Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2020 19:30 - Богум съпричастен!   и    Kой от мене тук е Lex Parsy?
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1449 Коментари: 4 Гласове:
16

Последна промяна: 15.09.2020 01:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ту с поглед съм на умен мъж,
ту кат" на весело дете,
ту философ съм извенъж,
ту влюбено съм пак до теб.

Ту шамански медитирам,
ту взрял се в пипната реалност,
ту сквернословно протесгирам,
ту обладан от тривиалност.
---
Разменям светската си смет,
за миг от мигната душевност,
Раздавам моята навред,
без да диря съответност.
---
С мяра твойта вяра словиш,
вменявайки ме за нещастен!
Съдещ, твойта съвест славиш!
А аз съм Богум съпричастен! 

_______
   Написах така, за да си спомня споделено само със себе си или приятели, историята на снимката от аватара ми,  и спонтанният избор на прозвището с което пиша в този блок 3 години.
   На тези, които четат със сквернословен интерес  ще припомня, че публичното и тенденциозно преиначено тълкуване на цитати от личните споделяния, както и изопачаването на нечий образ  и достойнство, в хилядолетната човешка история се е приемало за недопустима интелектуална и морална пошлост и агресия! А поради това, и от писаните и неписани закони на всяко общество. Оставям на Вас да разсъдите...! Защо не и в днешното!?

Образът на kaliban3 и на Blog.bg, в присъствието на толерираната от Него хейтърска компания.
image

Картината на моя аватар
image
  ... която виждате всекидневно публично на помпан като чужд аватар и илюстрации, и изкривена на Фотошоп, по подобие атмосферата в този блог, и душевният и психически облик на организираните и стимулирани морално и софтуерно психопати, за да гонят тенденциозно избрани от тях споделящи, които не са им удобни. 

   Оригиналът е черно-бяла снимка от студентските ми години.  Да..., черно-бяла е..., защото я прави една приятелка фотограф, която въпреки модата на цветната фото-анализа,  гримирана с Фотошоп, имаше стар руски проектор и постигаше ефектите както преди век. Но не знам пък защо беше любим фотограф на НАТФИЗ и известни артисти. Предполагам защото дълго говореше и предразполагаше типажа, търсейки го сред светлината, за да му направи едно Щрак. :-)) Тази снимка, която измъкна от образа ми, беше фото ретуширане с размери около 30 на 40. А по-късно я дадох на художник, с тази визуална идея и му я връщах три пъти докато я постигне.
   Сега е в някой от домовете на крадците пияници от едно село, които няколко пъти обираха дома ми,  заедно с други картини и един кубичен метър сандък с уникални гайди от стари майстори,  тарамбуки, кавали, и всякакви фолклорни свирки! Ако я видите, фраснете му един в носа, дайте му шише ракия и ми я вземете... :-)))

Псевдонимът Lex Parsy
   Опитвам се да си спомня точно реда на мислите ми, когато седях пред компютъра за да се регистрирам в Blog. bg.
   Искаше ми се да проверя отзивите в блога на едно мое есе, което никой от приятелите ми в България не разбра, и даже ме  иронизираха.. . Казва се "Информирани ли сме без да сме...?" (25.06.2017).  Писах го докато си готвих изложение за една лекция, но пишейки си отнесох мислите си... :-) А на другия ден случайно споделих по Скайп с приятел в Канада, който пък с главният редактор на седмичник който пък така харесал, че го сложил на заглавната страница, заедно с този ми аватар... :-)
    И се размислих, как някои вършат чудеса от лъжи и демагогия, за да бъдат  популярна и четени, а понякога разбиранията ни достигат и до нас, и до другите по някакво "най-малко съпротивление" ... Сетих се за "Бръснача на Окъм", но в Google и Уикипедия прочетох дефиниции и разбирания, различни от моите, предполагам и от верните.  Както хиляди други научни и духовни понятия, които ни е НАЛОЖЕНО да възприемаме по най-малкото Примирение,  и с  ПРОДИКТУВАНО  "логичен" Избор!  Лелеййй, чувствам се безпомощен да намеря малко думи да обясня защо особено в аудиторията на блога... :-) И тогава се зачетох в тълкуванията на по-старото понятие Lex Parsimonie,  които повече ме съгласиха.
   Та затова спонтанно си написах псевдоним Lex Parsy.
   Предполагам, че това обяснение ще задоволи Пошлостта и Простотията,  чиято агресия се упражнява "по най-малкото съпротивление",  чрез вмененото Ви като "най-логичен Избор" Примирение! И не само, за съжаление! 🤨






