Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2019 10:51 - Лични Изводи, Становище и Отношение, към пишещите Тук!
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1483 Коментари: 12 Гласове:
15

Последна промяна: 05.06.2019 17:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Нямам намерение, нито да парадирам, нито да се оплаквам, а със хладен ум да отворя очите на тези в блога, които могат да видят нещо през тях!
   След вчерашния, размислящ за маниерите на унижението ни постинг, но повторно и назидателно пародирани за очите Ви размислям с Вас че:
   -  в блога обидите, унижението, интригантството и заплахите (даже от името на блога), са позволени, въпреки декларираното официално пред пишещите.
   - недвусмислено и демонстративно контрола над тези, и морално, и юридически наказуеми действия, на извършителите (наречени от нас „хейтъри“) са предоставени софтуерни средства за злоупотреба, които се демонстрират явно и от години пред пишещите в блога.
   - и най-важното: Всеки опит за протест, оплакване или даже размисъл за тези ЯВНИ, Вам унизяващи действия, не само че не получава адекватно съдействие, но Демонстративно се наказва от същите хора със всички излизащи от моралните норми на поведение средства!
   - а резултата е, Примирението на пишещите и Страх от нормална комуникация, което е запазена марка на този Блог.

   А сега ще изкажа и по-емоционално с цел разбиране и от Хора.
   Аз лично страдам от „Продукта“ на Социума в който сме се превърнали, (от който Блога е само брънка)!  Защото много малко хора откликнаха в контекста на моя „социално-психологически“ експеримент, което показва все по-голямата ни празнота и безличие, обладала ни!
   Даже аз започнах да си вярвам, че съм „неграмотен“, както и днес пише напомпано на „първа“ и го четат всичките ми приятели, даже и от този блог, а хиляди други хора, с явното унижение на името ми! Както и вчера друг постинг със прозвището ми, и обидни клевети.
   И си правя извод „приятели“ че не се заслужаваме! Или аз Вас. Защото все още, тези, които позволиха да съм обиден в постингите им, пропускат „ЯВНИ И ЗА ТЯХ“, пошли еднодумни, или .. не „неграмотни“, а просто с животински маниер на писане коментари... А и аз, и те, са 100% сигурни, че при мой добронамерен коментар, който често е и в спонтанни стихове, същите ще изсипят пред тях гнус от обиди!!! А никой, от тях, както се видя, след моите протести, даже не помисли да защити излялата се напомпана помия по мое име, нито от лишените според мене, от човешка логика и контекст коментари!!!

   За това еднолично реших да огранича комуникациите си в този блог, и ще го използвам както много хора за водене на записки. Защото опцията Модерация единствено предоставена ни от блога, не върши никаква работа, когато неуморно те засипват... с чиста съвест ще кажа Олигофренски коментари и лични съобщения, но и с маниера на публикуване на постинги с несвързани в контекст и разбиране, но и своеволно обидно интерпретирани лични цитати. Които даже обикновено пропускаш „за да се обясниш“, за което и няма смисъл.

   Оруел голям лъжец е Приятели!
   Забавлявайте се!

   П. Ограничавам коментарите си защото... ами писна ми само Вие да обиждате бе хора... може ли и аз?... ами, мисля си че няма да прочета в коментар нещо, което да ме обогати или ограмоти повече :-)))
   А на Юлка давам право да изпрати мнението ми на СЕМ, с който ме заплашва от името на Блога, а на Апостола да заведе дело за това че нарушавам ‚Конституционните му Права“ и „Медийната Свобода“  да обижда, заплашва и клевети!!!
  А Стар може да си напише постинг на „първа“, примерно колко некомпетентно е да коментираш „любимите“ проблеми на блоговия софтуер, и колко глупаво от моя страна е да се учудвам защо единственият отговор от блога е „Моля изпратете конкретни примери!“, и да поиска дефиниция на Чип, и да решите задачката – Кога би прегрял? :-)))
   А наглата „грамотност“ на хора като udrus22,  (image), ще се опитам да открехна, че в постингите си не пишем академични научни трудове, а водим спонтанен диалог, често в движение, и където изразяваме спонтанно мислите и емоциите си, даже често и нарочно „нелитературно“. И е най-малкото, за което може да бъдем окичени с прозвището „неграмотни“, пред всички, докато ни слагат запетайките и пълния си „Член“, в техен си контекст, и без усилие и позив, да се схване и процент от смисъла на написаното, и докато нямаме предоставените им средства за „напомпване“ като „най-четени“ . Но май и няма надежда да им просветне!!!

