрие покрива си от дъжда ме намокри: отзад... :-)))
   А докато си изтърсвах чадъра, се намокрих и отпред..., а Чешърсккят котарак ми смигна, че хейтърите нищо нямало да разберат, и да съм им бил допишел  така:

Чешърсккят котарак ще следва,
мразещи споделщите в  Блога.,
ще смигва им, че те сами са жертва,  инвестирана в чужда тревога.
А който тази цел преследва,
до съвестта си не домогва,
че с духовен избор сме под клетва,
да творим на всекиму чрез Бога!

... уфффф, май пак няма да разберат...  Чеширски му работи..., да си ги следва... :-)))

image
 

_______
Поздравявам с Cheshire Kitten  By SJ Tucker с посланието котешко "We"re All Mad Here" (Ние всички тук сме полудели :-)))

======================
    Само да ви предупредя, че котаракът има чеширско чувство за хумор. Появява се ненадейно, в най-различни образи, но винаги може да го разпознаете по иносказателна та усмивка, по- мистична от джокондовската... и никаква маска не скрива издателските удължени до ушите иронични зъбатости..
    На Хелоуин може да го видите в този тиквен образ.
image

   И не го бъркайте с гримозно маскирани досадници, под най-различни псевдоними...  Примерно, ако го видите в този образ  да ви кряска стряскащо — Hay You, that"s Me! Което в превод означава — Хеййй, Ю това съм Аз!..,  не му се плашете толкова, а продължете смислено да се споделяте!
image
 


 








Гласувай:
21



1. apostapostoloff - Кого имаш на пред вид?
30.10.2020 15:31
Puk, Калибана или Русти?
цитирай
2. lexparsy - Кого имаш на пред вид? Puk, Кал...
30.10.2020 16:21
apostapostoloff написа:
Кого имаш на пред вид?
Puk, Калибана или Русти?

Пред Вид вида на цитираните индивиди, аз лично съм изгубил изследователски интерес. За това съм го оставил на чешърския..
А за твоя вид сам го питай, щом не си от тях..., а не мен' олигофренски непрестанно!
А на тях предай, че трия всички малоумни въпроси, които са за чеширска компетентност!
цитирай
3. анонимен - Много охранен тоя Чешьо?
30.10.2020 16:34
Прилича на адаша и той така закръглен.
И Чешър (Честър) много някак холандско звучи, не мислиш ли?
цитирай
4. apostapostoloff - Ама тия пичове май пак са
30.10.2020 19:08
си наумили да ти скъсат гъза. От майтапи, кодоши, бъзикни и преебушки. Ти поне носиш на майтап. Не си като д-р Дупедало.
цитирай
5. lexparsy - Как пък забеляза бе...
30.10.2020 19:26
go4iito написа:
Много охранен тоя Чешьо?
Прилича на адаша и той така закръглен.
И Чешър (Честър) много някак холандско звучи, не мислиш ли?

... а  всички се взират само в усмихнатата му зъбатост... Консумира заМразени простотии,  и само ако някой каже — Ами Ако...? - му го сервира обратно... :-)))
    А покрай този блог е наддал, защото не намира отходните дупки на маскираната инвестираност...
   А разбира се че има много хУландско, но само в тези които се маскират на него. И ти благодаря, че ме подсети да добавя и някой тиквени Хелоуин образи и юлски маскираности, страдащи откоронована инвестираност...
цитирай
6. leonleonovpom2 - А, скъпи Поли!
30.10.2020 20:08
4. apostapostoloff - Ама тия пичове май пак са
19:08
си наумили да ти скъсат гъза. От майтапи, кодоши, бъзикни и преебушки. Ти поне носиш на майтап. Не си като д-р Дупедало.
цитирай

Откакто практикуваш содомия с камилата, много държиш на майтап!? Все дупета ти са в устата!
Майтап бе, Поли
Нали ми се помоли, скъпи Поли ,така да те наричам!?
Не Пустам! Помоли ми се и по разбираеми причини няма да разкрия , защо Пустам не ти харесва!
Голям майтапчия си, Поли! Но не обичаш майтап на голо дупе?
Зашо бе, скъпи Поли?

