Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2017 01:58 - Кат' Хераклит захвърленият на бунището
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 836 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 25.11.2017 03:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Някой каза, че:
„Цитирането на мъдрости, е само предъвкана храна, безполезна без разбиране!“ Ама аз ще бъда тривиален….
Някой каза:
„Захвърленият на бунището Хераклит бе възкресен, а тъкмо той ни бе разкрил най-простичката истина: действителността е като йо-йо, единствено постоянна е промяната.“
Да ама колко Дефиниции спрели от движение получихме та ни направиха Разбиращи?

Спонтанно се сетих за Хорхе Борхес, дето докато разказва за Тльон Укбар описва езика им… Та там вместо да кажат…
Вместо примерно:

Луната е красива!  
Езерото и вълните ме вдъхновяват!
Да те прегърна и да споделим
Любовта си взаимно1
Колко много те обичам,
и искам да споделя любовта си!

Твоите мисли искам да са МОИ!!!,
За да споделя радостта ти!


ЗАБРАВИ, НЕ СЪК ГО КАЗАЛ!

На Тльон Укбар се изразяват така:
(Импровизирам само… )

Как краси лунението,
споделено с твоещо дихание.
Ще сме, пак в
заимащи,
но тичащи,
след нас си,
Смислящи и пак
споделящи!
Умали ги, но наречи,
и размечтай ме с малкодумие!
Намерени сме, Търсещи се!
В туй езерно вълнение!
Обичащо те вярвам,

и  споделям те!
Докато ти казвам размълчи ме!
И тогава ще красим се,

че  и с други радващи се!
Само с допир се рзбиращи!
Наричам те, не те обричам,
Разказвам те не те наричам!
Безсмислеща, тъй даваща се,
Обричам се, и обладавам те!

Тъй радосмислеща, те вземам!
Тъй утринно те чакам!
Пак те питам, че не разбирам!

Леле... имах пред вид пример, ,не поезия.. (някой друг път може ида го подредя! )
Само МОЛЯ,  направи разлика!

Как
ли се Смислят тези Пичове???
Малко не наречени съществителни… май повече глаголи и малко и пестеливи нарицателнивсичко е в движениеи Отношение.. Разбиране.. Споделяне…

Друг път ще разкажа как се изразяват Делфините и Пингвините...а и  а и други (ЖУУОТНИ) дето ги имаме за забавляващи НИ!, А и за и храна даже, уж Полезна!

П.П.В този интерфейс записане на БЛОГА...Цялото ми поетично, та и малко смислено тъй скромно насмислено почти изчезна, докато си подредя и форматиране текст...

Имам идея за Бизнес,,, ДАЛАВЕРА БРАТ...Имам Бизнес План!!!
Ще прдаваме Хартия и Писалки!. Аз . безплатн и на далавера ви ги давам.. БЕЗПЛАТНО...моя Авер ще каже че СЪМ ТОЧЕН....
Амаа.. Сделка  Брато...НЕМАШ ПРОБЛЕМИ БЕ....ТОЧЕН СЪМ!
Само Аз ще Ви правя мастило... :-))))
Сделка ???

П.П.2 Та така става като цитираме много мъдрости...
Задника ни мухал хваща! ... Я стани бе ма :-), от телевизора.... избърши го, ако го обичаш!

П.П.3 ; Ще ме " Помпате ли?
АЗ ПРЕДДЛАГАМ НОВА ВАЛУТА БРАТОЧКА...
Имаш избор да инвестираш...
5 Евро... или 5  благи думи браточка... аз 5 евра имам...  бизнеса ми е да купувам...
:-)))

 






Гласувай:
8



1. missana - Добре го рече за Хераклит, Приятелю!
11.11.2017 05:42
"Единственото постоянно нещо е промяната!"

Това, само по себе си, опровергава "Панта рей".
цитирай
2. lexparsy - Благодаря за разбирането Младен
28.11.2017 15:44
missana написа:
"Единственото постоянно нещо е промяната!"
Това, само по себе си, опровергава "Панта рей".

Само не разбрах защо опровергава Panta Rei ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364539
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375