Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2020 01:11 - ...ша го ядете ли?!
Автор: lexparsy Категория: Забавление   
Прочетен: 1947 Коментари: 15 Гласове:
11

Последна промяна: 13.04.2020 04:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Вчера ми се прииска да импровизирам в коментар този виц, като още един опит за убеждение, че естествената порочност на някои хора да обиждат и злословят, не е единствената, но и угодна за други тяхна вина. 
   А дали стимулирането и използването на тези хора ел годно някому, или е съзнателно или несъзнателно забавление на други?
   Но понеже се престарах, вица си стана на цял постинг? :-))
---
   Едно фалирало след революцията благородническо семейство, нямало пари да си наеме подобаваща прислуга! Но попаднали на една евтина сготвачка, с изнародна изразност, както визуална, така и словонравна! Лошото било, че имала дарба жената! Каквото и както изрече, да излиза мръсно словна, но и славна глупост!
   Но семейството, разбира се имало амбицията да си извоюва престиж и лоби сред новата благородническа класа, и за това редовно я канели на соарета! Така и сторвали, обаче строго забранили на прислужницата да отронва и думичка докато сервира в тяхно присъствие!
   Всичко вървяло добре, но една вечер гостите толкова били заети да обсъждат популярността си, и да се оплакват от чуждата, че питиетата им били по-интересни от десерта! 
   Тогава прислужницата, на която и дотегнало, и от подслушването на разговорите, и от телевизора си, и даже от домашния ликьор, че открехнала вратата и любезно се изцепила:
   - Абе дами и господа, даСера ще го ядете ли?
   Сетила какво пак е сторила, тя гаврътнала на екс ликьорчето, за да се присготви за уволнение. Но след неловко мълчание дочула гръмогласен смях на компанията, а един благороден англичанин и отворил вратата,  и и рекъл:
  - Hey You!
    И понеже разговорът бил на френски жаргон, преводачът веднага превел - "Хей, Ю! ". Ще отбележа че домакините и викали "Хей, ало! ", и затова после в домашни условия го преиначили на "Хей Юло!".
   От тогава обаче, настъпил пълен обрат в живота на семейството, и на самата Ю! Нуждаещите се от забавление и популярност, започнали тихомълком да я допускат, заедно със семейството и, до най-изискани соарета, под предлог, че не само се забавляват, но и популяризират изРодното си свободоСмислие, на словата и за поднасяне на даСера!
   А тя каквото и да им поднасяла, пак си кряскала:
   -... ша го ядете ли?!
   И всички си го изяждали, защото това им било много популярно забавлетелно!
   Край
   (Абе май все още няма край!)

П. П. Примерно Пропуснах, че в дома на работодателното и семейство, където вече си правили соарета и хора от потеклото и, а тя се преобличала като още по-забавни роднини, били инсталиране навсякъде подслушвателности, от незнайни и за нея демонокрадски служби, които били анално синтезирани за бъдещото и забавлително присготвяне! 

image

   Отбелязвам, че всички благови припознатости, се дължат само на паднемична ретроградност на асоциациите Ви!

-------
   Поздравявам Ви с един друг класически герой - Pink Floyd, и песента му за Hey You! 




Тагове:   ша го ядете ли,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Пак си изцвъкал голяма
13.04.2020 06:03
тъпня. Сигурен съм, че баба Юла Миризливото непрекъснато те ругае, защото пишеш нелепици, а на теб ти се струва, че те обижда.

Ама какво очакваш ти? Да ни сервираш непрекъснато някакви дивотии, глупотевини, безумни щуротии и ние да ти ръкопляскаме? Ай сиктир, бе!
цитирай
2. tonsun - http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/opt1586754617d.jpg
13.04.2020 08:25
"А тя каквото и да им поднасяла, пак си кряскала:
-... ша го ядете ли?!
И всички си го изяждали, защото това им било много популярно забавлетелно!"

А тя гледала впечатлително встъпително и внушително повелително или накратко... Тъпо досадително!!!
И с фото даже онагледително;)

Извинявай, Лекс, че се опитах леко грубовато да допълня готиния ти пост, ама дойде ми отвътре, рано сабахлем, докато кротко и напоително си пия ароматното кафе и се хилосвам на глас.
Филигранните ти ирония и сарказъм, които с две ръце приветствам, винаги са едно добро начало на деня.
Успешна седмица и здрав бъди!(hi)
цитирай
3. tonsun - тъпня. Сигурен съм, че баба Юла М...
13.04.2020 08:32
apostapostoloff написа:
тъпня. Сигурен съм, че баба Юла Миризливото непрекъснато те ругае, защото пишеш нелепици, а на теб ти се струва, че те обижда.

Ама какво очакваш ти? Да ни сервираш непрекъснато някакви дивотии, глупотевини, безумни щуротии и ние да ти ръкопляскаме? Ай сиктир, бе!



