Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2018 22:40 - За Мен‘ и зВерите Ми
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 6448 Коментари: 14 Гласове:
10

Последна промяна: 10.06.2019 23:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
(преразказан откъс от една изповед, споделена с Вас, от Нас Ми)

Орел лети в ума ми,
   лишен от пошли мисли.
Като лети и вижда ясно,
   и чете без думи писани,
дочул приповторени спомени,
   на тленни суетни съдби.
И в низините безвременни,
   пак пикира да грабне,
съзрял там моето творение.

Елен сърцето приютява
   за сродно мъдри споделен.
Но рога́ с инстинкт навежда,
   семето си да опази.
А след лов епичен,
   примирението му ще победи
похотта на „Боговете“,
   че в Тях да се всели.
с любов да ни опитомява!

Вълк спи, безжалостен,
   там в центъра на Аз Ми.
Търпимо го опитомих,
   на три пръста от гнева ми!
Но нрава му е същия за други,
   страхувани от нас си.
И пак взаимно си се плашим,
   зад гордостта ни несъзната.
за прошка вием под луната.
-------
А трите звяра…,
   само чакат да задремя…
и епична битка пак настава…
   за Нас и Мен‘ уж пак спорят…
 Добре че си ги имам шумни,
   докато мене мислят!
Че да поспя,
   да посънувам че…
са спомени от Нас и Мене…

Мечтани спомени сънувам…
Че имах крила,
   сам си ги направих,
и работеха,
   но някой ми ги счупи…
И по-добри измислях пак,
   но все чупливи са от други!
И накрая ги измайсторих!
   Най-съвършените,
от вяра и мечтите тъй неречени,
   за сбъдването… Наше!
Вездесъщи са и вечни,
   за творци на пожелани вселени…
тъй поетично споделени,
   но само с тебе!
И на всички ще казваме,
   „Не казвай наш‘та Тайна!!!“,
Защото знаем че…,
   ще разкажат…
На всички…

 

25.10.2018 : 22:22
LexParsy





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Изненада ме с тези редове, Приятелю Лекс:
25.10.2018 22:50
"С Вълк спя, безжалостен,
там в центъра на Аза.
Търпимо го опитомих,
на три пръста от гнева ми!"

Вълкът гледа към Луната и вие към нея, защото е дошъл от космоса и иска пак там да се върне. И души овцете масово в кошарите им, защото не може да понася тъпи добичета земни, които са се вкопчили в жалкото си битие и искат само да преживят. Вълкът е носител на мярата за вселенския вой, който прониква и в костите дори, за да напомни, че всичко, което живурка ще се превърне на кайма между нечии зъби. Поздравление за тези ти мащабни внушения!
цитирай
2. lexparsy - Благодаря че съчувства на Вълка в Мене Младен...
25.10.2018 23:14
missana написа:
"С Вълк спя, безжалостен,
там в центъра на Аза.
Търпимо го опитомих,
на три пръста от гнева ми!"
Вълкът гледа към Луната и вие към нея, защото е дошъл от космоса и иска пак там да се върне. И души овцете масово в кошарите им, защото не може да понася тъпи добичета земни, които са се вкопчили в жалкото си битие и искат само да преживят. Вълкът е носител на мярата за вселенския вой, който прониква и в костите дори, за да напомни, че всичко, което живурка ще се превърне на кайма между нечии зъби. Поздравление за тези ти мащабни внушения!

   Толкова добре описа космологичното му присъствие в Нас, че чак го визирах :-)
Но моя проблем брат е как да се справя със съжителството му и с другите Ни зВерове...
   Аммм, за това съвет диря... И ако може безплатен, 'щот онези от "братята" на тоз' дет описваш, с агнешки кожички (на пръстите), отнесоха дет' к'вот свариха, докат с Брат ми си вием под луната :-)))))))

П.П. Вият че да кажуват и на други братя, ‘дет също искат да се скажат, ама само вият и тъй съприЯсно само за нормални животни, че човеците не чуват…
цитирай
3. missana - Моят единствен безплатен съвет към теб, Лекс е:
25.10.2018 23:46
Пази като зеницата на окото си този вълк в теб. Само той ще те спаси от Агнешкия свят. Защото, повярвай ми - по-страшен свят от него няма!
цитирай
4. lexparsy - Благодарим за поСъвествуването Ни Приятелю!
26.10.2018 00:01
missana написа:
Пази като зеницата на окото си този вълк в теб. Само той ще те спаси от Агнешкия свят. Защото, повярвай ми - по-страшен свят от него няма!

   Прав си бе... уупс.. ако не, стани докат‘ ти причам :-О )))
   ДзероКазстСКрила ми е името… сложничко звучи, ама е защото работата ми е да им кастрирам крилата на таквиз‘ кат Лекс…
   И аз туй му причам… Не ма слуша… И другите Жуотни си ги обичал… Че и туй, неговото, недефинирано съсзНалагалческо вместИмемувано… пълен СамосУмБиец си е… и се изказва непрагмосрично неразсмилаемо… Откачалка… да знаш!!!
цитирай
5. lexparsy - Лекс съм…
26.10.2018 01:53
   Понеже мойте Аз се измориха, и вдигат стачка… Все недоволни беее…
   Та, пускам ги отпуска и оставям РазбиРазнин да отговаря… и да трие праха и пайжинките и мушиците на джибрето ни… Не му нося отговорност ей… Той си разбира, к‘вот му е угодно на акъла, а аз си лягам да спя безотговорно !

