Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2020 13:05 - Подражано
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1018 Коментари: 2 Гласове:
13

Последна промяна: 18.05.2020 10:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Подражано е единствено държание,
припознато на душевните ни Принципи,
различавайки Познание от знание,
с наш Избор в Храм, творейно смислени...
...
-------
   Така написах, като едно безпомощно оправдание, за неразбирането на думата ми изказна "подражано", предходната ми поеТеза :-))).
   Обещавам да го довърша, когато намеря спокойна карантинна пейка, между пудражаемото с Вас битуване, и неподражаемите ни вселени за споделяне...
   Уфффф, Дано поне усмихнах някой с простоСмислиетл си.. :-)))

...
-------
Инстинктивно подражаваме уж Горем-Долум,
робувани чрез. ритуални заблуждения,.
но войни чрез Истината сме духовно,
подрежаеми се с Божи убеждения!.

Но не е само с Горе отразяваме се Тука, отразявайки се смислено, пак Духовном,
но не и с подражена Долум нам сполука,
да търсим пак подражанието Богум!

-------.
   Така си довърших стихото, пейчевски приседнал, защото кучето ми Фирчо, много държи да ви разказва някакви си по-интересни работи, кучешки му негови си
:-)))))))) 


Тагове:   подражано,


Гласувай:
13



1. missana - Идеологически стих, за който имаш пълната ми подкрепа, Лекс!
11.05.2020 13:15
Аз например различавам Познание от знание на следната основа:

1. Който трупа знание, трупа печал /Еклесиаст/

2. Който трупа Познание, трупа щастие /blackjack12/

Познанието е Знание за знанието!!! /missana/
цитирай
2. lexparsy - Битката ми за да бъда тук е достойна за някакъв епичен епос брат...
11.05.2020 21:37
missana написа:
Аз например различавам Познание от знание на следната основа:

1. Който трупа знание, трупа печал /Еклесиаст/

2. Който трупа Познание, трупа щастие /blackjack12/

Познанието е Знание за знанието!!! /missana/

Много ти благодаря приятелю за уточненията които много ми помагат за собственото ми разбиране...
Защото аз присядвайки денувано, от ту на чужда пейка, ту на моя си споделена с кучето ми Фирчо пеейка.... :-())) четем блог. бг, за да осъзнаем или някой :-'((:да ни каже какво там сме били написали за уж споделяне... :-)))
Но все вмененото ни  грешно разбиране...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1371873
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7380