Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2018 19:28 - Сънувай сънища съпожелани
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1709 Коментари: 6 Гласове:
12

Последна промяна: 08.10.2018 10:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Когато клоун пак мечтае в свойте мисли,
    делил с безгримна публика вина…
и пред спуснати завеси вече в ред пригоден,
   запълнил пак бездушна празнина,
светлините ослепително изгасват,
    и гръмва приглушена тишина…
Когато хора преосмислят битието,
   и сънуват с фойерверки суета,
или патоса на мъдри недомлъвки,
   предрекли възхвале́на пиета...
...
Там зад завесите на време неизмерно,
   и зад декора на измислен свят,
надничат странни фантазирани герои,
   от сбъднат свят тъй приказно познат.
Там има злобни феи и добрички троли,
   и глупав дракон, великан веган,
и весели чудовища, за нас тъй гладни,
   и всички от съня, за вас избран…
И с глъч нечута режисират по поръчка,
   воалите на сънища за нас,.
от трагикомични, че чак до поетични,
   съшити с нишки от мечти – от Вас…

----------------------------------------------
Поръчайте си сън експресно!
Просто пожелайте го без глас,
на други… изпълнението му е лесно!
По радостните специалист съм аз!

   Последното аз си го измислих, защото това ми е идея за дипломна работа, а и проекта за реклама на „Радосън Експрес“ ООД. Защото съм студент, но и като куриер работя… Лекс ме открехна, та затова си му правя отстъпки като на редовен клиент…
   Радостранен е професионалното ми име.
   Ами ще ви обясня, че това ми е част от рекламата, свикнал съм. ДостРанен съм защото си доставям поръчките рано… ами за такива къснобудни като Лекс примерно… а те все са странни хора и си ги поръчват радостни…
   Та да кажа… ууупс забравих…Какво доставям ли? Ами радостни сънища бе хора !

   Та да кажа… Аз му седнах на компа да издам какво написа кат‘ гледа едно детско филмче с децата, и даде идеята за бизнес … Той не искаше да го пиша защото уж било тайна, пък и никой нямало да повярва, даже и на радостранен кат‘ мене…
   Ама защо бееее? Може пък някой да се замисли и да си поръча радостен сън. Намаляха клиентите ми, и то прогресивно бе хора… Май Горко Мислич и Тъгор са по-добри от мене напоследък. А веселите ми герои направо се олигофренясаха с тях. Лъжат ги че така било модерно и там били парите брат…и им се връзват !

   Айде чао че… уааааххх, доспа ми се, а аз нощем работя. Не ме вземат в „СънПроект“, там направо в нещастното битие на хората им ги проектират… модерни и ефикасни технологии. Страшшшно професионални са, да знаете!

П.П. А Лекс ви поздравява с този клип на Lindsey Stirling . Това било гаджето му преди няколко апокалипсиса, но го зарязала защото все позволявал някой да го стъжва :-)))






Гласувай:
12



1. stih - Толкова различен!
07.10.2018 00:15
"Там зад завесите на време неизмерно,
и зад декора на измислен свят,
надничат странни фантазирани герои,
от сбъднат свят тъй приказно познат."

Оставам замислена и възхитена...
Поздрави!
цитирай
2. vesever - Напоследък много сънувам, а преди ...
07.10.2018 10:56
Напоследък много сънувам, а преди бях спряла за дълго време.
Моите сънища пък са особени....сънувам неща, които после ми се сбъдват...
Мисля, че след като си подредих душата и се успокоих, сънищата ми се върнаха.
Когато съм била в безпокойство, те сякаш се блокираха, никакви ги нямаше.
Така ми се струва, че има връзка между емоционалното състояние на човека и сънищата му.
Обаче сега ме чака строежът, стига приказки )))
Един клип на любимите Найтуиш, който асоциативно го свързах със стохотворението ти, което е наистина много добро.
Стихото, де, но и клипът си го бива, добре са го пипнали
https://www.youtube.com/watch?v=5g8ykQLYnX0
цитирай
3. lexparsy - Благодаря че хареса стихото Веси :-)
07.10.2018 11:34
   Наистина сънищата са мистериозен свят, който и психолозите все още плахо изследват. Но е ясно че са в пряка връзка от емоционалното ни психическо състояние, и даже проникват зад воала на времето… Точно това искам и аз да подсетя да се замислим !
   Но и друг натвърд да кажа, че наш‘та приятелка Гюлка нема да се сети… Ние творим и съдбата и своята и нашата с взаимното си отношение… И всичко се плаща, както се отразява и в сънищата ни !!!

   Благодаря за клипчето :-)
   Ами ти слънцето и усмивките си ги имаш и ги раздаваш, за това ще ти пожелая… Да ти се връщат стократно Дано :-)))
цитирай
4. lexparsy - Благодаря за разбирането и че се замисли Ели
07.10.2018 12:14
stih написа:
Толкова различен!
"Там зад завесите на време неизмерно,
и зад декора на измислен свят,
надничат странни фантазирани герои,
от сбъднат свят тъй приказно познат."

Оставам замислена и възхитена...
Поздрави!

   Различността не приемам като комплимент, защото всички сме различни… и това е тайната на радостта ни да общуваме и споделяме и обогатяваме мирогледа и възприятията си за света по красиво :-)
   И страдам като виждам как ни карат да следваме шаблони на поведение обикновено негативни и правещи ни безлични даже страхувайки се от разнообразието на мислене което ще наруши (повтарям се) „извоюваната битовност“ :-)

Виждам че и ти си будно и позитивно различна и такава остани, че и още даже :-)

П.П. Ще ти поръчам един радостен сън на Радостранен… Само сподели на някой какъв го искаш :-)))
цитирай
5. missana - Покрай набезите на тъпоъгълната баба Юла
09.10.2018 22:54
съм пропуснал тази великолепна творба. Разделям напълно мнението на Елица, която има всевиждащото Око.

Поздравление, Приятелю! Без теб в блога щеше да е голяма скука.
цитирай
6. lexparsy - Лекса предаде да ти предам че радостно ти благодари за комплимета...
09.10.2018 23:47
missana написа:
Покрай набезите на тъпоъгълната баба Юла съм пропуснал тази великолепна творба. Разделям напълно мнението на Елица, която има всевиждащото Око.

Поздравление, Приятелю! Без теб в блога щеше да е голяма скука.

Радостранен съм.
Абе аз като чета тук, май хич не си е скука и Горко Мислич, и Тъгор, и сестра и Гюлка ви забавляват, че и вие с тях… кат‘ им ходите по акъла…
Е май има клиенти… но май са намалели тези дето да си поръчват радостни сънища…
Ако знаете някой още препоръчайте бе Младене !!! Давам комисионна, да знаш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359772
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372