Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2019 15:47 - Себето ни, грозничкото, нашето!
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1614 Коментари: 12 Гласове:
13

Последна промяна: 09.04.2019 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Със Себето ми
грозничко
аз нямам нищо
общо сам
си!

Грозен съм,
чудоВещно,
какъвто
пожелаха
ме!

Извътре
любовта ми
грее си...,
тъй Наша
ни!

Ела вземи ме
грозен!
Ли смееща си
пипнати да
сме?

Дали щастливи
ще сме си,
в Себето ни,
грозничкото
нашето!



   Спонтанно така написах заради едно себеосъзнато оплакване на другите грозни „Себета“ около нас. И защото си припомних че и грозни за другите, пак може да сме щастливи и обичани :-)
   И като послание за все още помнещи, че най-важното изискване на поезията е да бъде споделена, спонтанно и сега и с любов и позитивно и усмихнато....
   Напротив!, оплакванията и критиката и повтарянето на чуждите грешни думи убиват радостта и любовта ни, която е наше Право!

Поздрави и от едни забравени създания
Deep in the Forest :-)))





Тагове:   нашето,   себето,   грозничко,


Гласувай:
13



1. missana - След тази оригинална поетична покана, Лекс,
08.04.2019 15:52
ще се стръкнат много готини мадами и ще изпаднеш в ролята на полиБуриданово магаре, защото ще избираш не между две "купи сено", а между много повече...! Глей само кво става до половина час - шъ дотърчат отвсякъде и шъ съ изпотъпчат една друга...

Много свежо стихо. Поздравявам те!
цитирай
2. lexparsy - Лелеййй, прав си Младене.... страшничко ми стана ...
08.04.2019 15:57
missana написа:
След тази оригинална поетична покана, Лекс,
ще се стръкнат много готини мадами и ще изпаднеш в ролята на полиБуриданово магаре, защото ще избираш не между две купи "сено", а между много повече...! Глей само кво става до половина час - шъ дотърчат отвсякъде и шъ съ изпотъпчат една друга...
Много свежо стихо. Поздравявам те!

Аз даже не озсъзнах какво съм написал, докато не ме подсети бе човеко....
Скривам се в миша дупка... Само на тебе казвам... Ще си приготвя разни излишни вещи да ги заМерзгвам ако ме открият :-)))))
цитирай
3. vesever - ))) Това с пипнатите ми хареса, и ...
08.04.2019 18:29
)))
Това с пипнатите ми хареса, и аз често използвам такъв израз, обаче в друг контекст, чисто детски ))) и животински, когато искам да пипна пакостниците )).
Сетих се за една смешна песен, напоследък ми звучи, пееше се
one way or another i'm gonna get'ya get'ya get'ya )))
Ако я намеря, ще я пусна.
цитирай
4. vesever - Ахаха, ето я, малко за разведряв...
08.04.2019 18:33
Ахаха, ето я, малко за разведряване, щот имам да шпакловам стеничка преди да се стъмни тая вечер )))
https://www.youtube.com/watch?v=WSNpBGwBKQs
цитирай
5. emelika - Красиво ил грозно
08.04.2019 20:00
все е "ЧудоВещно"
цитирай
6. dewy777 - Няма по-ценно...
08.04.2019 22:21
от това Любовта да грее "извътре"
цитирай
7. lexparsy - Пипна ме :-)
08.04.2019 22:26
vesever написа:
)))
Това с пипнатите ми хареса, и аз често използвам такъв израз, обаче в друг контекст, чисто детски ))) и животински, когато искам да пипна пакостниците )).
Сетих се за една смешна песен, напоследък ми звучи, пееше се
one way or another i'm gonna get'ya get'ya get'ya )))
Ако я намеря, ще я пусна.

Аз си я обичам тази думичка. Даже цял стих бях написал за „Изстрадани любови няма… има пипнати буквално“ :-)
Но в друг контекст „пипнато“ е и нещо в което е вложено творчество и дух.
А всъщност това често го забравяме като използваме даже важни за нас думи.
Преди час видях Росен, който пак ме разсмя като разправя как децата като го видят и тичат към него и викат „Обичаме ви“... Ами той си може да ги пипне тези думи, че да научи и децата...
А в блога има един дето пише по постингите „Обичам те...“ пипнато с други неща... ай да не си спомням...
цитирай
8. lexparsy - Уaу, наистина ми развесели вечерта тази песен :-)
08.04.2019 22:39
vesever написа:
Ахаха, ето я, малко за разведряване, щот имам да шпакловам стеничка преди да се стъмни тая вечер )))
https://www/watch?v=WSNpBGwBKQs

Как само ме издаде че I'm gonna get'ya get'ya get'ya ...
Не казвай на другите :-))))

