Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2019 21:00 - Думи с Реч споделяме
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1065 Коментари: 8 Гласове:
12

Последна промяна: 23.10.2019 17:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Чрез Думи с Реч споделяме,
а тя на Нас престорва се,
и Любовта порочно срича,
но не с примирена похот!

Думи с Реч разбираме,
за да творим чрез Обич се,
и да се горим оброчени,
фениксно любовно радно!

Как чрез Реч се сбъднахме,
и как се сгодно пожелахме,
или тъй пожелано себеближни,
за щастие чрез думи искани?
        
Реч за Обич посветила се,
откровено скромно сказана,
е бездумие от Бога Слово,
но любовно нам ни сричана...

Думите без Реч излишни са,
а отговор са те самите,
ако спрем се да ги тичаме,
те сами ще ни настигнат...
 
-------
От Земна реч за благодарност,
не очаквай благородност,
ни заслужена ти благодатност...
Благодарност само дава се!
Ръка за милост не протягай,
протегни си я за Даване.
С Реч подобни споделени,
с думи сродни се раздаваме,
тогава само ще получим,
мечтаното от други щастие!

image
---
Есента гори жълто-червена,
а любовта контурни думи е.
С безмълвна реч се питаме,
контурна обич топли ли?

-------
Стихът ми е част от коментар на Зора (Oia), която умее да размисля. А допълнението е вдъхновено от кратка проповед на Светла Димитрова, УЖ „противоверна „, но за мене проповедно Верна...
Богум срещнатото съчетание на мирогледа ви приятелки, беше достатъчен, за катарзиса си ми и на моето провиждане наречено....Благодаря Ви!
 -------
Но освен това ми се припомни за едни жени (да, в множествено число), с които уж имахме проповядвана ни „любов“, обяснена с много празна Реч и Думи ,не тълкувани! И дали думите и речта не ни предадоха, или Любовта за Обич го направи?... Само можем да се питаме!
Но дали се себеотдадно Обичахме, а дали Любов си споделихме, Аз или Те те Нас???... А дали Ние??? ...
Даже и след като „родихме“ Други и отново... И дали имахме разбираеми се Думи и Реч за да се подкрепим във Време  отговорно, и дали те липсваха ни? А дали Сега Ние

-------
Но освен това ми се припомни за едни жени (да, в множествено число), с които уж имахме проповядвана ни „любов“, обяснена с много празна Реч и Думи ,не тълкувани! И дали думите и речта не ни предадоха, или Любовта за Обич го направи?... Само можем да се питаме!
Но дали се себеотдадно Обичахме, а дали Любов си споделихме, Аз или Те те Нас???... А дали Ние??? ...
Даже и след като „родихме“ Други и отново... И дали имахме разбираеми се Думи и Реч за да се подкрепим във Време  отговорно, и дали те липсваха ни? А дали Сега Ние Си?

---П. (Послемислие)
Понякога, докато спорим с Думи, камо ли Реч, със съмислещи изпадаме в празнословие, поради единствената причина, че имаме неправилни възприятия и  Дефиниции за някои  Думи... А всъщност се убеждаваме съмислено за едно и също...
А освен това се бъркаме преднамерено ни съчетавайки някои противоположности вменени ни за приподобия, и даже Тройностни възприемчивости... като Религия-Вяра-Духовност..., или Наука-Знание-Разбиране...или История-Сказано-Бидело (трудно намерих думата :-)... И мнооого други...
:-)))






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. oia - Поздрав и най-вече АДМИРАЦИЯ за ...
23.10.2019 02:36
Поздрав и най-вече АДМИРАЦИЯ за написаното, Лекс.
Мястото на изгубената Вяра /не вера / се заема от злото..........................
Още веднъж АДМИРАЦИЯ !!!!!!!
цитирай
2. radostinalassa - Ти ли си анонимен?
23.10.2019 08:32
Много ми стана вече.
цитирай
3. lexparsy - Амма и на мене ми стана много бе Радостina на Любовта ми... :-)))
23.10.2019 09:15
radostinalassa написа:
Ти ли си анонимен?
Много ми стана вече.

