Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2018 20:25 - Изгубено куче в автобус… по-адекватно от пътниците. (Истинска история)
Автор: lexparsy Категория: Регионални   
Прочетен: 2780 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 16.10.2018 10:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Толкова истинска и топличка че още не съм си измил ръцете от нея :-)
   Представи си брат… Буса си цепи покрай Младостите съвсем програмирано по ДжиПиЙесса, а хорицата в него се вълнуват че им е свършила програмата на раБитуването… и сред тях се появява куче.
   Ами хубаво черно куче с нашийник и гледащо и изучаващо пътниците съвсем целенасочено интелигентно, по-умно и от моя психоаналитик бе човеко…
   Аз го погалих и се оглеждам за собственика да му се дзверна да си го върже за синджирката… но то нямало такъв милото… Гледам го за маркер на ушите – няма. И докато извадя телефона, отиде до края на автобуса и слезе на спирката… Ама като се обърнах… !!! качи се от средната врата пак… и пак оглеждайки се отиде на последната врата!
   Ха! Ставам аз и отивам там, въоръжен със снимачката… Но изведнъж се оказвам в адски виновна ситуация… Защото мъж и жена ме насмитат, все едно искам да го ритна милото куче:
   - Не, неее, не го снимай! Не трябва да го снимаш!
   Целия бус ме гледа, все едно съм участник в Биг Брадър. :-) А пък аз исках да си спътвам слушалково- безлично кат‘ другите бе! И осъзнавам че нямам шанс, ‘щот и  нагло съм си нахлупил едно художническо таке и приличам на пържола в циганската махала бе брат… :-)))
   - Ама защо? – викам аз събирайки самообладание.
   - Ти знаеш ли… колко страдат животните… затварят ги, скопяват ги… нямат жал!!! – и още много от сорта, дето съчувственото ми смислие не помни… но аз спирам тирадата безкомпромисно с нещо като…
   - ОК, ДОБРЕЕЕ! Знам и прочетох и минало и догодишните ви мисли за туй дето ще кажете за страдащите покрай лошите хора животинки…
   Един пътник вика: - Леле, тоя е от пророците !!! 
   Съчувствения рече:
   - Ами защото някой може да го открадне !!! (???)
   - Ами добре ще стори човека – си мисля – той „господаря“ му може и да е в друг бус и да се преражда вече, а пътниците да си мислят че си слуша щастливо чалгата на слушалките…
   И си събрах кондицията и си споделих безлично и на глас със себе си: 
   – Ами мене вече ме снимаха десетки камери, докат‘ се мернах из ЕврЕпичната ни столица… и във всички ИнтерПолови и АнтиТериМислични и 
ТерИстерични организации са ме анализирали вече бе хора!
   - Ама не разбрах.. защо да не го снимам кучето?
   Тишина… добре че нямаше куки да ме арестуват брат!

   И като слязох, издишах, и се размислих. Ами явно, и ясно е че кучето е по-интелигентно от някои преселници и емигранти в София, и си търси собственика и неговата си спирка. А отчасти хората са прави, ама реагират все едно го снима репортер да го покаже БиТиВиновно по новините… Защото те за там бързат човеците… бе Хорааа!
   И кат‘ се  размислих още… се успокоих за кучето… Ще си намери спирката. Със сигурност. Но дали ние ще намерим нашата… Все я търсим, но важното е че пътуваме! 
 
   Ето го в гръб, преди да ме порицаят че снимам... (след като слезе и пак се качи).
   Може пък и някой да си го познае, че да ми е чиста паметта! На телефона ми бе.... не моята :-)
image

-----------------------------------------
   Лекс съм…
   Това не съм го писал аз! Да знаете!
   ЖивЕстСтраден  ми писал на компа! Ами той така естрадно се вживява във всичко живо и така страда, че и мене иска да ме зариби… И не яде прясна риба, защото очите и гледали тъжно… Верно ви казвам бе!
   Откраднал ми такето и се щурнал из сблокираните Младостни квартали… защото имал среща с хуДаществени хора! Пълна откачалка е!
   Разправя че бил чел как „Света бил сцена….“, и понеже участвал, търсел режисьора… Кат‘ го питах защо, смотолеви нещо за хонорара му…
   Нищо де… нека си пътува, кат пътниците… Дано го намери!
   А аз за кучето съм спокоен!