   И лека нощ, и да спите в Ко…, и да сънувате Гр…, и да бъдете най Бл…
   Уууупс… ами сопвам се кат‘ се изказвам…Защото все се замислям…като за:
- Да внимавате в какъв Кош сте легнали само…, да не се окаже Кооо‘КошШарник :-)))
- И че много думи, освен Грош започват с „Гр“… и с Грррр... даже :-)
- И защото много неща с Бл… може да си пожелаем… даже и това да сме още Тук…как се казваше…‘дето се споДеляме беее, с Бл… беше :-)))

П.П. А за червените ръчички и палеца им най вече ДезинВсеВсичко се грижи… Пръска с нещо там, после проветрява… ама всеки от Нас има претенции към УапсСвежителите му… голям скандал става, но си го траем… без него не може :-)
цитирай
6. predatorkapredatorka - :))..жалко, и това беше ..достат..
26.10.2018 08:28
"С Вълк спя, безжалостен,
там в центъра на Аза.
Търпимо го опитомих,
на три пръста от гнева ми!"
цитирай
7. lexparsy - Ооо, здравей съзверке! Щот нал като си Predator си хищник няк‘ъв ама не го издаваш ей…
26.10.2018 15:21
predatorka написа:
:))..жалко, и това беше ..достат.
С Вълк спя, безжалостен,
там в центъра на Аза.
Търпимо го опитомих,
на три пръста от гнева ми!"

   Аз СдзверРада се казвам, защото се радвам да се дзверя на всичко. И на мене ми е жалко че Вълка на Лекс не ми е достат…учен. Учи го още, и го опитУмявал, че по-умен от мен‘ да станел.. Но на мене ми се дзвери и Лекс ми е ограничил дост… ???, аха – Тъпа, тъй го запомних защото съм била доста тъпа и за това съм нямала достъп! Вълка съм му дразнела.
   Ша ходя да се дзверя в някой друг постинг… Айде с мене, ако ти е скучно…
цитирай
8. misteriavechna - Братко, страшно става!
26.10.2018 18:17
Мен ме гони параноя, ама при теб отива на шизофрения. Много станахте в един, дръж ги изкъсо да не те изгълтат. Шегувам се, да не се докачиш!
Иначе, сериозно, твоят вълк ме изяде, голяма работа е! Дръж крилете разпънати и не ги свивай!
цитирай
9. анонимен - :)))))))
26.10.2018 19:01
:)))))))
цитирай
10. stih - Чудесно!
26.10.2018 19:01
Моите поздравления за крилата ти, Лекс:

И накрая ги измайсторих!
Най-съвършените,
от вяра и мечтите тъй неречени,
за сбъдването… Наше!
Вездесъщи са и вечни,
за творци на пожелани вселени…

Пожелавам ти вечен полет с крилата на вярата и мечтите!
цитирай
11. didige - Пази като зеницата на окото си този ...
26.10.2018 19:56
lexparsy написа:
missana написа:
Пази като зеницата на окото си този вълк в теб. Само той ще те спаси от Агнешкия свят. Защото, повярвай ми - по-страшен свят от него няма!

   Прав си бе... уупс.. ако не, стани докат‘ ти причам :-О )))
   ДзероКазстСКрила ми е името… сложничко звучи, ама е защото работата ми е да им кастрирам крилата на таквиз‘ кат Лекс…
   И аз туй му причам… Не ма слуша… И другите Жуотни си ги обичал… Че и туй, неговото, недефинирано съсзНалагалческо вместИмемувано… пълен СамосУмБиец си е… и се изказва непрагмосрично неразсмилаемо… Откачалка… да знаш!!!


:))))
цитирай
12. lexparsy - Искрено благодаря за съчувствието :-)
26.10.2018 22:25
misteriavechna написа:
Братко, страшно става!
Мен ме гони параноя, ама при теб отива на шизофрения. Много станахте в един, дръж ги изкъсо да не те изгълтат. Шегувам се, да не се докачиш!
Иначе, сериозно, твоят вълк ме изяде, голяма работа е! Дръж крилете разпънати и не ги свивай!

Ами да не мислиш че ми е лесно..., луда компания, че и с менажерията от домашните любимци от животински същности... Ами за това ме страх да ходя на психоаналитик бе!!! Ако ги взема с мене ще го вкарат в лудницата миличкия психиатър :-)))
цитирай
13. lexparsy - Благодаря ти Ели че хареса крилата :-)
26.10.2018 22:30
stih написа:
Моите поздравления за крилата ти, Лекс:
И накрая ги измайсторих!
Най-съвършените,
от вяра и мечтите тъй неречени,
за сбъдването… Наше!
Вездесъщи са и вечни,
за творци на пожелани вселени…
Пожелавам ти вечен полет с крилата на вярата и мечтите!

Всъщност не завиждай, защото и ти, и всички осмеляващи да летят чрез духа на мечти за сбъдване си ги имат тези крила :-)
Лети и ти, и с всички споделящи и твоите стихове.
цитирай
14. lexparsy - Радвам се че те разсмяхме с Младен Диди :-)
26.10.2018 22:38
didige написа:
lexparsy написа:
missana написа:
---...---!

---...---

:))))

С "Говоренето на Глупости" умните хора всъщност си споделят много и смислени покрай смешните неща :-)
Но все повече "човеци" не ги различават от Простотията! :-(

А бе поне на тебе да споделя... Ами защо всички все за този Вълк се хващат бе??? Орела и Елена се обидиха направо... Преструват се бе... до утре ще им мине :-)

Все тъй усмихната вечер и уикенд ти желая Дид!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359640
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372