Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2020 11:11 - Незабравки
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2866 Коментари: 13 Гласове:
19

Последна промяна: 30.03.2020 08:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Душата ми е болна от мълчание,
страхувана сама да сподели,.
Не страда тя от спомнено терзание,
а с незабравки, от който я боли.

Бе някога през пролет с незабравки,
под слънцето споделящо мечтите,
които преживявахме с догадки,
ще споделим ли ги чрез нас самите.

Ще отмие ли сълза отронена,
незабравната любов през пролетта,
и дали ще ми прости за спомена,
премълчавал дълго тебе  в самота?
---
Сълзичката отми тъговен спомен,
прозрях любов и чувства премълчани,
лекуващи духът ми неспокоен,
незабравно за денят ми пожелани!

         На една Любов незабравна,
         простена ни, и не тъгувана!

image




Тагове:   незабравки,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, Лекс
24.03.2020 11:22
Говориш може би за първа любов, несподелена и чиста като незабравка!
Да, дори и несподелена, тя оставя следи за цял живот!

Бъди здрав, Лекс!
цитирай
2. lexparsy - Може и така да се каже Лео
24.03.2020 11:40
leonleonovpom2 написа:
Говориш може би за първа любов, несподелена и чиста като незабравка!
Да, дори и несподелена, тя оставя следи за цял живот!

Бъди здрав, Лекс!

Но не е нужно да е първата.
Посланието ми е по-скоро към забравилите да я споделят така, че да остане чиста и не забравна за цял живот!
Защото за това се сещаме чак когато се налага да я пречистим от страдащи ни спомени.
И на тебе пожелавам само такива да оставяш след себе си!
цитирай
3. mihala - Поздрав,Лекси,
24.03.2020 12:12
Щом си я спомняш е била много хубава любов. Да имаш още много такива ти пожелавам. Успех и без вируси.
цитирай
4. lexparsy - Благодаря за искрените пожелания Тони
24.03.2020 13:01
mihala написа:
Щом си я спомняш е била много хубава любов. Да имаш още много такива ти пожелавам. Успех и без вируси.

Както споменах, не самият спомен, а чистите и вдъхновени чувства оставени от него са важни. Тогава може би разбираме че Любовта е една, и вдъхновяваме искрените си копнежи за нея.
Аз вярвам, че пречистеният ни и силен Дух, не допуска зли помисли (вируси) и в тялото ни! И даже знам че е така! :-))))
цитирай
5. lexparsy - След като написах постинг обръщ...
24.03.2020 14:05
   След като написах постинг, обръщение до собствениците на влога, (22.03.2020), коментарите от тази сутрин недвусмислено потвърждават тяхната идентичност, съмислие и подкрепа на хейтърите, които от години ограничават вашето споделяне.
   Ще им изпращам всеки малоумен коментар с непредизвикани обиди, (на bliog@investorł като им го пожелавам, както аз си знам, и забравям... докато не се събудят потрупани от собствената си смрад!
Съветвам и Вас да го сторите!
цитирай
6. missana - Незабравим поетичен текст,
24.03.2020 14:19
като незабравките, на които е посветен. Поздравявам те, Приятелю! Ставаш все по-въздействащ.
цитирай
7. vesever - Стихотворението е съвършено, к...
24.03.2020 14:38
Стихотворението е съвършено, какво повече да се каже.
Пък при мен има сняг и ще се изтичам в градинката за здраве )))
Поздрави и...да идва Пролетта!
цитирай
8. lexparsy - Трогнат съм от насърчаването на поезията ми Младен
24.03.2020 14:39
missana написа:
Незабравим поетичен текст,

като незабравките, на които е посветен. Поздравявам те, Приятелю! Ставаш все по-въздействащ.

Дано незабравно ни въздействат чувствата, послани от любовта ни, а не само спомените от изстраданите и поуки!
Пожелавам много незабравки и сред пролетта и любовта ти!

цитирай
9. lexparsy - Радваме че се поспря край Незабравките ми Веси :-(
24.03.2020 15:14
vesever написа:
Стихотворението е съвършено, какво повече да се каже.
Пък при мен има сняг и ще се изтичам в градинката за здраве )))
Поздрави и...да идва Пролетта!

Съвършени са само любовта и природата към които се стремим, а стиховете само се стремят да наподобяват чрез нас... :-))
Знаем, че въпреки метеорологичните и вирусни прогнози, пролетта ще донеса това, което чистосърдечно сме си пожелали и заслужили!
Ще чакаме да споделиш и твоята винаги оптимистична и сбъдната прогноза!
цитирай
10. tonsun - Напомни ми да погледна и в моите н...
25.03.2020 18:31
Напомни ми да погледна и в моите незабравчени кътчета.. И под купищата незабравки се появиха... :) Красиви незабравки...
цитирай
11. lexparsy - Зарадваме че е имало полза подсещането ми Тонсън :)
25.03.2020 19:00
tonsun написа:
Напомни ми да погледна и в моите незабравчени кътчета.. И под купищата незабравки се появиха... :) Красиви незабравки...

Хубаво е да се прави ревизия от време на време на незабравчени кътчета :-)) Забавно и полезно е да изхвърлиш някой, да поизтупаш други от прахта, и да отделиш красивите си незабравки за пролетното им разцъфване отновно...
И не забравяй да споделиш, както ти го можеш! ;)
цитирай
12. kalinanikol - Естетичен пост
25.03.2020 19:37
Има идея и чувство, достатъчни за запомняне!
цитирай
13. анонимен - Как пък разбра, че се бях сетил за тебе? :)
25.03.2020 20:32
kalinanikol написа:
Има идея и чувство, достатъчни за запомняне!

Горд съм че ти е харесал поста!
А като видях че имаш написано и стихче, излязох от карантинно тъжение... :)
Пролетно вдъхновено и незабравно споделено да ти е Рени!
цитирай
14. tonsun - http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/jdv1585167897j.JPG
25.03.2020 22:29
lexparsy написа:
tonsun написа:
Напомни ми да погледна и в моите незабравчени кътчета.. И под купищата незабравки се появиха... :) Красиви незабравки...

Хубаво е да се прави ревизия от време на време на незабравчени кътчета :-)) Забавно и полезно е да изхвърлиш някой, да поизтупаш други от прахта, и да отделиш красивите си незабравки за пролетното им разцъфване отновно...
И не забравяй да споделиш, както ти го можеш! ;)


Наистина ми беше забавно да поровя из незабравчените кътчета на 2012г. и да споделя... пролетен незабравчен цъфтеж, като пожелание за скорошно запролетяване навред ...:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363274
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375