Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2020 12:50 - Toпъл чай
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 2141 Коментари: 3 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

„ Ако изведнъж сте станали лоши за някого, значи за този човек сте направили прекалено много добро…“

                       Еврейска мъдрост






Гласувай:
27



1. eva666 - Много благодаря Чудесна находка
18.10.2020 13:48
едно нещо и аз да харесам накрая
и то еврейско))
нали.мога да си го открадна .
Благодаря. и хубав ден
Джули
цитирай
2. leonleonovpom2 - Благодаря ти!
18.10.2020 17:20
Подсети ме, след кто прочетох тази мъдрост, за нещо, случило се в миналото !
И така се появи последният ми постинг!

Хубав ден!
цитирай
3. avangardi - Текст на песента
19.10.2020 11:27
текст Топъл чай
песен на Pavell

Когато е зима и в теб, и навън
чай ти нося.
Когато кошмари те будят от сън
топъл чай ти нося.
Когато се сърдиш и имаш проблем
чай ти нося.
Когато проблемът е главно в мен
топъл чай ти нося.

Когато се чувстваш сама на света
чай ти нося.
И нервите ти са почти на ръба
топъл чай ти нося.
Когато светът е отлъчен от нас
чай ти нося.
Когато гласът не звучи като глас...

[Припев: x2]
Милион, милион, милион, милион,
да, видях милион звезди
но за мен, но за мен, но за мен, но за мен
но за мен само една си ти.

Когато денят е дъждовен и мрачен
чай ти нося.
Заедно смеем се, заедно плачем
топъл чай ти нося.
На всичко отгоре и ти си отгоре
за к‘во да говорим изобщо, аморе
за да не почнем отново да спорим
топъл чай ти нося.

Няма нужда да ставаш
закуската идва в леглото с подноса.
Няма нужда да ставаш, недей
топъл чай ти нося.

Имам нужда да те защитавам
когато светът те ядосва.
Имам нужда да те защитя
топъл чай ти нося.

[Припев: x2]
Милион, милион, милион, милион,
да, видях милион звезди
но за мен, но за мен, но за мен, но за мен
но за мен само една си ти.

Холът ще ни бъде под звездите
дълго ще се гледаме в очите.
Ти танцуваш така както облака дим
и докато спим за ръце се държим
знаеш, че те пазя в гърдите.

[Припев: x2]
Милион, милион, милион, милион,
да, видях милион звезди
но за мен, но за мен, но за мен, но за мен
но за мен само една си ти.

https://tekstove/songs/topal-chay-pavell
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8305318
Постинги: 1978
Коментари: 10400
Гласове: 95674
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031