Майтап бе, Поли!
цитирай
7. tonsun - https://img321.com/preview/2171a8f7-afd5-444a-aa80-5c8cb1d79f95
30.10.2020 20:17
Ако беше така, значи би могло да бъде
А ако би могло да бъде, значи би било
Но тъй като не е, значи не е...
Такава е логиката на нещата! Или Логиката на Луис Карол

Всичко тече, всичко се променя, всичко зависи от всичко и нищо не зависи от нищо, всичко е непостоянно и всичко е относително... В това се вписва Чешърския котарак с неумолимия си навик да се появява от нищото и да се разтваря във въздуха, оставяйки зад себе си само една ехидна усмивка. Маниерите му на говорене са такива, че ти иде да го замериш с маратонката си по наглата му мутра. Но котката не е виновна. Работата е там, че в Страната на чудесата не съществува нищо устойчиво и стабилно. Какво казва котаракът на Алиса? Със сигурност ще стигне някъде, ако върви достатъчно дълго. Нищо конкретно, нищо разбираемо, но толкова типично за котаракът-релативист.
ИЗ "Кратък котешки пътеводител по философия"

цитирай
8. lexparsy - Как пък забеляза бе...
30.10.2020 21:47
go4iito написа:
Много охранен тоя Чешьо?
Прилича на адаша и той така закръглен.
И Чешър (Честър) много някак холандско звучи, не мислиш ли?

... а  всички се взират само в усмихнатата му зъбатост... Консумира заМразени простотии,  и само ако някой каже — Ами Ако...? - му го сервира обратно... :-)))
    А покрай този блог е наддал, защото не намира отходните дупки на маскираната инвестираност...
   А разбира се че има много хУландско, но само в тези които се маскират на него. И ти благодаря, че ме подсети да добавя и някой тиквени Хелоуин образи и юлски маскираности, страдащи от короноАнална гъБясна инвестираност...:-))))
цитирай
9. lexparsy - Както винаги не се намокряш, а се гмуркаш в разбирането Томсън :-)
31.10.2020 07:14
tonsun написа:
Ако беше така, значи би могло да бъде
А ако би могло да бъде, значи би било
Но тъй като не е, значи не е...
Такава е логиката на нещата! Или Логиката на Луис Карол

Всичко тече, всичко се променя, всичко зависи от всичко и нищо не зависи от нищо, всичко е непостоянно и всичко е относително... В това се вписва Чешърския котарак с неумолимия си навик да се появява от нищото и да се разтваря във въздуха, оставяйки зад себе си само една ехидна усмивка. Маниерите му на говорене са такива, че ти иде да го замериш с маратонката си по наглата му мутра. Но котката не е виновна. Работата е там, че в Страната на чудесата не съществува нищо устойчиво и стабилно. Какво казва котаракът на Алиса? Със сигурност ще стигне някъде, ако върви достатъчно дълго. Нищо конкретно, нищо разбираемо, но толкова типично за котаракът-релативист.
ИЗ "Кратък котешки пътеводител по философия"

   Много точно ни подсещаш за мирогледа и характера на котарака чеширски. А аз се засрамих, като си помислих ако ти беше написал постинг за него как щеше да изглежда...,  вместо моите тривиални стихотворности... :-)
    Аз се зачудих откъде ми хрумна да пиша за котарака... имам добрият навик вечер да си правя равносметков асоциативен разбор на деня...  и вчера точно като на Алиса ми цъфна котарака да ми се подиграва...  Защото поведението му, ми се струва по-логично и адекватно от това на хората с които контактуваме... :-)))
    Ще кажа на котарака да ти предаде специални поздрави, защото и ти си от хората които се ползват от себеироничните му съвети, с най-искрена добронамереност... :-)))
цитирай
10. lexparsy - #6 Здравей Лео...  по-точно Добро утро :-)
31.10.2020 08:00
Защото вчера не ми остана време да отговоря на коментарите защото ми беше адски натоварен ден...  Споделям като на приятел защото се сетих за един хейтър който все ме пита "защо киснеш постоянно в блога"... :-)... Докато той самият е посветил съзнателното си съществуване на висшата форма на мазохизъм, да чете всичко позитивно и добронамерено написано, но достойно за оплюване.
   А вчера денят ми от самото утро беше пълен стрес от ангажименти и телефонни разговори...  А аз си правя "Бягство" ( както казват психолозите)  да пиша постинг, Защото на заден план умът ми си намира спокойствие да схване чеширската логика :-))))
    А преди да публикувам постинга си бях изчислил времето до секунди...  и имах среща с Саша след час а той ми блъска по вратата и ми вика - Хайде бее! , защото не му се чакало... А аз се оказах и Виновен и Гузен, и хем го накарах да чака, хем излязох небръснат, мръсен и влоша кондиция... Само чеширския котарак може да предскаже логиката на поведението ни... :-))))
    Аа вечерта седнах в парка да отворя блога, а кучето Фирчо ( така се казва защото си говорим еФирно) дойде, качи си предните лапи на скута ми и си сложи главата да му е чаша...  и се разсърди че го притеснявам, защото исках да си извадя телефона да го снимам и да си прегледам постинга... :-)