Гласувай:
17



1. apostapostoloff - Е, аз съм прост и нищо не разбрах.
13.09.2020 19:38
Пък и обясненията нищо не обясняват. Пък и никой не го е еня за теб. Пък и ти си достатъчно глуповат за да знаеш, че никому не дължиш обяснения.
цитирай
2. lexparsy - :-))))
13.09.2020 20:50
apostapostoloff написа:
Е, аз съм прост и нищо не разбрах.
Пък и обясненията нищо не обясняват. Пък и никой не го е еня за теб. Пък и ти си достатъчно глуповат за да знаеш, че никому не дължиш обяснения.

    Ами предупредих те да не четеш бе Простчо! Но ти много държиш да страдаш и другите Задължително с тебе...
    А аз си спомням Лично на себе си и Приятелите, а те не са Никой, като тебе, който си "световно известен" с..., очевидно за всички какво!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Лекс!
13.09.2020 21:39
Знаеш ли, името ти има интересно тълкуване на латински- пазител на закона, евентуално на думата! Пазиш, държиш на думата си, в свободен превод!
Винаги съм мислил ,че си човек на изкуството Пиши на лични, ако пожелаеш, каква е професията ти!
Пустол и с мен се заяжда Че съм нямал висше, че съм лъжел?
Но аз също имам представа, що за човек е той! Заяжда се и се дразни не с невзрачни хора Има такава категория хора Като им прави удоволствие и да унижават Има обяснения от психологически характер, но това е друга тема!

Хубава вечер!
цитирай
4. lexparsy - Благодаря За коментара Лео
14.09.2020 11:29
leonleonovpom2 написа:
Знаеш ли, името ти има интересно тълкуване на латински- пазител на закона, евентуално на думата! Пазиш, държиш на думата си, в свободен превод!
Винаги съм мислил ,че си човек на изкуството Пиши на лични, ако пожелаеш, каква е професията ти!
Пустол и с мен се заяжда Че съм нямал висше, че съм лъжел?
Но аз също имам представа, що за човек е той! Заяжда се и се дразни не с невзрачни хора Има такава категория хора Като им прави удоволствие и да унижават Има обяснения от психологически характер, но това е друга тема!

Хубава вечер!

   Ще се радвам да ми обясниш за тълкуванието и по-добре на лични Макар че и те се четат от хейтърите.
   Много труден въпрос ми задаваш за образованието и какво работя защото трябва да се унизя тук дълго да описвам с неприсъщи маниери, За да обясня че той е по-скоро техническо но винаги съм участвал в "изкуството на живота" . :-)))
   Изкефи ме, като прочетох че ти добавяш и казармата към образованието си така че аз би трябвало да съм 22 клас... :-))) Но повече труд и време ми е отнело да коригирам, това което съм учил. А сега вече образованието е придобиване на шаблонни прагматични знания, без никакъв стимул за мислене, камо ли холистично.
   Пак на шега ще споделя че винаги бланката за CV ми е изглеждала много отчайваща защото едновременно съм се занимавал с най-различни неща, от които професионалните технически са фон за много интереси и хобита...

   Това споделям, само като намек че не само хейтърите си правят извод за човека от това което пише в блога...  Как да кажа...? Един постинг  е място където човек прави бягство, за да сподели това което го терзае и размисля, и няма с кой, и не може другаде.
   А на собственика на този блог ще кажа че щом той не може да защити пишещите от организираните психопати, които поругават хората..., явно и логично е това да го забавлява като тях, и той да има същите качества и маниери в живота!!! Ха..., ха сега да видим колко още малоумника ще намери да ме гонят в блога декларирани намерения.
   Да бяха ме оставили да си пиша тъпи разсъдителни стихчета за лични дневници, което е по-малко от... не процент, ни хилядна от манталитета ми...  Ами ако взема да пиша тук очеВадните Истини,  за които сме замъглени и зомбирани,  за войната с един човек няма да стигнат няколко олигофрена които да парадират малоумието си пред хиляди читатели...
   Радвам се че се отбия макар че много ме затрудни отговора на коментара ти... :-)
   Ползотворна и пълна с оптимизъм седмица да имаш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363915
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375