Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2020 01:18 - ретроГрадно хороСкопско  приЗемяване
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1368 Коментари: 10 Гласове:
17

Последна промяна: 11.03.2020 19:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Притихнал новолунно пълнозвездно,
в синхрон с марш величествен междупланетен,
преграчи астролог, че мен полезно
е, да знам как ретроградно съм известен:
   Меркурий интелектно ме тормози,
   алгоритъм поведенчески ми сложи!
   Венера е чувствително безлична,
   с изразителност банално прозаична.
   Марс воюва, страшен сам за себе си,
   сънуващ ме за битки в чужди епоси.
   Юпитер владее егото ми с чест,
   и управлява го за светски интерес.
   Сатурн ме пак умело контролира,
   и решава к"во живее, к" во умира.
   Уран ме преоткрива забавлително,
   научно и душевно изморително.
   Нептун вменил ме в идеология,
   превръща пак живота ми в история.
   Плутон ме трансформира неуморно,
   споделени сме, ту не, нему пригодно.
   ...
А Земята? - Слънцето ни ме попита, 
живот в теб не сътворява ли прикрита?
- Земята ми върти се с мен пригодно,
щом любов споделям с Нея, нам природно!
Тъй осъзнат, се сетих да Му кажа:
- Хороскоп, сам сътворил си ще предскажа! 

image

=======
Изплаших се от тълкуватели и предсказатели, ако реша да задълбоча посланието си! Затова реших аз да ги сплаша, но не с мои думи!
   А Земята учи състрадателно:
   - Друг послано - сбъдва обезателно!
   Не само т"ва коет" си пожелаваш,
   но мислите които сам съзнаваш!
   - Ще даря ти тайна херметична,
   прозаична, но в битка с враг епична!
   Като достатъчно ги преживяваш,
   посечи ги с "Прощаваш и забравяш"!
   Вселенски прост закон, но и вечен
   е, "Словата търсят собственик... Изречен!" 





Гласувай:
18



1. apostapostoloff - За да пишеш такива неща, трябва
06.03.2020 07:06
да прочетеш моите фундаментални трудове "Как да си изготвим сами хороскоп", "Как да предскажем бъдещето", "Астрология и здраве" и "Таро, Кабала, Карма"! Ти само се мислиш за творец, докато аз съм истински писател с огромно и много важно творчество.
цитирай
2. oia - БЛЕСТЯЩО !!!!! Поздрави. . . . .
06.03.2020 07:51
БЛЕСТЯЩО !!!!! Поздрави.....Лекс
цитирай
3. missana - Поздравявам те за поредната оригинална
06.03.2020 10:53
и въздействаща творба, Лекс! Пиши все така, за да ни радваш!
цитирай
4. lexparsy - Уупс..., без да искам ти одобрих коментара  приятелю Апостолен, но се оказа че не е случайно... ;)
06.03.2020 11:18
apostapostoloff написа:
да прочетеш моите фундаментални трудове "Как да си изготвим сами хороскоп", "Как да предскажем бъдещето", "Астрология и здраве" и "Таро, Кабала, Карма"! Ти само се мислиш за творец, докато аз съм истински писател с огромно и много важно творчество.

Поздравления за този коментар, в който величаейки себе си, си пропуснал да направиш една единствено вярна астрологична прогноза...
С баба ти Ю, постоянно прогнозирате неуспешно сутрешни  последствия от "дядови усуканици", освен вменената ви лудост... А как можа баш днес да пропуснеш шанса да си близо до предсказанието бе Апостоле?
Ами защото вчера един приятел ме подкупи да си прогнозираме на по чашка узо..., но успяхме само утрото! ;))
Та за това не уцелих и кликнах върху "одобри"...
А за продажба на астрологични прогнози има свободни за тебе медии, които взимат пари от това и от четящите ги! Но аз мисля че даже и Слави Трифонов ще ти се израдва ;-)))))
цитирай
5. tonsun - Хороскоп за всички зодии: - През ...
06.03.2020 11:47
Хороскоп за всички зодии:
- През целия ден ще ви се спи. Вечерта ще ви мине...
А при наличие на чаша Узо... и утрото мож' ви подмине!;)

Астролози, астролози, астролозиииииииииии
многобройни сте по безкрайната земя...
Астролози, астролози, астролозиииииииииии,
ала малцина познавате човешката душа;)

Готин стих, Лекс! :)
А "стихо-камъните" са в градината на бого"Размазаните" астролози, дето ... и на лопата не се събират;)
цитирай
6. lexparsy - Пишем за да се споделяме и радваме взаимно приятелю!
06.03.2020 11:48
missana написа:
Поздравявам те за поредната оригинална и въздействаща творба, Лекс! Пиши все така, за да ни радваш!

