Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2019 23:11 - Обещания неспазени…
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 7017 Коментари: 15 Гласове:
9

Последна промяна: 12.01.2019 00:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image

------------------------------------------------
   Лекс каза че туй го бил написал, докат‘ другите му Ние сме си мислели за разни ядосани  неща на други. И никой  не го бил притеснувал с юлкски изригвания на вулкани посред зимъсканато му настроение, докат си бил контактикувал със споделосмисли  за простосмъртни спазени и неспазени обещавки….
   Мистериозно просто било.. и вечно… да си се държиш естествено…
   Само цитирам бе… Нищо не му разбирам на малоумника!
   Чек‘ че нещо пак си дудне, да го издам… Казва, че ако го напомпате, пък и харешувате, ще сте били понимали, колко спонтанни глуповати Вам споделювания сте изгубили, страхоВиновни за това, че Вас сте си сте.
   През всичките блоГодини празнувайки си сезоните си с амо с летни Юлски фойерверки смракодащни Вам спримирувано …
   Жал му било…

   Нема да Ви казвам как се именувам… че ще ме шишенкфате с бележка на фармацисловния си рафт :-))))

 

 





Гласувай:
14



1. misteriavechna - От снега ще е, днес всички се обичат :))
11.01.2019 23:27
Аз съм полиглот, вече разбирам и кучешкия език :)))
Снимката на Мацко и Шаро е разтърсваща :)
цитирай
2. lexparsy - Ето Мисси, виж как направихме съвместен постинг, докато си споделяме...
12.01.2019 00:02
misteriavechna написа:
От снега ще е, днес всички се обичат :))
Аз съм полиглот, вече разбирам и кучешкия език :)))
Снимката на Мацко и Шаро е разтърсваща :)

Аз асоциирах стиха ти,... докато, визирах мои мисли.. ти каза че си котка, аз престорих се на куче...
Боже наш всегдащ нас чут ни... Споделянето… то самото е Поезия...
Винаги изглежда глупава за дефиниращите я...
Поезията ли? Тя и Ти и Той сме Ние... Споделени!
Защо е забранено в този „блог“?
:-(
цитирай
3. missana - Уникална снимка!
12.01.2019 00:18
Тя доказва, че нерядко животните стоят над хората по отношение на нравствеността. А ти, Лекс, с написаното в този постинг, доказваш, че още не е късно за някои хора да направят опит за прелом в морала си!
цитирай
4. vesever - Дам. . . трябва да внимаваме какво ...
12.01.2019 00:21
Дам...трябва да внимаваме какво обещаваме...както и какво си пожелаваме...
Това са си сериозни неща.
Кучо и котан и на мен много ми харесаха, сладури!
Лека от мен!
цитирай
5. infinitas - Лекс, усещаш ли колко много ти липсва Люси
12.01.2019 00:35
Няма я вече в блога.
цитирай
6. lexparsy - Имаш ли 1000 евра брат, подарък за споделянето и... кат ме питаш ???
12.01.2019 01:16
infinitas написа:

Лекс, усещаш ли колко много ти липсва Люси
00:35Няма я вече в блога.

Ама аз от нейно име те питам бе... :)))
Нито горе, нито това от доле нещо споделювано за нея, че и оценено от някой...би я задържало Тук... камо ли за тебе!
Зарови се в земята да я мислиш пич... Като цъфнеш, пак я спомени!

Та попитах… Можеш ли пич (с оценка КА) да я накараш да напише стих в блога….
Мизата е 1000 евра брат… Палец имаш ли? И би ли го заложил???
Хе, амммм ти ша си го отрежеш сам докат правиш салата, мислейки си за Люси бе брат :-)))
цитирай
7. lexparsy - Ако трябва да споделяме МИСЛИ Младен... ще откажа! честно ти казвам...
12.01.2019 01:53
missana написа:
Уникална снимка!
Тя доказва, че нерядко животните стоят над хората по отношение на нравствеността. А ти, Лекс, с написаното в този постинг, доказваш, че още не е късно за някои хора да направят опит за прелом в морала си!

Снимката е Поантата на мислите ми... Но ти ги разбираш, Знам...
Еднаквите разбирания имат височина....
Принизяването помага понякога...

