Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2017 12:28 - Как си...?
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2159 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 09.12.2017 15:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Няма да ти казвам целия виц... само началото и края...

Таааа... Зайо Байо обичал Гората, ама и да си па‘сува, ама все накнагрубявал Някого като го заговаряли в гората Напоследък! И особено като го питали „Как си Зайо?“.
      Накрая Лъва го извикал и го смъмрил

      Защо така бе Зайо?... ти беше примера за Морал и Етика в гората...

      Ами питай ме Как съм и ще ти кажа ...

-      А бе я да си говорим други работи!!! – отговорил лъва.

Е добре де... ще ти го разкажа вица...

-      А ти как си бе Царю?

-   Амиии… Благодаря… съм и как ли пък Не… ама като си говорим виждам че си Добре и разбрах че имаш повечко моркови а аз искам да си направя витаминозна салата…

-      Не бе Лъве раздадох ги вече… и… нещо не ми е Добре…

-      Е… добре де… "айде ще се видим като се оправиш…
 

И след този разговор Зайо така и не разбра как се озовал в горскя пандиз…

И никой не го заговарял вече…

Продължение...
Да ама Лъва остарял... и не бил толкова силен, и не можел да ловува.... но го прикривал, ама нали е Цар, издал Указ-Закон... Всички Поданици да му служат като идва едно животно да го изяде... за закуска обед и вечеря...
Но Царя бил Благороден и давал Право на - Последно Желание и Въпрос...
И всичко вървяло добре, ама се сетил за Зайо... и го Поканил за закуска...
И го питал Благородно...
А Зайо казал:
- Нямам последно желание царю... ама имам един въпрос - Може ли да не ме ядеш днес"??
А Лъва, понеже имал Чест и гузна Съвест казал:
- МОЖЕ Зайо, Живей честито и свободно в гората с Мое Благоволение !

На Децата трябва да им обясняваш Контекста, ако случайно нямат Време :-)
Научихме ли се да питаме ???





Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1372770
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7380