Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2009 23:14 - Полети
Автор: santov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7663 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 27.08.2009 08:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От ученик обожавам Pink Floyd. От дете мечтая да летя. Спомням си, как с най-добрият ми приятел, от тогава, та до днес,  някъде на 16 решихме сами да си направим делтапланер.
image
Литература по въпроса открихме единствено в руската книжарница и понеже и двамата бяхме математици, тя чудесно ни свърши работа. Упражнихме “Съпромата” (този термин говори нещо единствено на инженерите) преди да сме го учили още, смятахме натоварването, изчислявахме площта, трапеца...   Материалът  за крилото купихме от Цум. Спомням си, че лелката зад щанда се впечатли от поръчката, ловко измери плата, захвърли ни пакета и каза: “егати парашута” и продължи да бъбри с колежката. Сега признавам и първата си кражба, но в онези времена, да намериш метални тръби с желан диаметър си беше направо невъзможно. Въпреки това – дълбоко се разкайвам, защото тръбите  “смъкнахме” от няколко поредни трамвайни мотриси, в района на тогавашния "Дворец на пионерите" - късно вечерта, с отвертки, лишавахме правостоящите от парапети за опора. Всъщност, скелето на асмата на вилата и днес има много общо с тогавашното прегрешение. Както и да е, но така и не полетяхме, просто обстоятелствата по чуждестранното ни студенстване ни запрати внезапно и двамата, много, много надалеч, при почти напълно готов делтапланер. Когато се завърнахме, след около пет години, видяхме само недостатъците му, или ни достраша, не съм сигурен, но лозето в градината беше с придобивка.
        
Сега на мен, на голямата и на малката дъщеря, ни предстои, следващата неделя,  вълнуващ полет с парапланер, след който, обещавам обилно видео и снимки
.
 image

Тримата решихме, ако ни хареса така, както очакваме, да си го купим. Има къде да практикуваме "летене".
 Само да не разбере майка им, защото е против!







Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Priaten polet! Za tezi, deto iskat ...
15.08.2009 23:20
Priaten polet! Za tezi, deto iskat da letiat - niama pregradi! / I az sam skachala s parashut!/
цитирай
2. victoriavselena - вземете си и крилата
15.08.2009 23:20
за всеки случай. Какъв смел баща, който възпитава смели дъщери.
цитирай
3. valsodar - Поздравления за куража Не в...
15.08.2009 23:23
Поздравления за куража

Не всеки би се навил на подобни преживявания :)
цитирай
4. usmivkata - Завиждам ви най-благородно...:)
16.08.2009 06:03
Винаги съм се питала какво ли е усещането да имаш криле, па макар и изкуствени....
А парчето на Pink Floyd ми е любимо...:)
Поздрави!
цитирай
5. romanov - Заради мечтите!
16.08.2009 14:08
И заради Пинк Флойд с който съм израсъл!
Поздрав!
цитирай
6. santov - Благодаря на всички
16.08.2009 19:39
за добрите думи :)))
цитирай
7. net - типично за жена
30.08.2009 00:28
чета най- напред последното! И отново поздравление.
Аз съм супер бъзлива, може би защото не съм имала толкова смел татко./Майка ми, пък и майка им би казала безразсъден, но е хубаво за каляване на волята, а емоциите ... сигурно продължават да разказват за преживяното/ Поздравление!

Но за съпротивление на материалите- не е нужно да си "ИНЖ" или пък мъж, за да знаеш какво е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 512882
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031