Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2020 04:44 - На Пук
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1310 Коментари: 3 Гласове:
16

Последна промяна: 10.07.2020 05:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   На Пук не четете този постинг, ако не знаете с какво отношение пиша в блога от 3 години, откакто Съм Тук.
   На Пук не го четете, ако се забавлявате добре в блога, и не знаете колко хора са поругани и тенденциозно изгонени, а  засегнатите  протестират, както и аз, докато Съм Тук.
   На Пук, ако прочетете, не ме коментирайте, а  си накликайте една осъдителна ме ръчичка, нагорно или изотзад, за да разбера и аз, защо ли Съм Тук.
---
На Пук неадекватната менталност,,
съм Тук възнамере̔н да се размислям!
На Пук не поетична оскверненост,
съм Тук и вдъхновено я споделям!

На Пук опорочената душевност,
съм Тук с Любов да изповядвам лична!
На Пук на интригантската потребност,
съм Тук за да осъждам за порочна!

На Пук моралната душевна пошлост,
съм Тук да защитавам я  с достойнство!
На Пук вменена с клевети порочност,
съм Тук опроверга̔л с психоразстойство!

На Пук и пред приятел злепоставен,
съм Тук да изповядам всяка мерзост!
На Пук обиден, тъжен и покрусен,
съм Тук, на любовта със свойта дързост!

-------
   На Пук, заедно с малкото останалите в блога лични приятели, но и много интелигентно и душевно споделящи интереси, размисли и поезия, търпим организиран, тенденциозен и непредизвикан психически терор, ограничаващ споделянето на явно набелязани блогъри, но съм свидетел как страхливо и примирено търпите, от както Съм Тук!

   На Пук, заедно с мародерите, аз обвинявам и голяма част от Вас, които несъзнато или примирено им съдействате, като ги подценявате, забавлявате с тях, но и допускате в постингите Ви да бъдат подигравани и обиждани приятели, докато Съм Тук!

   На Пук последните месеци търпях тормоза на apostapostoloff, но само защото с достойнството си Съм Тук,
   На Пук на безнадежни очаквания написах пореде протест (image) , след като започна да изпраща на приятелите ми нехаресалите му мои стихчета, но от негово име, и от безпомощност, че още Съм Тук.
   На Пук, модераторите, вместо да го възпрат го стимулираха със самочувствие да продължава усилията си, от яд че пак Съм Тук.

   На Пук му се притекоха на помощ колегите morskipesni и други,  с които може да си направите списък, но приятелят му Puk реши кардинално да разкаже на хиляди читатели, които може и да не ме познават, в негова мерзка светлина, и как опорочавам и принизявам интелектуалните, духовни и поетически достойнства на блога Ви, докато Съм Тук.
   На Пук - "Lexpersy като еманация на духовната мазнота" (image)
   На Пук - " Как да подобрим пуезията на lexpersy" (image)
   На Пук -"Плачете сега!" (image
   На Пук - " Пуетична седянка" (image

   На Пук не желая да пребивавам в раздел Поезия, и призовавам и Вас, докато там се ширят оценителите и, без да я харесват и практикуват, и докато аз се опитвам и Съм Тук.

   На Пук си ограничавам коментарите, за да си върна позитивното отношение към Света, и докато ме "ценявате", да реша дали си заслужава да Ви го споделям, докато Съм Тук.

   На Пук не ме притесняеайте и с лични съобщения, освен ако някой Реално иска да му изпълня Виртуални коментарни желания, като "ела ме ритни!" или "хвани ме за топките!", и с намерение да Съм Там! :-))))



Тагове:   на пук,


Гласувай:
18



1. lexparsy - На Пак
10.07.2020 11:36
ДемоноКратичната ни свободия вече не позволява заливане с катран и въргаляне в перушина на мародерството, камо ли с виртуално беззащитни хора,  но позволява  аморалнитв подигравки и обиди, пред хиляди хора, даже и на децата ти, докато се толерира самочувствието че даже и законодателството е безсилно когато имаш "силни" приятели, които могат да осмеят публично и да осъдят като обиден и агресивен даже и опитът ти да се защитиш, Даже и с позоваване на закона който предвижда пет години затвор за тенденциозни унижения клевети и обиди,  камо ли организираното им толериране продължение на години,  доколкото знам,  защото може да са премахнали тези клаузи докато Съм Тук.
цитирай
2. kaliban - А къде отиде "Възхвала на к...
14.07.2020 10:26
А къде отиде "Възхвала на космите"?
цитирай
3. lexparsy - Изтрих я защото сарказмът  и не се прихваща от приятели, камо ли от блогови троли като тебе :-()
14.07.2020 16:58
kaliban написа:
А къде отиде "Възхвала на космите"?

