Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2018 15:25 - Любов ли правихме … или просто секс!
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 4888 Коментари: 12 Гласове:
18

Последна промяна: 06.05.2018 04:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
image
image
--------------------------------------------------------------------------
    Чук, чук… извинете, ако не ви прекъсвам… може ли да кажа…?
Ами така написах, защото обикновено при дебати и раздувки в компании относно секса… как, кога и колко време и колко пъти все не мога да се включа да кажа че това е част от Правенето на Любов, или ако започна да разказвам ме вземат на подбив…
А за мене правенето на Любов трае от началото на вечерята до приключване на закуската :-)))
    Ами сигурно много хора мислят като мене, но не знам от къде е тази вменена ни Мода, или да се срамуваме да говорим за това, или да парадираме чрез него, като за своеобразно състезание в което участваме. Че даже и на симпатичен човек с харизма задължително казваме че е Сексапилен, сякаш е спечелил конкурса.
Ами мисля си… колко животни правят секс постоянно и целогодишно? Да, има такива, сещам се за някои маймуни и най-вече за мишките и зайците, правещи секс само от нагона си с риск за живота:-) Защо ли са избрали Зайо Байо за секс символ на
Playboy?
    А за повечето животни секса или оплождането пак е целта на живота и размножаването, но водят битки, извършват пътешествия за да намерят правилното време и място оцелелите… Сетих се обаче и за делфините примерно, които имат нашия дар да се ухажват и правят любов целогодишно. Това е дар, даден на разума и разбирането му за споделяне.
    Изписани са хиляди книги за изкуството и екстаза на любовта и духовното и енергийно сливане на телата. Индийците го приемат и като изкуство и вид йога за постигане на просветление. Чел съм и книга с инструкции за лечени на болести чрез правене на секс.
    При един сексуален акт човек изразходва голяма физическа и духовна енергия и ако го правим само за да задоволим хормоналните си нужди и първичния си нагон, не се различаваме от мишките и зайците. Също като наркоманите ставаме зависими, и телата и духа ни боледуват. И наистина се отличаваме от животните, само че сме по-примитивни и от тях!
    И обратното ако правим любов правилно, не изразходваме, а напротив, споделяме даже увеличаваме и енергията и духовността си с партньора.
Чел съм че напоследък става модерно и едно старо изкуство да се прави любов не само чрез продължително задържане на еякуацията но и изцяло въздържане от нея (
quitos reservatos), разбира се не за сметка на физическия и духовен екстаз. (като клюка четох че и Стинг е почитател).
    Чудя се как може един човек, който има нужда от най разнообразни изкуствени стимули да се възбуди като гледане на порно, камо ли мазохистично, чак да се хвали с това?
    И Пак Питаме.. Кой има полза да ни вменява героизма от безразборното и разнообразно правене на секс, че чак задължително за да сме признати за валидно социални? Ами същите Тези, на които сме им нужни като един неморален и недуховен Опитомен Продукт!!!
    А предполагам се досещате, че и децата ни възприели този маниер на поведение преждевременно, никога няма да изпитат истинския оргазъм от Правенето на Любов!!!

    А мислим си че знаем ли? Колко стотици милиони хора са жертва на порно търговия? Статистиката няма и да прочетете, даже и за България.

    Все пак оставете темата за професията на гейшите, жриците на любовта и професионалните компаньонки за друг дебат :-)

Пускам ви една песен на Джордж Майкъл, вдъхновена от истинска история.







Гласувай:
18



1. missana - Сякаш ме препрати към стиха на Петьофи - "Обичам те мила...", Лекс! Поздравявам те!
03.05.2018 16:41
Но мисля, че за порното грешиш. Да живее порното! Най-малкото, защото трябва нещо ефективно да ни отвращава от пошлото.
цитирай
2. lexparsy - :-)))
03.05.2018 16:53
missana написа:
Но мисля, че за порното грешиш. Да живее порното! Най-малкото, защото трябва нещо ефективно да ни отвращава от пошлото.

Аз рядко и от любопитство се заглеждам щото повечето е необяснимо пошло и гадничко брат... също като чувството за хумор на различните народи :-) Може би за това най професионално от моето воайорстване ми се струва руското :-)
цитирай
3. rustam - Некоректен въпрос
03.05.2018 17:01
Любовта не се "прави". Тя се изживява, споделя и т.н.
"Прави" се сексът, така е. Но не можеш да кажеш "правя любов". Това е буквален превод на английското "мейкинг лъв", но е чуждо на българския.
цитирай
4. lexparsy - Благодаря за забележката rustam, но мисля че тя е некоректна :-)
03.05.2018 20:37
rustam написа:
Любовта не се "прави". Тя се изживява, споделя и т.н.
"Прави" се сексът, така е. Но не можеш да кажеш "правя любов". Това е буквален превод на английското "мейкинг лъв", но е чуждо на българския.

Най-малко очаквах това да се наложи да дебатираме от постинга ми…
Аз мисля че „изживяването“ на любовта се подразбира в контекст на нейната продължителна изява по принцип. Израза „правя любов“ отдавна е добил гражданственост в смисъла на акта на изява на любовта като сексуално сношение.
Ами помисли… ако кажа на една жена „Искам да изживея любов с тебе“, ще се подразбере че искам да имаме продължителна връзка.
По същия начин множество чужди изрази (предимно от английски) са добили отделен контекст в българския. Например казваме „да посрещна нуждите си“, от „to meet my needs“.
цитирай
5. lexparsy - Не бях чел Шандор Петьофи, знаех го само като революционер
04.05.2018 01:45
missana написа:
Сякаш ме препрати към стиха на Петьофи - "Обичам те мила...", Лекс! Поздравявам те!...