Поради блоговият порок да бъда постоянно „анонимен“ аз винаги се подписвам с „Лекс“ в коментарите си. Но освен това може да ме познаеш по добронамереният сарказъм на изразните средства... :-)))
Но вече и ще слагам три интервала пред името си, което програмиста е забранил... И няма да кажа на никой как :-) Защото от хакерите очевидно ми се зная и паролата, и не знам какво някой пише от мое име... :-(((
   Лекс

цитирай
4. radostinalassa - Как хакерите са открили паролата ти?
23.10.2019 10:44
Не я ли сменяш? Аз я смених за трети път, защото забравих втората. И по други причини. Технично неграмотни.
цитирай
5. lexparsy - Съразбирането на Реченото си няма нужда от адмириране Зора :-)))
23.10.2019 12:07
oia написа:
Поздрав и най-вече АДМИРАЦИЯ за написаното, Лекс.
Мястото на изгубената Вяра /не вера / се заема от злото..........................
Още веднъж АДМИРАЦИЯ !!!!!!!

И думи даже не нужни са му!
А аз даже нямам в момента кондиция и време да дочета твоите постинги, камо ли да думам адмирирано :-)
Ако си намеря тихо природно място, и правилната ни Реч ще си сложа в кондиция :-)))
Поздрави и почитания!
цитирай
6. lexparsy - Заслужава си да биде чут този коментар!
23.10.2019 15:18
apostapostoloff написа:
Ти тръгна ли на зумба?
В предходното си писание ти жестоко обиди мен, съпругата ми и децата ми. Взе един голям грях на душата си.

Аз обаче отидох до презвитерианската църква в квартал Редута и запознах светите отци с твоите гнусни изстъпления. Те са склонни да ти опростят греховете обаче, но ако се подложиш немедлено на лечение. Защото и писанията ти и действията ти са плод на душевно болен човек. Това вече е ясно на всички.

Любов,обич- все това ти е в главата.
Ама ти си бил голям развратник бе, каюнь!

Ама ша умра от смях бе Апппостоле :-)))
И понеже на няколко пъти си отделих време почивайки от вмененият ми стрес на другите, и докато си върша други мисловни дейности, ще се опитам да ти се отвърна... :-)
Не знам твоите „свети отци“ как и с кой „господ“ си споделят брат... Честно!
Моят ми говори и житейски и абстрактно, и даже чувство за хумор има...
Ще ти кажа какво ми каза веднага след като прочетох коментара ти... И думичка не си измислям!

Един трудно подвижен човек, но и доста тежичък трябва от количката да го сложим на леглото. Една жена и двама мъже се заемаме с изпълнението, като аз се занимавам със сложната „логистика“. НО.... внезапно влиза четвърти, който в желанието си да помогне в точният момент залита и пада точно на местоназначението за сядане... и цялата ми логистика отива по дяволите...:-)))
Добре де... аз се успокоявам с цигара и изветрялата ми биричка..., но след малко човека ми маха с ръка и вика...
- Трябва да се преместя!!!!
- Ама къде пък сега ще се местиш – викам.
- Обива ми на гърба...
Отивам брат и виждам че зад гърба му някой е сложил един огромен бял мечок... Но го е сложил така че голямото копче на носа му обива на милия човек...
Аз се оправям сам с „лечението“, и започвам да се хиля дълго... но влиза оня и ме пита:
– Ама на що се хилиш бееее, пак ли полудя :-))))

После много други поучителни и смешни неща до сега на деня ми каза Господ... и пак достойни за разказване... ама не разбираемо чути, ни с думи, ни с реч за тебе... :-)))
Та... Апостоле, аз направих асоциация на тебе и твоите „свети отци“, с този човек, дето искаше ни „помогнае“, а свързвате любовта с разврата, и речта с проповеди за подражание на мъченичество.

А като разказах на Светла реква: - Тук сме да страдаме... а когато е достатъчно, се научаваме и да се слушаме и прощаваме си... И чак тогава може да си позволим и да се посмеем над... Себе си ;-)))
А аз като гледам Апостоле, твоето „страдание“, агресивно вменено и на други, скоро няма надежда да те усмихне.... Верно ти казвам!
цитирай
7. radostinalassa - Смях в залата - В предходното си писание ти жестоко обиди мен, съпругата ми и децата ми. Взе един голям грях на душата си.
24.10.2019 11:35
Простоль редовно пише зловония в коментарите си.
Сега му се връща, а той оре? Вероятно смята, че е избран да злослови свише, а другите да мълчат ? Наивност.
цитирай
8. oia - Апостолофф, звучи като дифф. . . . . . ...
25.10.2019 08:28
Апостолофф, звучи като дифф.......с неограничено Ф накрая. Прости му Боже, той си не иска, но самата съвест го блъска. Има и такива. Без тях ще е скучно.
Всеки отговаря и за думи и за постъпки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359586
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372