Аз си пиша и за записки, и за да избягам от песимизма на прогнозите Но толкова е хубаво когато си зарадвал съмислено и някой приятел!
Жалко че се наложи временно да си деактивирам няколко постинга, от срам че кисна на първа, под "прогнозирания" за поетичен чучолинен похлупак на достойна за четене поезия.
Слънчев петъчен ден със собствена си радостна прогноза да имаш Младен!
цитирай
7. lexparsy - Радва ме съпричастния ти бляскав поздрав Зора! ;)
06.03.2020 12:30
oia написа:
БЛЕСТЯЩО !!!!! Поздрави.....

"Четейки" мислите ти знам че имаш подобно на моето становище за "предсказателните" езотерики. и сигурно няма да се наприказваме ако пак се срещнем, защото темата е трудно изчерпаема!
Не знам дали бих намерил подобаващи и кратки слова, за да изложа тук някаква теза!? Но ако ме посети езотермална Муза, може и да опитам... ;-)
Ще бъде нещо като, че херметичните знания които не са за всеки, така и нарочно са изопачено преписани, изтълкувани до примитивни заблуждения за все общи забавления, че аз лично се чудя дали да се усмихвам или да се чувствам...!
цитирай
8. lexparsy - Благодаря за предсказанието Тонсън... :))
06.03.2020 13:25
tonsun написа:
Хороскоп за всички зодии:
- През целия ден ще ви се спи. Вечерта ще ви мине...
А при наличие на чаша Узо... и утрото мож' ви подмине!;)

Астролози, астролози, астролозиииииииииии
многобройни сте по безкрайната земя...
Астролози, астролози, астролозиииииииииии,
ала малцина познавате човешката душа;)

Готин стих, Лекс! :)
А "стихо-камъните" са в градината на бого"Размазаните" астролози, дето ... и на лопата не се събират;)

А докато се настройвах да си го збъдна, трябваше да се усмихвам и на глас... а съседката ми кряска: - Тихо бе малоумник! - и си усили телевизора защото слушала Прогнозата си брат... :-)))
Запомням само прогнозите ти за усмивки Тонсън, и отивам да свърша нещо полезно днес. И дано съм ти прогнозирал нещо и от моите, и на пук на непрочетените!
цитирай
9. valeska - ...
06.03.2020 17:48
Аз, като една земна зодия, подкрепям!:))
"Девите са умни, разсъдливи,
ту сърдити, ту добри, вежливи.
Във живота хитро се нареждат,
даже и роднините подреждат.
Ще направят всекиму услуга,
но в замяна... ще поискат друга!..."
цитирай
10. lexparsy - :-)))
06.03.2020 18:54
valeska написа:
Аз, като една земна зодия, подкрепям!:))
"Девите са умни, разсъдливи,
ту сърдити, ту добри, вежливи.
Във живота хитро се нареждат,
даже и роднините подреждат.
Ще направят всекиму услуга,
но в замяна... ще поискат друга!..."

Не отричам че е забавно да откриваш влиянието си от небесните тела, и даже полезно ако ги съобразяваш със самоирония. Но да се вменяват качества и поведение си е чисто безумие.
А хубаво е да си знаеш и лошите качества за да ги опитомяваш... Хе, ами като си направила услуга защо пък да не си поискаш нахално и с усмивка? ;) Аз постоянно го правя но работи само на усмихнати хора, иначе трябва да си усъвършенстваш ефикасното сърдене, особено на роднини... ! :-))
Весело предсказан хороскоп за уикенда да имаш Валевска!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363466
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375