Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2019 22:33 - July madness / Юлска лудост
Автор: lexparsy Категория: Забавление   
Прочетен: 10059 Коментари: 13 Гласове:
12

Последна промяна: 04.01.2019 08:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image

С July morning спиш в очите, с китара косвено разсмята,
не даваш зимно да почивам, а твойта лудост в давност зната!


-----------------------------------------------------
   Лекс туй го написа преди да заспи. Но преди това така се беше разчувствал миличкия, и разправяше за неговата Джюля Пчеличкова.
   Как благата съдба ги била свързала за да се замъгляват мислите му в лустралното и огледало. Като пчеличка била, и все кацала на средното му пръстче, за да си го вирне той към слънцето, че то да я види. И после литвала да нажужи и всички цветущи създания, тъй страшно блогодарно примирени да и го подадат блоготворния прашец на мислите си….
   Мило-дивно Чудна била… Жулейди на душата му… Звездица в Живота му... И се натъжи..
   Кат‘ помълчува и изповяда, че била другарувала с конски мушета, дето също жужели, ама я научили и тя да си каца край задзнатни смишли, и нейни си ни тойлерантни.
   И освен това му изневерявала, с още три жужу-лейди като нея, и кацали на средните пръстчета на приятелите му, че и лично си му жужала в ухото докато спи, да разказва после сънищата му на щурците нощем даже…
   И заспа…

   А аз чакам, ‘щото знам че ще си побълнува.. и по едно време чувам…
– Крилцата.. крилцата… по-големи… прашинкови…
   Аз пак чакам…
- Ще инвестирам.... в лейди-птици…
   Горкия.. все ги сънува такива непреводими.
- За пеперуди пойни... тройно плащам…
Мутрата му стана по-муцинкова и се успокои… 
  Уффф, нема да го чакам повече.

   Чака́н Смешанов ми викат. Ами защото си седя и чакам да чуя кой какво ще разкаже, и го разказвам на другите.
Смешно им е на чувеците бе хора… А аз все не съм разбрал защо…
А и не им се мешам!

П. П.ак съм Чака́н, само да издам…
Като се събуди Лекс, не знам к‘во е сънуждил, но само каза.
Бил зает днес сам да си ги бръсне космите изпод нещата…
И нямал време за… записах:
Каквото и както, който е коментирал, и каквито клюки казани от квачки кукуригащи като с късно кудкодякане, к‘во кой-как вкиснало си е заквасил за закуска….
Имаше още, ама се разсеях…













Тагове:   july madness,   юлска лудост,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - :-))))
03.01.2019 23:57
всичко е перфектно..този път..
ноо, ноо, ноо..тази снимка.е...грозна..
по-точно..загрозява ти поста..
имаш..и сполучливи моменти,лексъре
благ.за което..
цитирай
2. missana - Ами, Лекс,
04.01.2019 00:05
очарователно си го написал. Поздравление!
цитирай
3. benelina - Пък като те заговарва , тъй че да отговориш...
04.01.2019 08:27
Пък мен ме заговарва, тъй че да й невидима!
Хубав ден да имаш, Лекс...! Понеже често ме спукваш да се смея, да ти се връща и да ти е беззъбо слънчице!
цитирай
4. vesever - ))) Лекси, и аз много се смях! ...
04.01.2019 11:28
)))
Лекси, и аз много се смях!
Нали имаше една песен: Най обичам луди, луди жаби, а ти можеш успешно да го преформулираш в: Най обичам луди, луди баби ))
Много точно ще пасне.
Горката, по-скоро буди съжаление, но нерядко и смях, с налудничавото си поведение...

цитирай
5. milady - :-)
04.01.2019 17:06


Плюс и минус
/ 10 .12 .2013

Плюс и минус са във вечна борба ,
и това е тайната на нашата игра .
Аз намирам перфектно това ,
и обожавам тази сладка суетня ...

Сутрин ме будиш със сложни интегрални схеми,
а ,вечер ми шепнеш красиви поеми..
Докосваш тялото ми нежно и го гравираш,
после шеметно ме интегрираш ..

