Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2020 08:33 - Да Осмелим се Споделено
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 922 Коментари: 5 Гласове:
18

Последна промяна: 15.03.2020 06:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ти каза своето Мерси,
а аз БлагоДарих любезно,.
Тъй поне етични сме си,
и е себично интересно!
---
Сетих пролетния мирис,
взрян в дочута споделеност,
и възрадвах мойта горест,
в самотно тъжна ме вглъбеност. 

Но с усмивка се присетих... 
С безличие духа умира,
кара го любов да свети,
а скверността го провокира! 

Ако после пак те срещна,
ще се престоря че те мразя,
за да се подсетя спешно,
че мислен, с тебе си мечтая.

До кога ще сме безлични,
с бездушно его примирено!?
Тъй изстрадано обични,
да осмелим се споделено! 

               на една родна приятелка

П. П.  После Преосмислено дописах третото стихче, защото ми се престори за важно! ;) 

image





Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Съгласен съм с теб, Лекс.
14.03.2020 19:13
Време е "да споделим се". Повече не бива да се протака. Това може да се окаже и решение на не един световен проблем. Поздрав за написаното!
цитирай
2. lexparsy - В този аспект на мисли темата е дълга Младен
14.03.2020 20:46
missana написа:
Съгласен съм с теб, Лекс.
Време е "да споделим се". Повече не бива да се протака. Това може да се окаже и решение на не един световен проблем. Поздрав за написаното!

    Ако разсъждаваме на тази тема, в световен мащаб виждаме как нараства глобалният контрол, изопачаване на истината за света ни,  манипулация и принизяване на съзнанието..., но и отчуждение на хората чрез страх, примирение и озлобление!
   Но както и ти, много хора си припомняме, че не само единствения, но и най-ефикасен начин за противодействие, е да запазим духа си и вярата в себе си, и най-вече да ги споделяме!
   Като пример може да вземем този блог, който е копие на наложеният ни Социум. И виждаме, а аз даже го доказах, как въпросните неколцина невменяеми хейтъри са само неосъзнати даже пионки, и не само допуснати, но и толерирани в блога! Пазя фразите с които доказват че са организирани, но и заплашват, от името на... със..., въздържам се!
   Отвлакох от извода, че основната им мисия е да възпрепятстват споделянето, и специално на будните духовни и разсъдителни хора! Може да звучи много конспиративно, но е факт!

   Ако те натоварих, чек' да те усмихна... Апостолофф за да ми сложи минусче, решил да ми оплюва поезията брат :-)))
 - Ама това е само едно споделяне за лични дневници бе интелПлиткоХвалецо... така изразно си споделят нормални хора, което не е заложено в чипа ти за разбиране, освен няколкото преповтаряни обиди! ;-)) И пак се чудя, каква е тази система за уведомление, че сам не съм си погледнал още постинга и сте накацали...

Приятна вечер и слънчева пролетна неделя да имаш приятелю!
цитирай
3. vesever - Пролетния мирис. . . . и аз го усещам и ...
14.03.2020 20:53
Пролетния мирис....и аз го усещам и много ме радва!
Да ти е пролетно и ...споделено!
Поздрави!
цитирай
4. lexparsy - Завиждам ти благородно бе Веси! ;)
14.03.2020 21:33
vesever написа:
Пролетния мирис....и аз го усещам и много ме радва!
Да ти е пролетно и ...споделено!
Поздрави!

   Покрай природни красоти и оцелял самобитен уют си живееш, който знам че и така ухае пролетно! Природата не ни подлага на анализ когато я споделяме, както правят хората!
   А аз цяла зима съм край едно море, което и не мирише кат' нашето. Обаче има уникални и красиви камъни. Аз взех да подбирам в една торбичка за подаръци, но стана тежка, а един човек вика - Ти ща са давиш ли  с тоз' каманак бе? :) И аз го върнах на морето! Домъчня ми за нашите планини и им кажи че си идвам! :)
    Благодаря че се отби, и винаги се радвам да споделяме и се усмихваме Веси!
цитирай
5. lexparsy - В контекста на заплахата ни от пандемията на коронавирус,
16.03.2020 08:33
смелостта ни да се споделяме пак ни е нужна за да противостоим на явното медийно преекспониране което ни внушава Страх и обреченост.
    Искам да поздравя всички блогъри които намекват за непредсказуемите щети и жертви на коронавируса, превишаващи значително тези на самата болест.
   А неадекватната наложена карантина и на Споделянето ни,  е само част от комплексните последствия, отнемащи възможността ни да вземаме лични решения в живота си, и ни ограничава зад медийният диктат на стрес и параноя,  които чрез интернет и смартфоните си сами подсилваме.
   И това се случва докато ежедневно стотици и хиляди хора са безнаказано избити изчезнали или лишени от дом и родина, в следствие агресията на една глобална и разрастваща се пандемия на терор и контрол над живота ни, извършвана законно, и явно организирана от неподозирани хора в неподозирани мащаби.! А сега и чрез неподозиран вирус, с който се постигат неподозирани цели и неподозирани печалби, за неподозирани ологарси!
     Нужно ни е Смело Споделяне, за произхода и същността на вируса, както и информация и агитация за прагматични предпазни средства, които всеки да подбере спрямо социалния си живот и своето себесъзнание, които има правото да съхрани?
   П. Поне не си купувайте маски., които се продават с хиляди процента печалба, но могат да ви предпазят само ако някой иска много да ви целува или да ви плюе! :-)))) А освен това, не може да разберем кои от Нас ти отстъпват място в автобуса, а са извънземни! :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364910
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375