Защо, Уважаеми, смяташ, че поста е адресиран до теб, Юла и подобните ви?!?
Надценяваш способността ви да разбирате интелигетни послания в които няма отправени заплахи, обиди и цинизми...
На вас, трябва човек да ви го "отпере" в прав текст и пак не е гаранция, че ще стигне до потайните кътчета на незнайно къде намиращите ви се разум и съзнание... Малиии!!!.... Май и това обяснение стана прекалено тежко за възприемане от нелепата ви дружинка.
цитирай
4. lexparsy - Зарадва ме, че съм аранжирал сутрешното ти кафе с усмивки Тонсън :-)
13.04.2020 11:44
   Ами, всеки обича да си пие кафето по различен начин, с различни подправки, и в различна компания...
   А аз сутрин пия натурално едно експресно еспресо на слънце, без слънчеви очила, за да сетя вкуса на поднесеното ми от тъмни сенки, нахълтали в пролетната ми градинка, и блъскащи по карантинната ми портичка, за да ме питат "ша го ям ли? "!
   И не знам тази дружинка,, с каква предписана им от доктори подправка си пият кафето,  че тръгват да обикалят не мрачните обиталища на съмишлениците си, които преобладават, а компаниите на най пролетните къщурки където хората се усмихват, без да обиждат и нагрубяват никой!
   Аз отдавна подозирам, че за това някой им плаща, но и май и програмира мозъците им, които са толкова примитивни, че като ги полееш с маркуча муцунките, започват да издават кои са и работодателите им, и компанията им... :-)))))
    А ние само се досещаме, за манталитета не попечителите им, лобиращи за блогоНрвната им популярност...!
   Уффф,  пия една чиста минерална вода и отивам да си търся пролетно местенце което не се пази от полицай за свежият ми утрен на чай.
   Понякога оредпочитам силен черен чай, който е по-добър от кафето, особено ако си имал контакт с пандемично болни мозъци!
   Препоръчвам и на тебе Томсън, и ти желая усмихнато споделен ден и седмица!
цитирай
5. eva666 - :-)) етоо ги пак.. мекичките..глюююпаци..
13.04.2020 11:57


вий, булки, немате ли си,бешизоидни палячовци..
на кого се подсмихвате, я вадете Огледалата за "вътрешно"наблюдение..
или, да започна да пиша"Беседи за тримата,денонощно луди графомани"
никак, не ми е сложноо,знаете...
цитирай
6. lexparsy - :-))) Уникални са сутрешните ти предложения за споделена закуска Апостолоффф
13.04.2020 12:22
   На пролетното ми и стихче се зарече, че ме обичаш и възхваляваш..., а аз изтръпнах от ужас, с кой ли ме припознаваш от "вдъхновителите" ти ;)
   Сега пък си вдъхновен от менюто на споделената ти компания, за която усмихнати и четени тук хора са ти отровни, но поЧетени и предпочитани...
   Чудех се дали да преведе песента "Хей Ю" на розовия Флойд, изпята под мрачната стена на възприятията на твоята съпричастна приятелка припозната! Или да те поздравя с нещо от You too..., но не знам там пък кой и как ще се припознае :-)))
   Няма ли кой да сложи под карантина и вашата малка, но многоЛична заразна астроБлоглва компания
бе апостоли на смърдушата ск?
цитирай
7. missana - Браво, Лекс!
13.04.2020 12:27
Много елегантно осмя едно нищожество, което тормози нескончаемо цял един блог, досаждайки на всички с шизофренните си никове като конска муха. Никой не я чете горката мъжкарана и тя затова си регистрира нови и нови никове и се самокоментира до безконечност. Но така лудва все повече и повече. То всъщност вече повече не може и да лудне, защото по чисто психометрични показатели е преминала отдавна горната граница на всяка лудост. За нея са необходими постоянни памперси, но не отзад, а на главата!
цитирай
8. tonsun - вий, булки, немате ли си, бе...
13.04.2020 12:40
eva666 написа:


вий, булки, немате ли си,бешизоидни палячовци..
на кого се подсмихвате, я вадете Огледалата за "вътрешно"наблюдение..
или, да започна да пиша"Беседи за тримата,денонощно луди графомани"
никак, не ми е сложноо,знаете...