Винаги пускам клипа „Orpheus in the Underworld“ в подобни коментари. Харесва ми!






Гласувай:
23



1. lexparsy - Понеже бързо бях изненадано опроверган от sorsha30 че може да се коментира, и в контекста и адекватно, ще препиша съобщението и.
05.06.2019 12:26
sorsha30 написа:
Боли те за твоите приятели, които се страхуват, но те сигурно не знаят, че страхът ни превръща в жертви! Докато четях си зададох въпроса на какво се дължи мълчанието на хората пред войнстващата простащина - дали само на доброто възпитание, или и на страха? Доста често сме апатични и проявяваме безразличие, когато трябва да помогнем на някого в екстремна ситуация, заради страха ни да не пострадаме. Въпросът е: "Дали страхът ни погубва, или ни помага да оцелеем?"

И още един отговор на коментар...
sorsha30 написа:
Онлайн изнасилвачи като хейтърите могат да бъдат унищожени единствено с пълно мълчание. Тоталното игнориране на хейтъра! Той е толкова краен, рязък и несправедлив в нападките си, че ти просто се чувстваш длъжен да избухнеш и да му го върнеш тъпкано. Така докарваш хейтъра до душевен оргазъм, а всъщност трябва да му спреш „секса”.


Преписвам тези становища, защото е идентично с моето мнение, за което и аз съм писал, и с намеци, и по-подробно!
Това ме накара да си оставям коментари с модерация, но само за адекватни размисляния.

Но хора от ‚списък ми“ доказали обратното, НЯМА ДА ЧЕТА ПОВЕЧЕ ДАЖЕ. Защото наистина май целят и аз и останалите да си изгубим „грамотността“ :-)))
цитирай
2. lexparsy - Използвам малко свободно време да допълня размислите ти sorsha30
05.06.2019 15:50
   Страха и последвалото Примирение, са видимите белези на Следствието от тях – затварянето на чувствата и емоциите ни в Себе си, докато се разпилеят в Самосъжаление, и остане само предизвикана от Тях Омраза, която както отбелязваш, Те консумират, чрез превръщането на Любовта ни в низши чувства! Но и изпразването на Личността ни до Безличие, а още по лошо, до Тяхно Подражание.
   А ако си отворим очите, същия този наложен ни Социум от стриктни „правила“ за спазване и подражания (чрез изопачена Родова памет, Култура, Вяра, и даже Наука), може да видим навсякъде около нас, без правото да се отклоним и протестираме.
   И накрая се оказва, че ако проявим Любов , или позитивно мислене, сме подиграни, а ако се опитаме само да протестираме, сме обвинени от ТЕЗИ СЪЩИТЕ ХОРА, във всички техни грехове и гузна съвест, пред предоставената им, и извоювана от самите тях Среда за Избор, коя от „Свободите“ Им да си изберем, за да продължаваме да сме Роби!
   А простият „Метод“, който се практикува от хилядолетия, е не само лишаването ни от Култура и Духовност, но най-вече всекидневното повтаряне на Тем изгодни Лъжи, ( в които (даже да прозираме като такива), просто „вярваме“, докато приемем за безусловна „Истина“! (нещо като „Прозореца на Овертон“ от постинга ми за лъжеца Оруел :-)
   Не помня кой беше казал, но перифразирам:
„Грехът и Омразата са чудовища,
от които първоначално се отвращаваме,
но ако гледаме дълго привикваме,
до толкова, че накрая прегръщаме!“