Търкам очи от умора ,любими, но
вече не мога без тeзи строфи игриви.
Как сълзите ми виртуозно игнорираш..
и за още любовни усмивки се взираш ...

Някой ден, ако решиш да ме апострофираш,
и на ешафода ...дешифрираш...
Не се учудвай !
Там,смутен една малка грешница ще видиш..

Тогава знам, от очите на палача ...
ще се търкулне сълзата...
сърцето ми пак ще потръпне..
но ,аз обещах, вече няма да плача .

Давай смело ,изгори ме ,разпни ме
на таЗи клада от горящи слова..
Превърни ме в пепел,и какво от това ?
Свободата е моя Съдба ...

Аз съм лейди Феникс ,не забравяй това!
цитирай
6. lexparsy - Рени, Веси, Младен,
04.01.2019 21:04
ами на мене понеже ми писна да ме натъжават, а ме очарова картинката, ми се искаше и други да зарадвам :-)
  А аз се радвам че съм ви разсмял, защото така трябва да се прави с тъжните и ненормални неща.
  Хе.., а пък на нормалните хубава дума им стига. Поне вие знаете.

Приятна петъчна вечер ви желая, че и споделена с други :-)
цитирай
7. lexparsy - Благодаря за споделения стих milady
04.01.2019 21:57
Искрени поздравления за тази откровена душевна изповед.
Ами да! С поезия винаги е по-лесно да се изкажат настроения и опишат чувства.

Ето едно мнение от мене:
Размисли ме за плюса и минуса. Ами те са за увеличаване на нещата и респективно премахване на част от тях. Но сме забелязали че това може да се прави с Еднакви или съвместими Неща !!! Ми например на супата може да и „плюснеш“ чубрица.. но не е адекватно да хвърлиш паве в нея :-))) Или пък вместо да извадиш гнилите ябълки от читавите, да ги фраскаш с чука защото ги мразиш :-)))

А ето и един апостроф:
„Свободата е моя Съдба ...“ е израз на човек който я преследва и извоюва, защото някой му я е ограничил или отнел. Свободния човек не обича да го дефинират и ограничават позитивната комуникация с други еднакво мислещи.
Но тогава той вече знае колко е неморално и болезнено да отнемаш чуждата Свобода, като в нея се включва и достойнството.

А както ти особено знаеш, в този блог редовно и ТЕНДЕНЦИОЗНО има намеса в чуждите постинги с необосновани неморални класификации и обиди. А това е отнемане на Свободата на тези хора! Защото и пишещите и събеседниците им се отказват от дебата по разбираеми причини.
Ами като на децата е най-лесно да се обяснява… Все едно журналист от жълтата преса да влезе в един лоби клуб на поети и сядайки на масата да прекъсва дебата им с обидни оценки. Хе, без даже да е поканен, а напротив… няма отърване защото милите поети нямат пари да си намеря бодигардове за шамари, пък и не им е хрумвало даже:-)))

Така че надявам се ценейки и преследвайки своята Свобода, така и да уважаваме това право и на другите.

Апостроф шега:
„Аз съм лейди Феникс ,не забравяй това!“
Ами думата АЗ пред ФЕНИКС ми звучи малко притеснително да ти кажа. Защото Аза ту е Феникс, ту е Пепел… Притеснителното е да не се перифразира с Нарцис :-)

Пак благодаря за споделянето и да имаш приятна вечер и със споделени за възгледите ти приятели само!
цитирай
8. milady - уважаеми авторе, ти ще задминеш и З.Фройд...
04.01.2019 22:23
аз обаче, отдавна не съм ..пациентка, момче../нали така каза Райнето..
за мен е интересно,какво правят Хората, а не
какво приказват..камо ли пък драскат из Мрежата..Това ми е жит.Принцип..
определено, имаме Паралелен Антагонизъм, няма как да си контактуваме..
аз търся, различните хора, сложни, интересни...особени...ярки..
а, вие/ с момичетата и..миссана..търсите "подобните"...
въпрос на Избор, и лично търсене на АЗ-а...
хубава вечер,ще бъде по-добре да прекъснем Психоанализата, моля..
/че, не си знам Силата..
аз съм Юлия,а не..милейди..
а,ти..кой беше ))))))
приятно споделена вечер..
цитирай
9. lexparsy - ХЕХ, НАЙ СЕТНЕ ;-))) ТОЛКОВА СЕ РАДВАМ ЧЕ СЕСПОГОДИХМЕ
04.01.2019 22:43
milady написа:
...
...
за мен е интересно,какво правят Хората, а не
какво приказват..камо ли пък драскат из Мрежата..Това ми е жит.Принцип..
определено, имаме Паралелен Антагонизъм, няма как да си контактуваме..
аз търся, различните хора, сложни, интересни...особени...ярки..
а, вие...
...
въпрос на Избор, и лично търсене на АЗ-а...

