Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2018 18:34 - От пашкула
Автор: otherwise Категория: Поезия   
Прочетен: 1996 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 19.06.2018 18:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Движа се
между световете. 
Между живите и мъртвите.
Опознавам ги. Всичките. 
Но от месеци без да се спирам. 
Без да се застоявам. При никой. 
Най-вече в себе си. Защото е тихо.
Пък и всичко се слива.

Минавайки
водя статистика. Писма. Изпити. Списъци. Мечти. 
Имена. Тоест всичко болезнено близко.
Уроци. И пропуски. 
Ретроспективно. 

В мен спонтанно изникват или се раждат 
думи, лица, стълби, скали, намерения, криле и очи.
Броя. Запомням. Сякаш ги наблюдавам. 
Отбелязвам си важното. Като скъперник. 
Неопределяемо е дали аз тях -
или те мене събират.
На огнени песъчинки.

Старая се
да не загубя повече нищо.
Може би защото съм предостатъчно празна.

Оставях парчета от себе си, 
за следи, 
за връщане, 
някъде там, към посока, която не ми е позната,
и отричам по принцип,
наричана още назад.
Но е пълно с врабчета…

Всичките ми пътечки
от преди
са като от тебешир.

И откривам,
че колкото повече време
и всичко, което то носи, поемам,
толкова по-мъничко зная.

В едно съм почти сигурна,
или поне започвам да се надявам: 
на дъното
на Ада
се намира
вратата към  Рая.





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - :))
19.06.2018 19:06
Лю,Ти си като планина,
която има три върха...
си Като онази животинка,
захапала мъдро.опашка
Вдигни гордо кадуцея, момиче
Бог те очаква...
и се усмихва...
и, нека бъде...
Юлия
цитирай
2. otherwise - Хубаво е когато си бяла, Юлия :))
20.06.2018 12:05
Благодаря ти за коментара!
Покрай теб сега научих за кадуцея :)

И нека бъде светлина!
цитирай
3. milady - стига,дее? ..Кадуцея е изразител на Хармонията,Равновесието в Природата
20.06.2018 13:33
otherwise написа:
Благодаря ти за коментара!
Покрай теб сега научих за кадуцея :)

И нека бъде светлина!



а, ти заслужаваш тази метафора,лю
за мен,ти си специална тук...
бях решила да пиша за този най сакрален Символ...
и поспряхх ..спряла дъх...
видях твоята изповед..Кундалини в екстаз!
/имам някъде такова подобно..
аз съм така разпиляна..
блг за прекрасния отговор..
цитирай
4. batogo - !!!:))) Поздравления, Otherwise!
22.06.2018 09:30
Сътворила си една уникална стълба към небето, обагрена от дълбоки изживявания и осъзната мъдрост...
Много светли дни ти пожелавам!
цитирай
5. otherwise - Юлия, благодарско!
23.06.2018 18:29
Имам въпрос: защо при изборът на толкова теми, пак надделява злободневието, критиката и интригата?

Или аз имам утопични надежди и блянове за обществото ни, а и за блогърското ни такова...
цитирай
6. otherwise - Благодаря ти, Огнян!
23.06.2018 18:30
Бъди според името си! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: otherwise
Категория: Изкуство
Прочетен: 553544
Постинги: 326
Коментари: 2511
Гласове: 4533
Блогрол