Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2020 21:00 - Зззъзнеща запролетеност.... (+ инструкция за интервали в коментарите)
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 992 Коментари: 6 Гласове:
16

Последна промяна: 01.03.2020 01:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Омръзнаха застойните ни зимности,
в премръзнала занемарена заедност,
зарад" неизказани взаимности,
заменили празната ни изразност.

За изгрева прозорци да разтворим,
зелено да заслужи си Земята,
и поздрави сезона си възрадван,
с нас заедно рзцъфнало засмяна!

image
Споко бе, не съм настинал! Проверих се с темперометъра, и съм здравно цветещ, и зеленеещ като тоз" зимен минзухар...;-)
--------
Ззащо написах така ли?
Ами защото си занемарих зимните завивки, предразположен зимно към запролетеност, и незаслужено си зъзнах тази нош, лишен от заедност даже... :-)))

-----------
   Понеже докато си зъзнах открих как да слагам водещи интервали и на смартфона. Ще споделя, защото тук може да се прочете поне от приятели...
   Освен че разваля линковете, програмиста трие повтаряите се интервали в коментарите. А  Това пречи да се направят абзаци или да се подреди стих...Първо ще напиша как става на клавиатурата.
   Включваш NumLock на клавиатурата, после натискаш ALT, пишеш 255, и го пускаш ALT. Това е кода на т.нар. No-break Space (непреносим интервал)... Копираш го и размножаваш на местата, които искаш...
Ударения не букви може да се направят в Word, пак така с кодовете:
Alt+768 - ляво
Alt+769 - дясно
и после го копирате в текста на публикацията. Там не става този трик, а в коментарите въобще (и с копиране).
    А за смартфон един от начините е да си инсталирате Unicode Pad (image). Там след поредицата зачеркнати квдратчета, преди знака "i" e No-break Space.  Размножавате го и го копирате там защото клипборда на блога го превръща в обикновен интервал... А може просто да си копирате нужните символи, и да ги подбирате при нужда:  ★ ☆ ♥ ☏ ✹ ✃ ✈ ✉ ☺ ☻ ™ ✽ ッ ツ ♨ ❤️💮✆разделени са с No-brake Space.
   Дано това бъде от полза за имащите нужда и не им е трудно за разбиране!
   А миличкия програмист, сега сигурно ще се амбицира и тези интервали да трие... Сигурно някой е инвестирал в него и добре му плаща за това...;-(((
   А иначе от година се каня да напиша един голям постинг с още много помагалчести трикове за постингите, но ще бъде дълъг А и не знам дали ще е от полза за много хора.






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - https://www.youtube.com/watch?v=xmnrdd3LrRY
25.02.2020 21:54
Усмихни се, Лекс! Въпреки зъзненето... Животът все още си струва;)

...Smile and maybe tomorrow
You'll see the sun come shinin' through...
цитирай
2. missana - Кратко, но изящно.
25.02.2020 22:47
Браво, Лекс!
...А и този минзухар ми връща вярата в живота...
цитирай
3. lexparsy - https://youtube.com/watch?v=z7AguRx_fyM
25.02.2020 22:54
tonsun написа:
Усмихни се, Лекс! Въпреки зъзненето... Животът все още си струва;)

...Smile and maybe tomorrow
You'll see the sun come shinin' through...

Животът си струва, докато все още някой му се връзва, особено че ближният ти зъзне...;)
Аз пък пробвам от време на време някакви котешко женски номера, да зъзнеш, мяукаш и се оплакваш, докато някой те гушне да те стопли... ама кучешки никой не ни се връзва...;)))
Поздрави с Avicii - Feeling Good
цитирай
4. misteriavechna - Аз съм напред, вече съм на теменужки :)))
25.02.2020 23:17
Къде го намираш тоя сняг да зънзаникаш още, 20°С е ;))))
Ми, къде си я изтървал заедността? Веднага да се връща преди да си настинал ;))))
цитирай
5. lexparsy - Дано и други е усмехнало Кратко, но изящно приятелю ;)
26.02.2020 00:08
missana написа:
Кратко, но изящно.
Браво, Лекс!
...А и този минзухар ми връща вярата в живота...

    Трябваше да го пусна в Забавление, но нали се уча да пиетирам даже зъзнещо занемарено запролетено...;)
    И аз обичам минзухарите, а д този направо си приличаме...
    Пожелаваме си скоро да зърнем и по Слънчеви цветушки! :-)
цитирай
6. lexparsy - Теменужките са котешко предимство Мисси, а ние кучетата се ровичкаме в снега за минзухари ;))
26.02.2020 00:44
misteriavechna написа:
Аз съм напред, вече съм на теменужки :)))
Къде го намираш тоя сняг да зънзаникаш още, 20°С е ;))))
Ми, къде си я изтървал заедността? Веднага да се връща преди да си настинал ;))))

   Лъжа бе, напротив! Домъчняло ми е за сняг и минзухари, защото съм на едно море с нахални кряскащи гларуси (и местни жители които буквално ги имитират ;)) Просто пролетно пренебрегнах одеялността на одаята си...
   А Заедността, като ме забеляза че не се усмихвам ми вика "Хайде като се оправиш ша са видим!". А аз кат не се оправям сам... си зъзна... ;)()(
   Благодаря че се отби за усмивки Мисси! Теменужено запролетяване да имаш!    
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359633
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372