Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2020 20:37 - буреВестно
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 745 Коментари: 0 Гласове:
12

Последна промяна: 24.04.2020 22:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
БуреВестник литнал пак отвя ни,
намерени за полет окрилени,
и разпиля ни пак изгубени,
но пак с от страх очи притулени!

Съм част от мен" в тоз" буревестен свят,
с надежда без крила да съм познат,
от твоя, нам едновремна същност,
тук и буреносно ни присъща.
---
В свят на буревестници живеем,
склонни под крила да оцелеем!
Но Духът ни избор свой последва,
дали да е птица или жертва!

Птиците порастват и политат,
жертвите изстрадват и погиват...
Но дали политват в дълбините,
или в жертва, с Бог към висотите?
---
И ако буреВестно тук" заспиш,
пробудено пак мен не ще простиш,
че не спазарих за теб" Надежда,
за път, който нас от тук отвежда! 

Дали в наше сБъдеще обречно,
или в спомена на Бог за вечност,
теб в Нему подобна форма свята,
с обич ще прегърна припозната!
-------
Заб. За Буревестник, визирам митична  и легендарна птица, с огромни размер, прелитаща  на ята преди голяма буря. 

-------
Хе..., А какво ли ще се случи, ако нахраните някой припознат Вам будеВестник?  Може да станете приятели, защото той има апетит към излишните Вам сМаски и сВещности... :-)))))
image
=======
Само за приятели!
=======
  Заащо ОГРАНИЧАВАМ КОМЕНТАРИТЕ СИ ли?
   Защото "Защо" , с повече от три опита за обяснение, кара човек да се чувства олигофрен, лесно доказуемо, от тези които ви Забавляват постингите Ви, с "Ваше Право", което "не Ви притеснява!", защото "Етиката не е закон, за да е препоръчвана за спазване!".
   Но с лимита си за девети опит споделям, че поетичният ми изказ е опит да споделя с по-малко думи, част от мислите и позитивното си мислене, (за приятели и "личностни ми дневници"), които не са ми в голям излишък, за да ви забавляват с класации, обиди и подигравки, от хора присъстващи и във вашите постинги!
   Моите извинения, за грешно припозналите се в мислите ми прекрасни хора, които, все още не са напуснали блога, и вдъхновено и будно пишат, с нужната за всички Нужда и Надежда, да бъдат чути и споделени от себеподобни! Не ме мислете, намирам си сред оцелели не буреВехности, и живи адекватности, за споделяне на това, което като че само ние виждаме...!

   Пожелавам и посланям Ви, от мене, с колкото си сили спазарите с буреВестниците си, смело да търсите се, споделени! 



Тагове:   буревестно,


Гласувай:
14



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1365557
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375