Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2020 19:42 - Колоритни себесъзнателности
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1292 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 06.01.2020 15:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Защо тъй дълго синьото тъгувахме,
а в розово сме кратко вдъхновявани,
в зеленото приспахме се възлюблени,
но жълто-лилилави пак някой буди ни.. ?  

В магента езотерни просветени сме,
и с циан се подчертаваме научно,
но взрени в Себе, с призма колоритни си,
с цветове от Бог дарени ни заслужно!  

======
Така написа моята Муза докато се връщах от магазина, където... толерантно изчакал всички кряскащи клиенти, и даже продавачката една красива, та да пита какви цигари и скам,  въпреки че знае...
А аз  престорено скандално и даже агресивно, с най-тъжно престорен поглед и викам " The Bluuuue One", а това момиче ме прочете така весело и мипожела толкова красиви неща които даже и не си въобразявах... 
И разбрах, че не чрез думи, а с Очи различаваме Синьо... ... Чек, че Музата ме ръчка...  искала да си пишв и другу Блоговити постинги..
Но ствало на въпрос за прости  неща брат...,  а ако тъй държим да са ни  сложни... лелейй, ще ни трябвали амммма многото и езогледални сложни за разбирагелство ОГЛЕДАЛА...
Все пригодно нам угодно оглеждани ни!!! А имаме ли право да се огледаме в Нашите си, кдето да се намерм по-красиви...?
Това оназ" го пита, брат... нямам нишо общо :)))))))))  



Гласувай:
15



1. missana - Това четиристишие плаче за продължение, Лекс.
05.01.2020 23:33
Това разбира се зависи и от Музата. Да се надяваме, че ще я осени следващата порция вдъхновение.

Честито Богоявление/ в аванс/ от мен!
цитирай
2. lexparsy - Това четиристишие плаче за прод...
06.01.2020 09:41
missana написа:
Това четиристишие плаче за продължение, Лекс.
Това разбира се зависи и от Музата. Да се надяваме, че ще я осени следващата порция вдъхновение.

Честито Богоявление/ в аванс/ от мен!

Благодаря Младен че музата ти ръчна моята да донапише още малко за цветната ни колоритност :)))
Честито Богоявление и на тебе!
цитирай
3. tonsun - Синьо. . . Любим цвят! И ако други ...
09.01.2020 13:34
Синьо... Любим цвят! И ако други различават 50 нюанса сиво, аз различавам двойно повече нюанси синьо... Тъмно синьо - бушуващата ми душа; Небесно синьо - летящата ми душа; стоманено синьо - гневната ми душа, режеща, като самурайски меч; зеленикаво синьо - блуждаещата ми душа, с наченки на Absinthe...; мораво синьо - измръзналата ми душа, от липсата на човешка топлота; кафеникаво синия нюанс, придобит от обкръжаващата злоба; синьото с черни нюанси... добито от жестокосттта на хората....
Всяка емоция в душата ми има свой нюанс на синьото...
С пожелания, само слъчевите нюанси на дъгата да се ширят в душата ти!(hi)
цитирай
4. lexparsy - Благодря за колоритния коменар Тонсън
09.01.2020 16:22
tonsun написа:
Синьо... Любим цвят! И ако други различават 50 нюанса сиво, аз различавам двойно повече нюанси синьо... Тъмно синьо - бушуващата ми душа; Небесно синьо - летящата ми душа; стоманено синьо - гневната ми душа, режеща, като самурайски меч; зеленикаво синьо - блуждаещата ми душа, с наченки на Absinthe...; мораво синьо - измръзналата ми душа, от липсата на човешка топлота; кафеникаво синия нюанс, придобит от обкръжаващата злоба; синьото с черни нюанси... добито от жестокосттта на хората....
Всяка емоция в душата ми има свой нюанс на синьото...
С пожелания, само слъчевите нюанси на дъгата да се ширят в душата ти!(hi)

Благодря за колоритния коменар Тонсън, очакван от цветосещането на споделения ти мироглед!
Нека бъде оше по-богат на нюанси през настъпилата година!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363889
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375