Ооооо... Ама Да! На теб никак не ти е сложно да постнеш поредната простотия... Та тя твоята Простотия е пословична... На нас 'жокер ни не трЕбЕ!
Той и Данте да бе писал в блога, ти сигура щеше да му дадеш насоки за "вътрешно наблюдение"
Но на мен ми се струва, че на теб ти трябват Огледала не само за "вътрешно", но и за "външно наблюдение".
Пълно диспансеризиране и щателно ДДД трябва да ти проведат, за да те отърват от загнездилите се у теб вредители от всякакъв вид;)

Инфо за незапознати - ДДД - Дезинфекция, Дезинсекция и Дератизация
Ай 'но'у ти здраве!
цитирай
9. vesever - Привет, аз от телефона трудно пиша. ...
13.04.2020 15:08
Привет, аз от телефона трудно пиша...но тези дни съм чайка и такова е положението.
Ми, Лекси, има ги всякакви...
За мен, а знам, че и за теб, важното е да се обграждаме със себеподобните, които търсят доброто и го творят. Злотворците вън. те сами са си избрали да са пълни със зло.
Поздрави от мен.
цитирай
10. lexparsy - Привет и от моята телефонност Веси ;)
13.04.2020 15:54
vesever написа:
Привет, аз от телефона трудно пиша...но тези дни съм чайка и такова е положението.
Ми, Лекси, има ги всякакви...
За мен, а знам, че и за теб, важното е да се обграждаме със себеподобните, които търсят доброто и го творят. Злотворците вън. те сами са си избрали да са пълни със зло.
Поздрави от мен.

   Ще намекна само, че си от малкото блогъри, които не трябва да се разпознават моята вицова историйка... :)) С обръщещието Hey You, визирам не само парадните осквернители на душевните ни споделяния, но, и по-скоро даже, тези които очевидно им го позволяват, неусетно и наивно вдъхновяват
, или простодушно се забавляват с тях!
   А има и такива, които ги използват в манията си да бъдат най-четени и дискутирани и напомпани на първата им популярна страница!
   А мене толкова ме е срам, че си махам стихчетата от "поетична", ако изпъкнат парадно само да не дразня поетичащите крикари, които не вникват и песъчинка от смисъла или посланието ми...

   А тебе ще чакаме след кактусовата ти колоездачност, да споделиш и преживяванията си на Чайка! :-) Ако се мерна някъде като Ливингстън, снимай ме, да се видя как изглеждам отстрани... :-)))
цитирай
11. lexparsy - Здравей Младен,
13.04.2020 16:56
  Ще призная че този виц исках да ти разкажа в коментарното поле точно на тебе! И то след като дълго време не си бях позволявал да ти напиша коментар, защото последствията,  за твоя постинг и за моите публични обиди и унижения, пак ти споделям че са 1000% предсказуеми! Така и стана!
   Не съзнаваш ли че Именно защото си отворен за свободни мнения в постинга ти и то не само към тебе така ги Привличаш и се забавляват да те дразнят с минуси и предизвикват още повече желание да ги обиждаш което очевидно е тяхната единствена храна и забавление! Но само за тях ли, или и за тебе и за околните?
   Но така забелязваме че се случва, не само с тебе, но и с всички приятели и постинги, набелязани от тези личности!
   Поради същата причина хората ги е страх да си кажат едно, драсти или се поздравя с коментар, за да не бъдат набелязани и поругани с много позволени от блога на същите тези хора средства !

   А никой не казва HEY YOU!  Кой те насърчава, и ти е дал и свободата, но и правата да боравиш с функции на блога, да си помпаш собствени постинги, и на приятели които пожелаеш, а останалите да плюеш и обиждаш публично???

   А ти сам реши приятелю, каква полза има от твоята Чест, да позволяваш свободата на всеки да те коментира, но и подиграва, и не само тебе, но и приятелите ти.... Докато в блога публично и парадно е позволено, и даже насърчавано правото всеки да изказва те обижда и да разпространява интриги за личния ти живот?
   И това да се случва мародерски болезнено преживяно от все повече хора, в тези трудни времена, когато имат крещяща нужда да си споделят надежди и усмивки и красиви преживявания, камоли по-дълбоки лични съкровения или любов!

   Да! Всеки има правото да си се припознава, но и да решава за себе си, но без да го натрапва на приятелите си, и да ги прави чужди жертви!

   Знаеш, че говоря искрено и доброжелано!
цитирай
12. lexparsy - А понеже се вгледах, че постинга ми е тъй срамно популярно "забавлителен", се сетих да питам
13.04.2020 17:24
ХЕЙ Ю, Кое те кара да мислиш че пет яркочервени простотии напомпани с по няколко хиляди гласа те правят най-забавното нещо в този блог?