   На Пук ми приличаш, както прихванаха космите ми които ги ползвам за антени, за да чета мислите на такива прости и радиационни чипове като тебе... Но даже и без космените разбраха че си ти, след като от безпомощност злоба написа и си напомпа няколко постинга вразлични категории, озаглавени подигравателно с името ми, а след това деактивираш за да не си злепоставиш името на Пук...  Че чак и нов профил си си направил с тази цел. Отврат!
   На Пук си споделям тук скромните съждителни стихчета с размисли за лични дневници, като постоянно се оправдавам че се уча на поезия, и обичам да я чета. Във всеки постинг влагам труд, с позитивно отношение за споделяне на размисли, и задължително с послания за любов и усмивкк. За жалост Тук вече не е възможно, защото ти и твоята гилдия постоянно гоните и поетите, и позитивно и разумно споделящите в този блог, и то доказано организирано, и с подкрепата на модераторите!
   Припомням само като резюме, че след поредният ми протест атаките срещу мене се увеличиха десетократно! Понеже непрестанното коментарно малоумия не успя, започна безжалостна атака в постингите на  малкото ми приятели, с които споделям Тук и на Пук.
   При някой не влязохте, но примерно наивната Веси, лохвали Апостолов за стихчето ми,  спретнахте си луд купон с друго мое стихче под поезията на уважаваната Софи, която си деактивира постинга, но чак когато се вбесих.  А какво къде още друго сте кацали и срали, нямам и представа. Но имам представа за отвратителната смрад на мислите ви, защото космите ми настръхват като ги четат...!
   Предпоследната безпомощна стъпка беше всекидневното авторство на постинги озаглавени с името ми, и посветени на малоумните ви подигравки, на всеослушание, и четени от хиляди хора. И пак без никаква реакция от колегите ви модератори.

   Вчера Лео ни припомни.... Уфф, ще използвам алегория за животински манталитет...
   Ами след като кметът на селото е допуснал общинските и личните домашни овце, прасета, пернати, но и диви кучета, гарги и влечуги и т. н.,  да влизат по къщите на хората които са си отворили прозорците за да влезе и Въздух и Слънце и Смях от улицата... да им говориш чрез логика и за морал, и че  свободата  им не е свободията с която нахлуват в дома ти, да претендират за пригодността на интериора ти, и докато изучават личния ти живот да обиждат приятелите, които си поканил на гости  за да споделиш.  А ако не ги допуснеш се оплакват на кмета и заплашват от негово име. А после ти мятат камъни и фъшкии в двора. А когато си залостиш всички врати и прозорци, и не само заради коронавируса,  но и от тяхната пандемия, излизат дружно на площада и започва едно неистово грухтене, крякане, грачене по твой адрес... а от заключените кошари се чува само едно жалостно Ббееее...
   Точно така Лео, тези страхливи твари от които толкова примирено се страхуваме, им трябва една яка сопа,  но като се започне от кмета който те, ДемоноКратично са си го избрали. защото той си ги храни чрез нас, и си ги размножава. Даааа, Ама той пък ни заплашва с вълците които си отглежда в гората като ги храни със същите тези животни... А те даже не подозират миличките :-))) Но ако ги затворим в кошарите им, и вълците ще умрат от глад брат... :-)
:-)))) Ама вие даже си го пожелавате бе, с коментари като "Ела ме ритни!" и "Хвани ме за топките!".  и не подозирате, че аз, който жаля всяка жива твар, ако ви зърна, толкова много ще ви хващам и мачкам където си знам, че ще изпитате и животински ужас, но телата и психиката ви ще са излекувани и жизнени, но затворени в кошарата ви! Не, за жалост няма да сетите душевните терзания, които сте причинили, защото сте бездушни товари!

   А защо деактивирах "Възхвала на космите" и други подиграни мисли ли???
   Ами защото  ме отчаяхте, че даже и приятелят ми, и Младен Мисана май не може да разбере алегориите на космите ми! Защото след като цъкате минуси на всеки негов стих, а аз го коментирам с интерес и позитивно,  изведнъж решихте много настоятелно да му правите комплименти,  с пълното съзнание че при тези имена в аудиторията, аз не бих казал и думичка в този постинг...,  който използвате за стръв!    И това е дългогодишна и съзнателна ваша практика, както и напомпването за четене на нищо неподозиращите поети или споделящи като стръв за други набелязани жертви
   А след доста толерантният ми намек, Младен ми обяснява, че точно вие, които даже признато не харесвате поезия, а само я оценявате и плюете,  точно сега имате право да харесате и да възхвалите неговата...

   На Пук и такива животни като вас, няма как да обясниш че много хора имат нужда да пишат в блога, като бягство от самотата си, позитивно споделяне на душевността си, въпреки безбройните си проблеми, да не говорим за нуждата от изповядване, даже и като на дупка, за магарешките уши на цар Мидас,  нежели вашите... А подигравката с тях е Мародерство, с което откакто Човек съществува, по неписани морални закони има оригинални начини да се справя, а не с убеждения и разсъждения, както аз, докато Съм Тук.

   На Пук, нямам ли право да си почина малко от вас, или си споделям позитивните мисли по съответен ги начин, и докато чета интересното в блога без да го заплашвам с коментари И без мене да ме тероризират позволено настоятелно психически, докато Съм Пук!?

   На Пук поне съзнаваш ли колко позитивно отношение от деня ми струваш, за да ти отговарям на тъпия и нагъл коментар, съзнавайки че в твоето затъмнение, обясненията ми ти изглеждат интересни като оборска стена, с просветващи пролуки, само че отвътре :-))) Затова пак си ограничавам коментарите, докато Съм Тук! 

   П. П. После Попитано
   Ама ние от къде и как да разберем за бездушните им намерения? - се питате... Ами Ваша си работа бе хора! Аз без да проппвядвам, само си припомням, че "Невежеството е душевен грях!". Ами защото този дар от Бога си има свои начини да разпознава проявите на духовните нищожества! Както аз страдалчески им чета мислите с антенките на космите си... :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364678
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375