Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2018 20:20 - Мъртви души, вдъхновено будни…
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 2968 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 31.10.2018 23:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image
image
image
30.10.2018  LexParsy

П.П. Написах така замислен... Кой има нужда да се "Буди" на едноимения, тъй вдъхновено празнуван празник? И защо ли тъй съвпада с почитането на по-зачитано веселите, че Вси светии? А бе сетих се, че и по есен и на пролет, „езичните“ ни предци са ги почитали и тез‘ и онези Светии с техни си кукерски си има разни забавления… Ще питам пак баба.. все ще знае…

   Весело почитание на каквото си пожелаем, Ви желая! 


   И поне, за да си усмихнем въображението, и на пук на ужЖивите ви пускам една песничка, която се казва „В добра компания ще бъда в Ада“… Лелееее, благодаря за поканата, ама аз ше изчекам че кат‘ си ойдат там онея, съм си намислил други забавления… Може и с някой от Вас :-)))

 







Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stih - Толкова различен!
30.10.2018 22:29
Достойно си застанал до Гогол, Лекс!
Това е творческа смелост...
Моите поздравления!
цитирай
2. lexparsy - Комплимент за мене е че ти хареса описанието ми Ели,
30.10.2018 23:00
stih написа:
Достойно си застанал до Гогол, Лекс!
Това е творческа смелост...
Моите поздравления!

а на Гогол само съм плахо съпричастен :-)
   Сигурно знаеш че „Мъртви души“ е първата част от планирана от него трилогия.
   А и наистина го намират обърнат в гроба. А в завещанието си е писал, да не го погребват без наистина да са сигурни че е мъртъв.
   Има такава теория че често хора изпаднали в клинична смърт са погребвани, и има много открити случаи на обърнати в гроба погребани… Тъй че евентуално е можело да довърши описанието на бездушните :-)
   Лелеее, добре че се подсетих… и аз трябва така да напиша… ако има какво да завещавам де :-)))))
цитирай
3. missana - Поздравление, Лекс!
31.10.2018 09:28
След компетентното мнение на Елица ми е трудно да кажа нещо повече. Пиши все така!
цитирай
4. lexparsy - Благодаря че сподели Младен
31.10.2018 09:50
missana написа:
След компетентното мнение на Елица ми е трудно да кажа нещо повече. Пиши все така!

  Сигурен съм че и ти виждаш така тез' „души“ престорени на живи...
Виждам че и ти припомняш, но по друг начин, но само на тези в които има останало Живото и Естественото от Божието Творение...
  А Те са много! Само се прикриват, страхуват и спасяват...
  А трябва да се покажат и споделят!
  И това е отговора на "сложния" въпрос "Ами какво да направим?"!

Преправям глаголното време на пожеланието ти: "ПИШЕТЕ!"
цитирай
5. hloris - Това е един друг Лекс,когото не познавам,но...
31.10.2018 19:45
ми беше интересно да се запозная.
Добро,бих казала прекрасно описание на ...мъртвите души.
Влагаш ли душа и сърце,всичко оживява, Лекси,дори и на една
мъртва душа може да и трепне нещо.
Нали за това пишем.
Браво,много ми хареса.
Продължавай все така,но...не забравяй да изразяваш и онзи,другият Лекси,който живее в теб!
Поздрави,приятелю! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363430
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375