   Благодаря за размислянето Ели, и чао, че пак си пресрочих времето за Блог :-)
Свободен за вдъхновения ден и вечер да си извоюваш дано!
   Поне знам че ако в бързината съм изпуснал пълния „Член“, няма да ми го сложиш! (запетайките може):-))))
цитирай
3. lexparsy - Олей..., понеже в този час, имам време, изтрих два анонимни коментара.
05.06.2019 23:04
    Но ми се стори по стила на „грамотното“ логорейно самочувствено изказвателно безнищие, че това май е човек, който каза че съм невеж, защото обясних КАК всеки може да си излезе „анонимен“, ако пожелае. Но май е тайна, която е само за компетентни програмисти за да оправят IF... ELSE.... Ако са „умни, грамотни и уважавани“!
    Та и излязох образован колко 3-то класник, защото не било вярно че триенето на повтарящите се интервали, и развалянето на линковете в коментари, е няколко реда букви, наречени програма, която може да се изтрие с DEL, за благото на пишещите и от 3 годишно дете. А това че мога да обясня, как да се слагат интервали на абзаците НА ПРАКТИКА (както в този коментар), и въпреки това, се оказа мое още по глупаво и просташко невежество. А всъщност, за това, аз съм истинския Хейтър.
    А може би се трият тез неща от извънземен програмист в ума ни, в което ще започна сериозно да вярвам вече :-)))
    Та това беше изтрития контекст, който вярвам че няма да Ви липсва в постинга ми!

    А, още малко време имам за цигарата :-)
    Ами май последно пак след безсмислена логорея бях помолен да съм бил дал „дефиниция“ на Хейтър! Леле... не смея брат. Ще бъда лесно оборен, за всяка дума! :-)
    Но понеже с ужассс се размислих, как човека ще бъде по-настоятелен и от Апостол да ме занимава с размислите си, ще опитам така. Слуш, да не се объркаш!
    Ами..., представи си приятел, че аз тебе те имам за много умен, толерантен, добронамерен и изпълнен с любов човек!
    Сега само за миг обаче си представи, АЗ ТЕ МРАЗЯ БЕ ЧОВЕКООО! Заради, което не желая да те чувам повече! Представи ли си???
    Добре де, размисли тогава...! Ами ти трябва много да Мразиш себе си, за да продължаваш мазохистично да ми пишеш, за да мога да те Мразя.
    Ами тогава ти трябва много да обичаш Мразенето! Логично ли е? :-)))
Но аз само се пошегувах, че те мразя бе! Представи си че сме различни „зверове“ от една Гора, която аз Обичам, и за това не искам да ми досаждат такива, които (както разсъдихме) „Обичат да Мразят“.
    Та, тъй така, и за това аз ги наричам Омразци или Хейтъри. Сложно ти дойде май??? Но по-просто ще е да рекна
– Ами, моля те бе, ходи си из твоя си край на гората, където си „обичате да мразите“ като си се качвате на главите си, с твоите си зверове!
Понимаеш ли?... или, не е достатъчно сложно?

цитирай
4. vmir - Блог.бг е по-компрометиращ и от бардак, но не е бардак.
06.06.2019 00:25
Проблемът е, че повечето от подвизаващите се в блог.бг вярват, че бардак е синоним на място, което затвърждава авторитета на посетителите си.
цитирай
5. lexparsy - Много разсъдлива мисъл vmir!
06.06.2019 00:57
анонимен написа:
Блог.бг е по-компрометиращ и от бардак, но не е бардак.
Проблемът е, че повечето от подвизаващите се в блог.бг вярват, че бардак е синоним на място, което затвърждава авторитета на посетителите си.