Приятна есенна неделя ви желая и на вас и на любимците, но не забравяйте и любимите хора еййй…. Не са в телевизора… да знаш!!! 

П.П. И сетих се че на мойте животни ми беше дошъл акъла да им връзвам на каишката капсулка (продават ги) с име, адрес и телефон. Добра работа върши ако си споделяте градуването !






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Дано си е намерило стопанина мил...
14.10.2018 12:19
Дано си е намерило стопанина милото. Мисля, че имат много добра ориентация и успяват да се върнат у дома дори от много километри разстояние...наистина са интелигентни, дори понякога повече от хората.
Не знам защо са се възпротивили хората на снимките, може да са помислили, че ще го предадеш на някой приют, знам ли...
Аз пък ще разкажа една случка, с моите снимачески приключения.
Отиваме с многото ми деца на реката. Винаги снимам красоти - я растения, я животни....
Този път на реката намираме ято юрдечета, много милички.
Хуквам да снимам юрдечетата с ентусиазъм. В същото време забелязвам, че двама мъже също опитват да стигнат до тях, обаче с други цели, искат да ги хванат. Снимам всичко, децата край мен, около 8 деца сме общо. Разбират и те какво става, аз им казвам да подгоним патетата надолу по течението, да не могат да ги спипат двамата мъже, защото мястото, където са се свили, е тясно и онези двамата точно на това разчитат, да не могат да избягат. Децата се развикват вкупом: Бягайте, патета, бягайте! И подгонваме патетата надолу, на широко по течението, аз продължавам да снимам. Мъжете забелязаха апарата ми и се смутиха.
Дойдоха до мен и ме питаха дали съм от природозащитниците.
При което аз потвърждавам и почвам много компетентно да им обяснявам, че нарушават закона, че за бракониерство има сериозни глоби, а те почнаха да мигат на парцали. Децата около мен, стоят и се подхилват. Мъжете почнаха да ми обясняват надълго и нашироко, че нямали намерение да ловят патета с бракониерски цели, ами да ги били носели в зоопарка!
Дори децата усетиха лъжата.
Уплашиха се явно двамата юнаци, че ще пусна клипа в медиите, та големи извинения и обяснения му дръпнаха...
Важното е, че спасихме патетата, същевременно и голямо приключение се получи, спонтанно...
Такива работи тука, по село...
цитирай
2. lexparsy - Много ми хареса Истинската ти ис...
14.10.2018 12:39
Много ми хареса Истинската ти история Веси.
Амиии. мисля си че май тук на Земята има много извънземни СъзИзАдия и ПриродНоСлюбители, дето Нас ни наричат извънЗемни…
Страхотно е каквото сте сторили с децата… ще го запомнят за пример за съЗемомислие… :-)
Аз пък се сетих за друга истинска история…
Един приятел искаше да се отърве от едно куче което хранел… и ми го остави в двора. И газ на бараката и избяга… А кучето се провря през решетката на оградата (само главата му мина… после не разбрах как и раменете му…) и пое… интересно… по дирите на колата… до края на улицата дето е обърнал и обратно по дирята…
След час пича ми се обади да каже…. – Не се притеснявай бееее. Дойде си !
цитирай
3. lexparsy - Надявам се че като е напомпано за тъй ...
14.10.2018 20:32
Надявам се че като е напомпано за тъй "четено" кучето ще намери стопанин, а не общинските слижби!!!
Иначе ще съм много гузен: -(
цитирай
4. vesever - Да, кучтата са предани, дори когато ...
16.10.2018 20:30
Да, кучтата са предани, дори когато бъдат предадени от стопаните.
Такава обич сред хората е рядко срещана...
цитирай
5. stih - Невинно и предано!
27.10.2018 06:37
Дано с този разказ помогнеш на кучето, Лекс, да си намери стопанина –
ако не е нарочно изоставено...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359508
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372