Ей сега ще ядосам адски низко седящите...
Обичамда мисля над разноразличните ти мисли.... !
цитирай
8. lexparsy - Знам че знаеш, че ти благодаря за коментара Веси
12.01.2019 02:08
vesever написа:
Дам...трябва да внимаваме какво обещаваме...както и какво си пожелаваме...
Това са си сериозни неща.
Кучо и котан и на мен много ми харесаха, сладури!
Лека от мен!

Знам че знаеш, че ти благодаря за коментара Веси!
И че знаеш, че истинските Обещания са истински, толкова, колкото теменужките които сме засадили на пролет и са пораснали..
цитирай
9. misteriavechna - Първата, основна и единствена цел
12.01.2019 09:32
е да се забавляваме тук, Лекс(ус) ;)
В тази въздушна блогкула сериозният тон е безсмислен, особено когато създава негатив в усещанията. Вятърните мелници могат да бъдат победени, могат и да не бъдат, резултатът е еднакъв. Споделянето с теб за мен е приятно гъделичкане, така че имаш едно положително мяуу- бауу в мое лице!
Be a happy Man!!!
цитирай
10. lexparsy - След като си обиколил света, най-благодарната професия е тази на Глупака :-)
12.01.2019 10:41
misteriavechna написа:
Първата, основна и единствена цел е да се забавляваме тук, Лекс(ус) ;)
В тази въздушна блогкула сериозният тон е безсмислен, особено когато създава негатив в усещанията. Вятърните мелници могат да бъдат победени, могат и да не бъдат, резултатът е еднакъв. Споделянето с теб за мен е приятно гъделичкане, така че имаш едно положително мяуу- бауу в мое лице!
Be a happy Man!!!

Няма по-добър начин да разбереш света, че и да се предпазиш от агресията му, от това да му се смееш :-)
Сетих се че отделих доста време да изучавам картите Таро и да ги разбирам... Но изведнъж ми станаха ясни като се престорих на нулевата карта - Глупака!
Той може да бъде в центъра на всичко, и никъде :-)
цитирай
11. vesever - Лекси, а на теменужките хубавото им ...
12.01.2019 13:22
Лекси, а на теменужките хубавото им е, че не мръзнат през зимата...преди години, когато видях цъфтящи теменужки в снега, се изненадах...
Но в природата винаги има по нещо, което да ни изненада и усмихне...
Така и ние да си създаваме приятни мигове и усмивки...
цитирай
12. lexparsy - За теменужките и аз скоро научих
12.01.2019 19:15
vesever написа:
Лекси, а на теменужките хубавото им е, че не мръзнат през зимата...преди години, когато видях цъфтящи теменужки в снега, се изненадах...
Но в природата винаги има по нещо, което да ни изненада и усмихне...
Така и ние да си създаваме приятни мигове и усмивки...

Есента видях как в парка ги засаждат и се зачудих и попитах. И тогава ми обясниха че те не измръзвали.
Аз искам да проуча един набор с цветя, които винаги цъфтят. Примерно кученцата. Те растат по довари и едни увяхват и веднага растат други и цъфтят.
Добре де поправям си алегорията. Нека обещанията ни са като като тези кученца, и зимни теменужки даже. :-)
цитирай
13. infinitas - Лекс, не се подмамвай по богът на парите.
12.01.2019 23:51
Той се казва Мамона. Бъди духовен, зарежи материализма.
цитирай
14. lexparsy - Благодаря за безкрайно мъдрия съвет infinitas
13.01.2019 09:37
infinitas написа:
Лекс, не се подмамвай по богът на парите.
Той се казва Мамона. Бъди духовен, зарежи материализма.

Само чудя си се как така реши че съм подмамен, че да ме подмиеш снеговито, докат‘ се топлим с мойта котка. Чак тя се стресна като чу името на тоз хартийчест бог. :-)))

цитирай
15. vesever - Нека, нека! И аз искам цветя, к...
14.01.2019 10:42
Нека, нека!
И аз искам цветя, които винаги цъфтят и от студ не се боят...тази година ще правя цветен рай, решила съм го!
Цветно да ти е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1368993
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7380