Това разсъждение, направо може лаконично да замени моя опит за дефиниция :-)))

Само не знам защо на името ти vmir няма линк, а и такова име в блога не откривам, а в „цитирай“ си „анонимен“. Мистериозен бардак ще да е това! :-)))
цитирай
6. barin - Здравей, Лекс. Тук в блога не пишем ...
06.06.2019 10:09
Здравей, Лекс. Тук в блога не пишем академични трудове и затова за някои неточности и стиистични грешки трябва да се прощава. Личи си кога грешките са от неграмотност и незнание и кога от натискане на съседен клавиш, защото много хора публикуват от таблети и смартфони. Важно е съдържанието на темата.
Поздрави!
цитирай
7. vmir - 5. lexparsy,
06.06.2019 10:21
Просто вземам мерки да не се вижда прекалено, че обитавам едно и също място с елементарни екземпляри, в компанията на които не бих искал да ме виждат близки и познати, недай Боже да ги помислят за мои приятели или добри познати.

Приоритет ми е не да не допускам грешки, а да разграничавам хората. Грешките много помагат за второто.
цитирай
8. lexparsy - http://lexparsy.blog.bg/poezia/2019/04/03/rycete-mi-s-misli-po-tebe.1651684
06.06.2019 10:56
Благодаря за разбирането Иван.
barin написа:
Здравей, Лекс. Тук в блога не пишем академични трудове и затова за някои неточности и стиистични грешки трябва да се прощава. Личи си кога грешките са от неграмотност и незнание и кога от натискане на съседен клавиш, защото много хора публикуват от таблети и смартфони. Важно е съдържанието на темата.
Поздрави!

Заради повода за написване на цитираните спонтанни стихчета „Ръцете ми с мисли по тебе!“, бяха размислите ми за психологически ефект, който всички сме наблюдавали!. (С изключени на хората с „шаблонно мислене“, като тези осъждайки ни за „неграмотни“.)
Напротив, хората с абстрактно мислене осъзнават че има различни видове Ум. Когато човек мисли абстрактно и спонтанно, аналитичният ум се абстрахира, и понякога помага този на Тялото. Англичаните наричат такива хора „absent minded professor“ :-)
А когато човек е вдъхновен или афектиран, може да направи доста –по сериозни грешки от написване на изговореното гласно от „езика на тялото“ ум „с“ вместо „з“, и даже когато Образоваността на човек е доста по-голяма от на този, забелязваш шаблонните грешки, вместо простия контекст на написаното...!
За това има тъй наречените „коректори“, а след това „редактори“, защото точно това им е работата!
Пак ти благодаря за споделянето и разбирането!
цитирай
9. lexparsy - Благодаря ти пак за разбирането vmir!
06.06.2019 11:31
vmir написа:
5. lexparsy,
Просто вземам мерки да не се вижда прекалено, че обитавам едно и също място с елементарни екземпляри, в компанията на които не бих искал да ме виждат близки и познати, недай Боже да ги помислят за мои приятели или добри познати.

Приоритет ми е не да не допускам грешки, а да разграничавам хората. Грешките много помагат за второто.

Мисля че съобразяването с Различността на другите е Човешка дарба! Но след Вавилон, се налага, тези от нас, които говорят различни езици, или да си ги научим, или да не контактуваме първобитно!
Успешен, и споделен съмишлено ден ти пожелавам!
цитирай
10. tikoev - :))
06.06.2019 14:15
:))
цитирай
11. lexparsy - И мене ме радва, ако тук си намерил повод да се усмихваш Тихомир.
06.06.2019 14:44
tikoev написа:
:))

Ама и ти ми го върна, особено с „Душевният разговор между гаргата и котката“ :-)))
Още усмивки през този ден ти пожелавам!
цитирай
12. lexparsy - Да ви разсмея само вечерно, в мой стил, за край на постинга ми :-)
06.06.2019 21:45
Посядайки на прибиране в парка за разтуха, се сетих за една възрастна учителка, която преподава на изостанали деца (всички предмети)! Та тя ми вика:
- Абе трябва разбираемо и просто да им обясняваш на децата! Примерно за членуването...
Замисля се и обяснява (Разговорно):
- ПълниЯ Член се Слага на този, който извършва Действието!
И аз чак сега се размислих, защо някои хора си пишат самотно и се крият и си траят, без да споделят...!
Ами защото ще се появят Хейтърите да си сложат Членовете на Действията и вдъхновенията им, бе брат...!!! :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363823
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375