:-))) Разбирам да надцакваш други, но себе си само даже с 12000 четения, си е наистина живо забавление без да чете човек постингите... :-)))
цитирай
13. lexparsy - ХЕЙ Ю,
13.04.2020 20:10
   Тази Ю, която Тук се е припознала за Юлия, и онази посветила се на Ева със знака 666.
   Сбъркала си човека на който да пишеш дъълъг личен коментар, който да "бъде тайна", НО дазапочва с няколко обиди...!
НЕ ГО ПРОЧЕТОХ, но го запазих слепешком! Защото съм УБЕДЕН, че съдържа освен лицемерни простотии, но и задължителни заплахи! Записал съм от тебе най-различни...,  от заплахи от покровителите ти, и в какви служби били инвестирали... и т. н.,  до редовните, че ще забавляваш блога с личния ми живот..., до съвети редовно касаещи децата ми, и какво ли не!
   Но не го прочетох и защото МЕ Е СТРАХ!  Да бе страх ме, но от себе си! Че ако искам да те зърна, ще срещна други същества, заради които трябва да наруша някои обещания към Бога! Но сигурно ми е позволил, докато той е в бран с техните "богове", аз с тази от компанията ти, която ме привлича... :-) Аз и сега чета и сещам всяка твоя нагла мисъл, но ме е гнус да се докосвам! Не ме карай да го правя!
   И защото някой е забравил да те уведоми, че тези номера минават само на страхливи и примирени овце! Явно успешно, защото ме предупреждават "да не съм се бил занимавал!".
   С ТЕБЕ ЛИ ДА НЕ СЕ ЗАНИМАВАМ МА???Дето всички те мислят за луда и спорят дали си мъж или жена, и колко сте в компанията...! А ти си една жалка пионка с която покровителите ти ще си избършат краката,  а може и нещо друго, когато всички овце осъзнаят, че освен "свободата" ви, публично да унижавате, обиждате и заплашвате, те могат да си извоюват свободата да се защитят!
    Не мисля че схвана много от написаното но дано някой ти го прочете! 
   А аз отивам да се пречистя, защото се докоснах до истинската глобална пандемия касаеща загубата на нещо, което ти нямаш!
цитирай
14. eva666 - мухльооо си..аз ти го казах 55 пъти..
13.04.2020 20:56
ти, го доказваш...всеки ден..
коффти,мальчик,акъло ти толкоз..
аре, бегай да кълвеш на Смарта..комплексар-4еее)
цитирай
15. lexparsy - Сега вече не се усети как прекали! Време ти беше!
13.04.2020 21:49
eva666 написа:
мухльооо си..аз ти го казах 55 пъти..
ти, го доказваш...всеки ден..
коффти,мальчик,акъло ти толкоз..
аре, бегай да кълвеш на Смарта..комплексар-4еее)

   Само тази пролетна и празнична седмица, абсолютно всеки коментар ми проследихте, и ми подиграхте нечленоразделно и простташки при блогъри без модерация. Развалих си и отношенията с още приятели, и спряхме да си контактуваме заради теб!
   За пети път изгони Рени, която пише прекрасни стихове, като я откриваше и оплуваше, под канъвто и профил да се скрие, а нанрая и правиш комплименти, докато причаквш коментиращи, за оплюване или интрига! Както правиш като хоби и с дриги! И то доказано организирано и тенденциозно!
Аз лично мухло комплексарска, върнах в блога, а други помолих да продължат да пишат, докато ти пак ги гониш.
Аз ли се съм комплексар ма шаврантиьо, който се чудя къде да се скрия, за да не съм напомпан, и да се скрия от такива като тебе, за да си контактувам с дузина приятели???
   С това се занимаваш в блога от години гнидо мръсна! Толкова гнус и мръс си донесла на хората, че не знам как не си се удавила в нея до сега!
   И това е само защото си нагла и си мислиш че трябва да да търпят хора, които са чувствителни и благородни и добри, за да ги мародерстваш!

Искаш война ли?
Здравей, имаш я!
Да ме чакат и тези, които те покровителстват  и ти дават самочувствие!
Никаква, абсолютно никаква Жал, даже и както към хлебарка не трябва да има никой към тебе, мръсно същество!

Сънувайте ме, и повръщай гнус в пази вага си, и на почитаемите си отвратни последователи! Докато не Ви дойда лично!

-------
   И за последен път заявявам, даже и на негласните ти почитатели, които се забавляват заедно с тебе!
   Няма да посмея повече, и ме е гнус да чета постинги, в които е допусната гнусната ти същност, Независимо дали правиш примитивни комплименти, или даже и за да бъдеш подиграна само, защото и това те забавлява и ти дава самочувствие да продължаваш да мърсуваш!
Ако те познават, Аз лично ще ги считам за съпричастни на многогодишното ти тъмно и гнусно дело!
ПРИЗОВАВАМ КЪМ ТОВА И ВСИЧКИ В БЛОГА, въпреки че това си е техен избор!

   Личният ми съвет към мои приятели, които пишат позитивно и одухотворено и поетично, камо ли ако са четени от повече приятели, да си модерират коментарите, защото стават сигурна жертва на тази дългогодишно отвращаваща всички вече личност!
И да попитат приятелите си, ако пишат отскоро в блога, кои са имената и, и тези на други нейни последователи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1377654
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7381