Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2018 18:38 - Есенно съприЧасно хайку
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 5279 Коментари: 7 Гласове:
13

Последна промяна: 28.10.2018 20:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
Тоз‘ ненужен час, кат‘ грозд зелен през есен, пак ще го хапна!


--------------------

П.П Само пренаписах миналогодишното, но както си трябва в Он:5:7:5 :-)))
   Есента е за почистване на съзнанието ни и за равносметка и преоценка,, според мене... Нещо като изхвърляне на излишния летен, че и целогодишен багаж, за да презимуваме пътеките си само с полезното...
   Красив сезон, но вътре в Нас Си, и споделен, и с Приятели пречистени!

   Пак се замислих... "Обясненията" са само да ни развеселят... Разбирането е  толкова кратко... по даже от "Миг от мигване" :-)

Аз съм си бе... Лекс съм си!






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stih - Есента!
29.10.2018 06:27
И аз харесвам този сезон, Лекс, имам стихове за Есента.
Но не съм я виждала като пречистваща душите ни.
Благодаря за това прозрение!
цитирай
2. lexparsy - Есента е издишване!
29.10.2018 08:34
stih написа:
И аз харесвам този сезон, Лекс, имам стихове за Есента.
Но не съм я виждала като пречистваща душите ни.
Благодаря за това прозрение!

Сега пък това "прозрение "ми дойде :-) Ами Земята също диша, а можели да вдишваш без да издишваш... ?
А на мене ми е чудно защо на всички им е тъжно че "издишват" Есента... Представяш ли си ако си останем вдишнати...:-) никога няма пак да сме вдъхновени :-)))
Ами да... прозренията ни са като естественото ни виждане на света ни Ели :-) Така и си споделяме различните ни светове.
И аз чета с интерес твоите прозренни вдъхновения! Имай го и този понеделник, когато започваме да вдишваме седмицата си :-)
цитирай
3. missana - За грозде никога не отказвам. Особено през есента.
29.10.2018 11:24
Шегичка, Лекс. Хубава миниатюрка, ама и вино нека се лее. Нали от грозде го правят и него!
цитирай
4. анонимен - За виното вече си написах хайкомайки Младен :-)))
29.10.2018 11:38
missana написа:
Шегичка, За грозде никога не отказвам. Особено през есента.
Лекс. Хубава миниатюрка, ама и вино нека се лее. Нали от грозде го правят и него!

А това зелено гроздче ми беше мезето за чаша бяло вино, в харизания ни час... и с лятно настроение :-)
цитирай
5. lexparsy - За информация на любителите на а...
29.10.2018 11:48
За информация на любителите на анонимни послания само ще кажа...
Изключвате си нета или му сменяте уайфая... и после без да се логвате си излизате "анонимен"...
Но това сигурно професионалните анонимци, че и тез' дет поддържат блога си го знаят :-)
цитирай
6. emi1ts - Правилно
29.10.2018 17:14
казваш ,че обясненията са излишни !Разбирането е толкова кратко и просто когато споделяш с хубави хора и добри приятели!:)С пожелание за приятна вечер и добро настроение!
цитирай
7. lexparsy - Благодаря за съмислието Еми
29.10.2018 17:39
emi1ts написа:
Правилно казваш ,че обясненията са излишни !Разбирането е толкова кратко и просто когато споделяш с хубави хора и добри приятели!:)С пожелание за приятна вечер и добро настроение!

  Ами и на мене ми трябваше време да го разбера това просто нещо...На човек, който няма чуване и разбиране, не можеш и няма смисъл да се обяснява :-)

  Ето ще споделя... Една приятелка, без да е психоаналитик заключи за една моя връзка че съм проявявал "ментално поттисничество" и май е права...
  Сега пък се правя на неразбиращ олигофрен, Но...взеха всички да ми обясняват Света, все едно съм на 3 годинки и слабоумен :-))))
  Къде ли е средата ?!
  Ами може би трябва просто да се Споделя... както се опитваме в този психо-блог и ако никой не ти пречи нарочно :-)
Хехе, ето ако не бе споделила и ти, нямаше да се "обяснявам" психосамоаналитично :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359707
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372