А к‘ва стеничка пак ша шпакловаш мааа. Немаш спирка...
С тебе знаш че може бизнес да направим и „мангалите майстори“ да конкурираме....
Вчера приятел ме пита дали знам майстор да му измаже 50 м2 стена... А аз след като мислих за някой дето няма да вземе пари за материали, да се напие и после да му изкриви стената... се сетих, че баща ми ... изчислих... в 7 клас му носих вар за едната стена, и ми даде мистрията за другата... Сега като я гледам си е готина и не е напукана даже... и ми седи отпечатъка от босия крак за автограф :-)))
Та само трабва да се разберем кой ще маже и кой вар ще носи :-))))
Само си представих картинката... понеже качен на скелето много бързо меткам една кофа на стената, се провиквам „Дай вар... Дай вар!!!“ Ша смогнеш ли? :-)))
цитирай
9. lexparsy - Веси, Емелика, Росен...
08.04.2019 22:50
пипнат, ЧудоВещно, извътре :-)))
Аммм, к‘во да правя като странни думички ми идват в главата че да се изкажа... даже почнаха да ми се подиграват и имитират :-)))
Готино е че поезията го е позволила това гласно и негласно... Сигурно защото така се спестява много писане за да изразиш с много думи смисъл и чувства.
Сетих се че като учих италиански отдавна реших че мога да чета и поезията им... лелееее, такъв каламбур си правят с думите че не можеш да разбереш нищо... само да е мелодично изпято... Даже си имат поетични нарицателни неизползвани в „човешкия“ език :-)
Асоциирах че сега ако трябва да взема матура по български , направо нямам никакъв шанс :-))) абе не че не знам литературата... но на учителите няма да им хареса написаното :-)))

Но има и изключения за гении на словото...
Ще издам един „истински случай“ разказан от една надарена от Господ поетеса. Чели сте я, но май няма вече тук. Знам че ще ми прости че ще разкажа...
Та учителката като забелязала че се изразява странно и даже пропуска часовете и, я накарала да развие една сложна тема... А след като я прочела и заявила че спокойно може да не посещава повече часовете и... :-))))

Добре де, нали блога е място за изповеди...:-)
По мое време имаше 5 матури, но се освобождаваха при оценки над...? 5 или нещо такова... Та аз със „странните“ си виждания и език, трябваше да имам матура само по български. Но понеже съм нахален се „скарах“ на учителката че „всичко вече съм научил“, и пак така ми даде тема, за да ме освободи от матура.... Но ми писала без да я прочете миличката... И на абитуриентския бал ми беше бясна :-))))
цитирай
10. missana - Казвах ти аз, че мацките ще довтасат.
08.04.2019 23:12
Така и стана. Но тези са от доброкачествените. Не им се плаши, брат!
цитирай
11. lexparsy - Абе Младене тези "мацки" са "мъжки момичета" и един шамар да ми шибнат, само може да ме усмихнат брат :-)))
08.04.2019 23:29
missana написа:
Казвах ти аз, че мацките ще довтасат.
Така и стана. Но тези са от доброкачествените. Не им се плаши, брат!

Аз от някой "мъжкари" с дамски и Евро-джендърски маниери склонности и клоунски гримове се плаша повече :-)))

цитирай
12. vesever - Може да стане бизнес, Лекси, аз вече ...
09.04.2019 08:21
Може да стане бизнес, Лекси, аз вече имам поръчки за изолация на мазе и подковаване на таван в съседното село, обаче отказах, щото човекът искал да ме взема за булка, да видиш ти)))
Забавно е, чувствам се като жена от старо време хаха...
А с матурите беше зор, защото аз отказвах да зубря критиците, държах да изказвам своите мисли и чувства..
Весело да ви е на всички... С много пролетни усмивки!
цитирай
13. lexparsy - Лелей, Веси, внимавай в каква къща булка ще ставаш :-)))
09.04.2019 11:02
vesever написа:
Може да стане бизнес, Лекси, аз вече имам поръчки за изолация на мазе и подковаване на таван в съседното село, обаче отказах, щото човекът искал да ме взема за булка, да видиш ти)))
Забавно е, чувствам се като жена от старо време хаха...
А с матурите беше зор, защото аз отказвах да зубря критиците, държах да изказвам своите мисли и чувства..
Весело да ви е на всички... С много пролетни усмивки!

Да не те искат само за пролетното копане и доизмазване... :-))) А мъжа да е мързели и с претенции. И такива ги има! :-)
Но по повода се сетих един стар виц, който ще опитам по-кратко да кажа.
Станал един момък за задомяване и тръгнал от село на село да си търси булка. И трудно било защото малка му била къщата и не го искали. За това чукал само на скромните порти.
Но преди едно село на полето под сянката на бика лежал старец. Оня дето знаел винаги колко е часа, но това е друг виц, дето на Младен го припомних :-))) Та накратко... поучил го стареца да си припомни най-големите и красиви и къщи, и като си хареса, направо да влиза и настанява!
- Ама как така – учудил се момъка – кой ще ме вземе в такава къща.
- Ами в такива къща жените са вдовици бе момче, и вече са умотили мъжете си от бачкане, че да им ги построят :-)))
но при тебе да не стане обратния вариант! Да те искат да им поработиш безплатно :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363331
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375