Много е хубаво стихотворението, наистина. Но не съзрях връзката с моя поетичен разказ за правенето на любов :-)
цитирай
6. didige - Тялото прави любов така както ду...
04.05.2018 07:08
Тялото прави любов така както душата разбира.Затова и не ме трогва зайчето.Ами то няма време брат, затова така разбира от лакомия.
Как да размисли, то така знае, това и така е видяло.
Поздрави за постингите.Прочетох и по старички.
Добре, че има смислящи все пак.:)
Е няма пингвин тук.

цитирай
7. inel379 - Красиво и смело послание за несравнимото!
04.05.2018 07:19
"След тоя скръбен ден, трептящ в очакване,
завинаги в сърцето скътах оня лик,
за който ничий стих, на никакъв език
не е звучал до днес в достойно съчетание...
/Фр. Петрарка/
Като спорт го практикуват хора духовно осакатени.
Обикновено те не познават чудото небесно - земно
във сетивата сеещо промени.
Чрез втората сигнална система ни е заложено
развитие и растеж по пътя към звездите,
защото сме част от Вселената - безценна прашинка -
дишаща любов.
Живеем чрез нея и хармоничния й кръговрат.
Да. Тя е изкуство, и екстаз, и осъществяване,
и всичко, заради което оцеляваме
от зомбиране, погрешно препрограмиране,
преформатиране, роботизиране и още много...
...-иране...може би за безумно самоликвидиране.
Промените не ни следват. Те са далече преди нас.
Но пък хоризонта светъл е
и ни очаква с усмивката на просветлението.
Винаги. Нали такъв е замисълът.
Балансът в любовта се самонамества.
Без везни. Затова не се изчерпва.
Но...думите не казват всичко.
Прав си, че хората избягват да говорят.
И все пак, чрез общуването
се преодоляват недоразуменията
и реалностите стават други.

Благодаря за чудесния постинг!
Поздрави!

цитирай
8. lexparsy - Благодаря за коментара Диди
04.05.2018 10:05
didige написа:
Тялото прави любов така както душата разбира.Затова и не ме трогва зайчето.Ами то няма време брат, затова така разбира от лакомия.
Как да размисли, то така знае, това и така е видяло.
Поздрави за постингите.Прочетох и по старички.
Добре, че има смислящи все пак.:)
Е няма пингвин тук.

Да, тялото и душата трябва да имат разбиране и единство и това е едно самотно предизвикателство за всеки. А когато естествено ги съчетаем две до две се получава… двадесет и две. Че да са едни до други чеи да има рима :-)))

Спорен и слънчев или духовит петъчен ден. (ако духа вятър, пак да си духовита, имам на предвид :-)
цитирай
9. lexparsy - Прекрасно допълваш разбирането ми Инел
04.05.2018 10:27
inel379 написа:
"След тоя скръбен ден, трептящ в очакване,
завинаги в сърцето скътах оня лик,
за който ничий стих, на никакъв език
не е звучал до днес в достойно съчетание...
/Фр. Петрарка/
Като спорт го практикуват хора духовно осакатени.
Обикновено те не познават чудото небесно - земно
във сетивата сеещо промени.
Чрез втората сигнална система ни е заложено
развитие и растеж по пътя към звездите,
защото сме част от Вселената - безценна прашинка -
дишаща любов.
Живеем чрез нея и хармоничния й кръговрат.
Да. Тя е изкуство, и екстаз, и осъществяване,
и всичко, заради което оцеляваме
от зомбиране, погрешно препрограмиране,
преформатиране, роботизиране и още много...
...-иране...може би за безумно самоликвидиране.
Промените не ни следват. Те са далече преди нас.
Но пък хоризонта светъл е
и ни очаква с усмивката на просветлението.
Винаги. Нали такъв е замисълът.
Балансът в любовта се самонамества.
Без везни. Затова не се изчерпва.
Но...думите не казват всичко.
Прав си, че хората избягват да говорят.
И все пак, чрез общуването
се преодоляват недоразуменията
и реалностите стават други.…

Ще повторя и аз пак думите ти че Светът ни очаква с усмивка за разбиране и просветление на всички хоризонти.
Наистина, когато повтаряме истинските и красиви неща, балансът в любовта се самонамества :-) и обратното за съжаление....
Хубав и светъл ден ти желая.
цитирай
10. vesever - Ето ме и мен, с много закъснение. Но ...
11.05.2018 19:22
Ето ме и мен, с много закъснение.
Но ще коментирам по-към нощес, вероятно, )
Много ми хареса и стихотворението, и размислите.
цитирай
11. vesever - Та, това, което исках да кажа, е че ...
12.05.2018 12:19
Та, това, което исках да кажа, е че лично за мен сексът никога не е бил водещ, по-скоро винаги съм търсила нежност, романтика, разбиране, топлота. Дори без физически контакт, по-скоро емоционален, който за мен е много по-силен и смислен от самия секс.
Сега нямам време за повече писане, инак може още много да се каже...
Поздрави, Лекси!
цитирай
12. lexparsy - Да Веси... виждаме колко е важно да споделяме, даже и такива неща...
18.05.2018 16:10
vesever написа:
Та, това, което исках да кажа, е че лично за мен сексът никога не е бил водещ, по-скоро винаги съм търсила нежност, романтика, разбиране, топлота. Дори без физически контакт, по-скоро емоционален, който за мен е много по-силен и смислен от самия секс.
Сега нямам време за повече писане, инак може още много да се каже...
Поздрави, Лекси!

Ами разбира се че секса е част от духовното общуване на Любовта.
За жалост в нашето съвремие е превърнат в модерен спорт, в който даже "правилата" са извратени...
А още по-жалко е че и децата ни така вече са приучени да го разбират...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363559
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375