    А ти брат, ме занимаваш с това какво бил казал Постоля относно Полѝ, който чул какви била казала Минка... как разбираемо да обясня че тези неща съм ги оставил на чешърския интерес....
    Усмихнат и чешърски смислен ден ти пожелавам!
цитирай
11. tonsun - А Аз си падам по котката-традици...
31.10.2020 16:57
А Аз си падам по котката-традиционалист!!!
Багира е такава котка! Голяма котка! Котка-традиционалист!
За него са характерни идеализацията, абсолютизацията на традициите и навика постоянно да се обръща към абсолютното познание. А такова познание се явява Законът на Джунглата.
Той е над всичко.
Съмняваш ли се в него си предател.
Оспорваш ли го.. подписваш си смъртната присъда...
Не мисли! Не се съмнявай! Следвай Закона...!
А Законът на Джунглата гласи:
"Първо удряй, после говори!"
цитирай
12. lexparsy - :-))) И аз си падам по тази котка Тонсън...
31.10.2020 19:11
tonsun написа:
А Аз си падам по котката-традиционалист!!!
Багира е такава котка! Голяма котка! Котка-традиционалист!
За него са характерни идеализацията, абсолютизацията на традициите и навика постоянно да се обръща към абсолютното познание. А такова познание се явява Законът на Джунглата.
Той е над всичко.
Съмняваш ли се в него си предател.
Оспорваш ли го.. подписваш си смъртната присъда...
Не мисли! Не се съмнявай! Следвай Закона...!
А Законът на Джунглата гласи:
"Първо удряй, после говори!"

Ще си направя тотем на котката Багира и ще й посветил живота си...,:-))) Сериозно ти говоря бе, ама при определени условия...
   Но тази котка има както мъжки и женски вариант така и позитивен и негативен аспект Джунглата... която аз наричам Природа!
    Изповядвам си самотно, че нямам надежда някой в блога да е забелязал поантата на последните ми строфи от поетичния напън... Имам предвид че в джунглата обитават поклонници само на двама Богове, чийто закони на джунглата (Природата) с огледално противоположни.
   Уфффф,  пак много сложно се изразих... :-))) но за да те усмихна се сетих за алегорията че ако го видя калибан и му зачервил бузките здравословно, както и ако влее малко свежа кръв в задника на Апостолоффф... ще има да пискат и да свиркат докато всички инвестирани от Инвестора и медии, какви човешки и злодеи има на този свят.
    А преди малко Радостина подсети че е доказано генетично за някои племена които се имат за хора че нямат нито чувство нито разбиране за понятието Съвест! За тях чуждата болка която причиняват е просто забавление!  а както отбелязах скромното си стихче постоянно се правят на жертви и обвиняват другите докато ги нараняват и се забавляват.  И даже са си измислили закони да те осъдят ако кажеш лоша дума за тях, и както са агресивни плъхчета,  ако ги сриташ...  даже по закона на тяхната Джунгла,  си слагат маските на жертви...
   Да деее, и тази битка между тези двама Богове и феновете им се води откакто творението съществува, и историята се преповтаря и изхода винаги е ясен и клони към Сделка... :-)))
   ... Тук се сетих за постинга ми "100 камили през иглено ухо" (3.7.2017)......... защото тези, които са близко до Бога са заложили всичко, са св гмурнали неподражаемо смело в "пороците" си, които трябва да изкупят, вместо да парадират че са сервилно богоизбрани, докато проповядват демагогии!
   Уфффф, пак се отнесох, защото имам няколко срещи за които закъснявам, но нямам никаква представа нито за часа, нито за местото, камо ли за това с кой имам среща.... :-)))))))
    Благодаря ти искрено че те има в блога и че се доверявам да ти споделя Тонсън!

П. Поздраеяеам те с
https://m.youtube.com/watch?v=tDl3bdE3YQA
... чети текста... :-)))
цитирай
13. tonsun - И аз така. . . Не съм наясно с твърде ...
01.11.2020 09:18
И аз така... Не съм наясно с твърде много неща, знам това, което знам..
А има още толкова много неща за учене... Колкото за 100 живота поне. И незнам защо, но ми се струва, че след това ще установя отново, че ... Не съм наясно с твърде много неща, знам това, което знам... И пак ще има отново за учене поне за още 100 живота.. :))))))))))))) И така до безкрайност...
Бъди здрав и Честит Празник, Лекс!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364235
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375