ОТ РАДОСТ ПИША С ГЛАВНИ БУКВИ milady
НАПРАВО СДЕЛКАТА Я СЧИТАЙ ЗА СКЛЮЧЕНА - ДАЙ ЛАПА
Обещавам да не коментирам твоите постинги, защото и аз мисля че "имаме Паралелен Антагонизъм". Даже няма да ги чета!!! Честна дума!!!
Но в сделката влиза и ти да не го правиш!

ОБАЧЕ АКО за теб „е интересно, какво правят Хората," и в този си интерес продължаваш да ги обиждаш с необоснован Антагонизъм...
ЩЕ СЕ СЧИТА ЗА НАРУШАВАНЕ НА ДОГОВОРА !!!
И тогава ще се занимаваме със адвокати и прокурори...
Все пак не забравяй че има и не виртуални и не си вършат работата с бла-бла зад компа... а в очички срещу очички Май Лейди...

ТОВА ОЗНАЧАВА ЧЕ:
ОТ ТОЗИ МОМЕНТ ПРОСТО ИЗТРИВАМ КОМЕНТАРА ТИ ЩОМ ВИДЯ ТВОЕТО ИМЕ БЕЗ ДА ГО ЧЕТА !!!
И след като знаеш това, ако продължаваш да го правиш, просто наистина трябва да се консултираш сериозно със сериозни професионалисти, и не виртуално в блога!
А ако продължаваш да ръсиш обиди и интриги с лексика присъща за нерационален ум, ще ти се случи да се запознаем, за тебе първо с посредник…

Но това ми напомни за един дето ми повтаря постоянно и виртуално че съм бил Женчо защото се оплаквам от неморални обиди...
А дали би бил обяснявал толкова дълго насреща....
КАКТО И ТИ...
Бедна ти е цялата фантазия, колкото и да имаш!
цитирай
10. stih - Неподражаем!
05.01.2019 06:28
Както винаги, замислих се над думите и над стила ти, Лекс...
Демонстрираш голяма творческа свобода и смелост.
Поздравления!
цитирай
11. lexparsy - Нали това е целта Ели :-)
05.01.2019 09:05
stih написа:
Неподражаем
Както винаги, замислих се над думите и над стила ти, Лекс...
Демонстрираш голяма творческа свобода и смелост.
Поздравления!

Всички сме уникални.
И аз винаги се радвам да обогатя чувствата си с твоите уникални стихове.
Неподражаемостите в цялото го правят живо и творческо.
А ако успеем, е и красиво и ни размисля взаимно.
Само ако там не се настанява удобно и неадекватно и на готово грозното, за до приравнява и обижда :-)))

Желая ти прекрасен слънчев зимен уикенд и уникално споделен с други :-)
цитирай
12. troia - Здравей, Лекси!
01.05.2019 22:04
Чела съм го, гласувала съм за него, но не съм разбрала за кой се отнася.:)))) Ами то е толкова миличко, закачливо и леко хумористично.
И да беше посветено на мен щях да съм щастлива и нямаше да ти се обидя.
Ами направо се почувствах лоша като знам какви неща съм писала и съм посветила на нея.:)
Приятна вечер!
цитирай
13. lexparsy - :-)
18.09.2020 17:22
http://lexparsy.blog.bg/zabavlenie/2019/01/03/july-madness-iulska-ludost.1640906
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364161
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375